וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחרות על התוכן והמחיר: עשינו לכם סדר בשירותי הסטרימינג

29.10.2019 / 9:23

נטפליקס הגדירה מחדש את הצפייה בטלוויזיה ובשנתיים האחרונות, גם החברות המקומיות התאימות עצמן לשירות. עשינו לכם סדר בעולם הסטרימינג לקראת כניסת אפל, דיסני והשירות החדש של יס. השירותים החדשים יהיו זמינים החל מעשרות שקלים ועד למאות שקלים

אמש (שני) יס השיקה שירות חדש, יס פלוס שלא מציע בשורה במחיר, אך כן מציע בשורה בחווית המשתמש. מדובר בשירות חדש מבוסס אינטרנט שפועל על גבי ממיר אנדרואיד או אפל. בסוף השבוע הקרוב, אפל תשיק את שירות אפל TV פלוס ב-150 מדינות לרבות ישראל, ושבועיים אחר כך דיסני תשיק את שירות הסטרימינג בארצות הברית. שנת 2019 מסתמנת כשנת הסטרימינג, במהלכה נטפליקס נאלצת להתמודד מול מתחרות חדשות בשוק שמציעות בשורה בתכנים ובמחיר. עשינו לכם סדר בין השירותים השונים.

יס פלוס: יקר בהשוואה למתחרים

אמש (שני) הכריזה יס כי היא עוברת רשמית לשידורים על גבי רשת האינטרנט. בתוך שש עד שבע שנים, צפוייה החברה לחדול מלהשתמש בשידורי לווין, וכך לחסוך מיליוני שקלים, הן בציוד קצה והן בציוד ייעודי. השירות החדש יהיה זמין במהלך החודשים הקרובים, והוא יציע את כל תכני יס, לרבות תכני דיסני ותכני ה-VOD שזמינים בשירות. מדובר באחד משירותי התוכן שמציעים את כמות התכנים הגבוהה ביותר, אך החיסרון ברור: המחיר הגבוהה ביותר.

יס התגאתה בשיתוף פעולה ראשון עם אפל TV, אך חשוב לציין כי אין כאן בשורה אמיתית או יותר נכון שיתוף פעולה ייחודי שלא קיים בשירותים אחרים. גם אם תרכשו ממיר בנפרד, תזכו לשנה חינם בשירות. למעשה, מדובר באותו שיתוף פעולה שהשיקה פרטנר TV שדווח בוואלה! TECH לראשונה. מדובר במחיר גבוה משמעותית לעומת המתחרים, ובשעה שהצרכנים מחפשים את המחיר הזול ביותר, נראה כי ליס פלוס הולכים להיות אתגרים משמעותיים. אם הצרכנים נוטשים את יס בעקבות המחיר והטכנולוגיה הישנה, ספק כי הטכנולוגיה החדשה ללא בשורה במחיר, תחזיר אותם בחזרה.

מתי בישראל? בחודשים הקרובים, החל מ-199 שקלים.

הממשק החדש ביס פלוס. עמית לגו, מערכת וואלה!
אין בשורה במחיר, יש בשורה בממשק./מערכת וואלה!, עמית לגו

אפל TV פלוס: בישראל החל מה-1 בנובמבר

שירות הסטרימינג יושק בישראל ב-1 בנובמבר, במקביל להשקה העולמית שתתקיים בעוד פחות מחודשיים. השירות יעלה חמישה דולרים בלבד, ומי שירכוש אייפון, אייפד, מקבוק או אפל TV, יהנה ממנוי בחינם למשך 12 חודשים (הטבה בגובה 60 דולרים). בשיחה נוספת שנערכה עם גורם בכיר בתעשייה, נמסר לוואלה! TECH כי ההטבה שעליה הכריזה אפל, תוצע גם בישראל. השירות יציע תכנים בלעדיים כמו תוכנית הבוקר, סדרה בכיכובה של ג'ניפר אניסטון (בקאמבק טלוויזיוני ראשון מאז "חברים"), וריס ווית'רספון, שמתאחדות שוב על המסך. הקומדיה עוסקת במתרחש מאחורי הקלעים של הפקת תוכנית בוקר טלוויזינית ועל פי הדיווחים, מדובר בסדרת הטלוויזיה היקרה ביותר שהופקה עד כה, אף יותר ממשחקי הכס.

מתי בישראל? ב-1 בנובמבר, החל מ-5 דולרים (17 שקלים) בחודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

פרטנר TV: ממשיכה עם שיתוף הפעולה של נטפליקס ואמזון

פרטנר ממשיכה עם שיתוף הפעולה ביחד עם נטפליקס, אמזון, ספוטיפיי וכעת תשווק גם ממירי אפל TV, משמע כל מי שיקבל ממיר, יהנה משנה בשירות בחינם. פרטנר מציעה את השירות במחיר של 69 שקלים לחודש, כשממיר ראשון תומך ב-4K מוצע בחינם, או לחילופין לרכוש בזיכוי חודשי את האפל TV. בשונה מהחברות האחרות, השותפות של פרטנר עם נטפליקס כוללת חיוב משותף, כך שניתן להצטרף לנטפליקס מתוך הממיר. עוד פרטנר מאפשרת צפייה לאחורה עד שבועיים, בניגוד לשבוע ימים אצל רוב החברות. החיסרון בפרטנר בא לידי ביטוי בהפקות מקור. עם זאת, החברה מציעה מגוון רחב של שותפיות כמו ספוטיפיי, נטפליקס (שמוצע בחינם למשך חצי שנה למצטרפים חדשים), ואמזון.

השירות זמין במחיר התחלתי של 69 שקלים.

דומינוס פיצה בשיתוף עם פרטנר TV. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
חתמה על שיתופי פעולה עם נטפליקס, אמזון, ספוטיפיי ואפילו דומינוס פיצה./מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

סלקום TV: שילוב של תכנים איכותיים ומחיר תחרותי

סלקום שומרת על השילוב החשוב ביותר: מחיר תחרותי (69 שקלים למשך חצי שנה), מגוון תכנים רחב, לרבות תכנים יחודיים והפקות מקור, וממיר אנדרואיד 4K שתומך בנטפליקס. לסלקום הסכם עם חברת ההפקות HBO שמציעה מגוון תכנים איכותיים, לרבות סדרות פופולריות כמו עמק הסיליקון, מיליארדים, הרשימה השחורה ועוד. כל זה כאמור, לצד הפקות מקור ורשימת תכנים מגוונת. זהו ללא ספק אחד משירותי הסטרימינג הטובים שיש כיום.

השירות זמין במחיר התחלתי של 69 שקלים.

נטפליקס בסלקום TV. יח"צ,
שירות ששומר על מחיר נמוך והיצע גבוה של תכנים./יח"צ

דיסני: בשלב הראשון רק בארצות הברית

בעוד ששירות הסטרימינג של אפל יהיה זמין ב-150 מדינות ביום ההשקה, שירות הסטרימינג של דיסני יושק ב-12 נובמבר ויהיה זמין רק בארצות הברית בשלב הראשון. נראה כי ענקית התוכן תעדיף להתמקד בשוק האמריקאי, מסיבה לא ברורה. בשעה שנטפליקס מגדילה את מנוייה ברחבי העולם ואף דווח בעבר כי תציע חבילות ייעודיות לשווקים מיוחדים כמו הודו, בדיסני מעדיפים לבסס את השירות בארצות הברית. השירות יציע מגוון תכנים רחב וייחודי, שכידוע דיסני היא אחת מיצרניות התוכן הגדולות בעולם.

מתי השירות יושק? השירות צפוי לעלות כ-6.99 דולרים (24 שקלים) ויהיה זמין בארצות הברית החל מה-12 בנובמבר.

דיסני פלוס. צילום מסך
מבחר תוכן אדיר, אבל בשלב הזה רק בארצות הברית./צילום מסך

נטפליקס: שומרת על יחודיות

נטפליקס הגיעה לישראל לפני שנתיים ואילצה את כל החברות הוותיקות להתיישר לפי מודל נטפליקס. השירות אומנם ייקר את המחיר, אך הוא עדיין שומר על פופולריות גבוהה, בעיקר בשל האפשרות הנוחה והפשוטה להתנתק ולהתחבר שנית. נטפליקס מציעה מאות תכנים, כשרובם הפקות מקור של החברה. השירות זמין במחיר התחלתי של 32 שקלים ועד ל-60 שקלים לחבילה היקרה ביותר. למרות שלנטפליקס יותר מ-100 מיליון מנויים, נראה כי השנה תצטרך להתמודד מול אפל ודיסני שיקשו עליה את התחרות, בעיקר בשל המחירים הנמוכים משמעותית.

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
שנה מאתגרת לנטפליקס./ShutterStock

סטינג: מאפשרת תפירה אישית של חבילת הטלוויזיה

סטינג חוגגת בימים אלו שנתיים לשירות, ומדובר במותג מוזל של יס שמגיע עם ממיר אנדרואיד.
השירות במחיר של 65 שקלים, והוא מציע מגוון ערוצים ותכנים מבית יס, לרבות סטרימר ראשון תומך נטפליקס בחינם. בשונה מחברות אחרות, סטינג מאפשרת למשתמש לתפור את השירות בצורה אישית. כך ניתן לרכוש חבילת סדרות מדע וטבע ב-45 שקלים, או לרכוש חבילה שכוללת סדרות, סרטים, תכני ילדים, מדע וטבע וספורט 5 ב-65 שקלים בלבד. כמו כן, ניתן לרכוש ערוצים בודדים כמו ספורט 5 ב-19 שקלים בלבד.

השירות זמין במחיר התחלתי של 19 שקלים לערוץ בודד ועד ל-65 שקלים לחצי שנה לחבילה המלאה.

הוט: מאפשרת צפייה בטלוויזיות חכמות

מי שנשארה מאחור זו חברת הוט שאומנם השיקה את מותג נקסט, אך היא לא מקדמת אותו, ונראה שהיא משקיעה יותר במותג הוט העיקרי, לרבות שיתוף פעולה עם נטפליקס. המחיר גבוה משל המתחרים ועומד על 99 שקלים לחודש. השירות כולל גישה לתכני HBO, סרטים וסדרות מקור של הוט, ו-40 ערוצים לצפייה ישירה. יאמר לזכות הוט כי היא מאפשרת מנוי במחיר של 29 שקלים שבו היא מציעה צפייה בסדרות ישראליות של הוט, סדרות מהעולם לרבות תכני HBO וסרטים ב-29 שקלים בלבד. עוד השיקה לאחרונה פיילוט במהלכו מאפשרת הוט להתחבר לשירות באמצעות הממשק שבטלוויזיה חכמה.

השירות זמין במחיר התחלתי של 29 שקלים, ו-99 שקלים לחבילה שכוללת צפייה באמצעות סטרימר או אנדרואיד TV.

  • עוד באותו נושא:
  • סטרימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully