וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדקנו את Rooms: רשת חללי העבודה החדשים של פתאל

5.11.2019 / 12:21

תחרות חדשה במתחמי העבודה המשותפים: ענקית המלונאות הישראלית פתאל השיקה לאחרונה את רשת Rooms, המציעה חללי העבודה משותפים. מייקי לוי העביר יום שלם במתחם החדש שמציע שירותים יחודיים. האם מדובר בחלל העבודה השיתופי הטוב בישראל?

מתחם עבודה rooms. איתי בנית,
מתחרה חדשה בשוק מתחמי העבודה המשותפים./איתי בנית

חברת WeWork חלוצה בתחום מתחמי חללי עבודה שיתופיים והראשונה שהביאה את הבשורה לישראל. בחודשים האחרונים החברה עברה טלטלה, כששוויה נחתך בעשרות מיליארדי דולרים ואף אדם ניומן, מי שכיהן כמנכ"ל ויו"ר החברה הודח מתפקידו. עם זאת, נראה כי בישראל שוק חללי העבודה רק פורח ומתפתח, כשלאחרונה פתאל, ענקית המלונאות השיקה את המתחם החדש "Rooms". לפתאל יכולות ומשאבים גבוהים משל החברות השונות, כשהיא ממקמת את חללי העבודה בתוך המלונות, כשהראשון נמצא ב-NYX תל אביב, כמה קומות מעל המלון ברחוב הרכבת. עברתי לעבוד במשך יום שלם ממתחם חלל העבודה החדש, כדי להבין מה הוא מציע ואיזה שירותים מציעה רשת Rooms בתוך המלון. 

המתחם החדש ממוקם במלון NYX שבתל אביב, ברחוב הרכבת, מאות מטרים מרחוב רוטשילד המרכזי. המיקום של המלון לא הכי חי או מוקד עליה לרגל בתל אביב, אך יש מי שמעדיף אותו בשל זמינות החניונים (אחוזת החוף שעולה 25 שקלים ליום ממוקם כמה מטרים מהמתחם), ובעיקר בשל התחבורה הציבורית שמאפשרת התניידות ממקום למקום בצורה פשוטה. כמה דקות הליכה וניתן להגיע לרוטשילד וליהנות ממבחר המסעדות. למעשה, זה מרגיש כמו להיות ברוטשילד, אבל לא באמת. במתחם הזדמן לי לשוחח עם דיירים חדשים שהביעו רצון מהמיקום, ובעיקר בשל התחבורה הציבורית הזמינה, והשכנים שמסייעים בבעיות תוכנה.

חדרי ישיבות ומתחמים שיתופיים למנוחה

מי שיצטרף אליו, יוכל ליהנות ממקום עבודה שקט במיוחד, נכון לזמן בו הייתי. מאחר ומדובר במתחם יחסית חדש, החלל המשותף עדיין ריק יחסית, כך שניתן לעבוד בשקט. אחד הדברים שאהבתי באופן ספייס שממוקם בקומה השנייה של המתחם, זו התאורה הטבעית, אור השמש שלמרות המשרדים מסביב, עדיין נכנס פנימה ולא מנתק את העובדים לגמרי ממה שקורה בחוץ. שאר האופן ספייס עוצב בצורה מנימליסטית וסולידית, שולחנות מעץ וכיסאות נוחים למדי. השולחנות באופן ספייס מרווחים, אך נעדר מהם שטח אחסון פרטי כמו מגירות. למרות שמדובר ב"שולחן חם", אנשים רבים מעדיפים להוסיף, עוד כמה מאות שקלים בודדים וליהנות משולחן קבוע השייך להם, הכולל אמצעי אחסון.

עוד בוואלה!

שלכם ברשימה? מכשירי הדגל עם המצלמות הטובות ביותר

לכתבה המלאה
חלל עבודה פתוח rooms. איתי בנית,
חלל עבודה פתוח - פשוט ונוח./איתי בנית

חדרי ישיבות ומתחמים שיתופיים למנוחה

המתחם נפרס על גבי שתי קומות, כשהקומה הראשונה שונה למדי מהקומה השנייה. כדי לעבור בין הקומות תדרשו לעבור דרך מעלית, ואין מדרגות או מעלית ישירה בין הקומות. חדרי הישיבות זמינים לכל השוכרים, כשהם נדרשים להזמינם מבועד מועד. יתרון נוסף לפתאל, זו האפשרות להזמין כיבוד לחדר הישיבות, בתוספת תשלום. אחד מהדברים שאהבתי במיוחד, זו הגישה החופשית לטרקלין המלון עליו אפרט בהמשך. עוד במשרדים הסגורים, העובדים יכולים ליהנות ממיני בר בחינם, ממש כמו בחדר מלון וללא תוספת תשלום. מלבד הטרקלין, החברים במתחם יכולים לגשת בצורה חופשית לחדר הכושר והסאונה, לגג עם תצפית על תל אביב, ליהנות משירותי כביסה בתשלום נוסף ובפתאל אפילו מאפשרים להביא בעלי חיים לעבודה. 

חלל עבודה פתוח rooms. איתי בנית,
מתחם משותף לרווחת החברים./איתי בנית

מטבח מאובזר ושירותים יחודיים 

חברי המתחם מקבלים גישה לאפליקציה שדרכה ניתן להשתמש בשירות החדרים, ולהזמין אוכל מהמלון, לרבות המבורגרים מהמסעדה שזכתה לשבחים רבים. האפליקציה עוצבה ותוכננה תחת עיצוב קפדני, והיא משדרגת את השהות במתחם, כשניתן ליצור קשר עם מנהלת המשרד בצורה קלה ונוחה. עוד בימי חמישי מתקיים happy hour במהלכו העובדים נהנים משוקולדים ואלכוהול. השירותים היחודיים שמציעה, מלבד השימוש בשירות החדרים, זו גם האפשרות לישון במלון. כך לדוגמה, ניתן לשכור חדר במלון שיהיה זמין עבורכם. עוד ניתן ליהנות מלילה מוזל ב-300 שקלים בלבד, כך שאם אתם צריכים להישאר עד מאוחר או להגיע מוקדם למצגת חשובה, פשוט תוכלו להעביר את הלילה במלון יחסית מפנק.

הדבר המיוחד ביותר לטעמי, זהו הטרקלין שנגיש לכל חברי המתחם. כל מי ששוכר משרד או שולחן בחלל העבודה, זכאי לגישה חופשית לטרקלין שמציע שתיה חמה ואוכל קל. זה אינו תחליף לארוחת בוקר או צהריים, אך בהחלט שדרוג ותוספת נהדרת שלא קיימת במרבית מחללי העבודה השיתופיים. עוד מציעה פתאל את כל השירותים המסורתיים כמו שירותי הדפסה (מוגבל לכל לקוח), ואינטרנט מהיר במיוחד שפועל על גבי תשתית סיבים אופטים.

רמה חדשה בחללי העבודה השיתופיים

מדובר במתחם מוצלח למדי שמצליח לספק שירותים ענפים כמו חדר כושר, לילה במלון במחיר מוזל במיוחד (300 שקלים), ותשתיות מרובות כמו אינטרנט מהיר במיוחד ואפילו אוכל שניתן להזמין דרך המלון. המיקום שלו עשוי להרתיע אנשים רבים, למרות שבסך הכל מדובר במיקום נוח מאוד, כשיש אינספור חנויות זמינות באזור, במחירים נוחים ובעיקר תחבורה ציבורית זמינה. נראה ש-Rooms עשוי להציב סטנדרט חדש בשוק מתחמי העבודה השיתופיים, ואם המתחרים לא יישרו קו, נראה כי המתחם של פתאל ישמור על יתרון משמעותי מבחינת המתקנים שמציע. שימוש בחלל העבודה יעלה 1,000 שקלים לחודש לאדם או 150 שקלים ליום, ושימוש בחלל העבודה עם חדר שינה ללינה וארוחת בוקר, יעלה עוד 9ֿ,000 שקלים. לעומת זאת, לינה במלון על בסיס מקום פנוי תעלה 300 שקלים. 

  • עוד באותו נושא:
  • פתאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully