וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשים זה לא רק ציצי": קופת חולים כללית עשתה סדרת רשת שהתפוצצה לה בפרצוף

קופת חולים כללית יצאה בסדרת רשת שזכתה לפרסום רב ברשתות החברתיות. אלא שהסדרה שמנסה לעודד בין היתר, נשים לעבור ניתוחי הרמת חזה בטענה שנשים אלו "משודרגות", הצליחה לעורר סערה ברשת

"האויב הכי גדול של אישה זה כוח משיכה למטה": לפני כחודשיים, כללית יצאה במסע פרסום חדש לשירותי הבריאות שלה ובעיקר בתחומי האסתטיקה, הרפואה המשלימה ובסדנאות הגמילה מעישון, על ידי פרסום סדרת רשת חדשה בשם "משודרגות". הסדרה עלתה בכיכובן של ירדן ברכה, מיטל שפירו ואושרית סרוסי, כשהשנייה כתבה גם קמפיין פרסומי נוסף לכללית אסתטיקה. אותו קמפיין לכאורה עודד נשים לעבור ניתוחי הרמת חזה בטענה שנשים כאלו "משודרגות", כשם הסדרה, ובקמפיין שפורסם באינסטגרם. הרשת לא איחרה להגיב, ובעיקר קהילת הפמיניסטיות שראו בקמפיין של כללית כזלזול וכמובן תהייה - מה בדיוק כללית ניסתה להעביר כאן? אחרי פניית וואלה! TECH, כללית הסירה את הפוסט.

"באמת כללית? מילא הטקסט הדוחה, מילא הפרסומת הגרועה, אבל מה קרה ל"ה" הידיעה שלכם??", כתבה אחת הגולשות. בתגובה, עמוד הטוויטר של כללית הציע לה לצפות בסדרה המלאה על מנת להבין את ההקשר ואף טענו בתגובה אחרת כי נשים משדרגות לעצמן את איכות החיים, בין היתר, גם על ידי טיפולים אסתטיים. גם עמוד הטוויטר של "צעדת השרמוטות תל אביב" הגיב על הפרסום של כללית: "אנחנו ב-2019, אפשר לקבל את הביקורת הזאת ולא לנסות להסביר למה כוח המשיכה זה אויב של נשים. די, אנחנו יותר מרק ציצי". הריב כמובן לא איחר להסלים מיד לאחר תגובתה של כותבת הקמפיין, מיטל שפירו: "אני כתבתי את זה אם בא לך תריבי איתי".

שפירו המשיכה "לא בכבוד שלי להגן על מה שכתבתי. לכו כולן תהיו פמיניסטיות ביחד בחושך בזמן שאני אכניס למיינסטרים 3 גיבורות נשים מודעות מצחיקות שכל אחת בוחרת בקשר שלהן על פני ה"גבר" שאמור להיות להן, שבכל אחת יש לבל (רמה) הומור יבש ולבל של מסר עמוק. מה אכפת לי. לא צריכה תמיכה שלכן, מצדי תפקירו". כותבת הפוסט המקורי כתבה "זה לא אישי נגדך, וחבל שאת לוקחת את זה לשם, הביקורת התחילה ונותרה כלפי כללית אסתטיקה", כשעמוד צעדת השרמוטות לא איחר עם תגובה משלו, "שוב, התלונה היא לא נגדך אלא כלפי כללית. צר לי שנפגעת זו באמת לא היתה המטרה". בפרסום אחר מישהי אף שינתה את טקסט הקמפיין כך שיקרא "אויב הכי גדול של אישה זה הפטריארכיה".

שפירו המשיכה להגיב על הטענות שהועלו נגד הקמפיין שכתבה בחשבון הטוויטר שלה. "בנות יקרות, אני, מיטל המקובלת והקולית, מכריזה בזאת שהפמיניזם נגמר. לכו מהר כל אחת תעשו לגבר שלכן קפה ותמצצו לו", כתבה זמן קצר לאחר הויכוח. לפני מספר שעות הסירה שפירו את הציוצים וכתבה: "זה במקרה אשה שכתבה? מי זאת מיטל הזאת, מה היא עשתה עד כה, במה היא מאמינה? אחר שבודקים את ההקשר הרחב יותר, לכו תעשו מה שבא לכן. אבל אם אתן לא פועלות ככה, אם אתן יורות בתוך הנגמש, אז שיבושם לכן. אני אמשיך להיות קולגיאלית ואני אמשיך להיות חיילת במאבק הזה".

עדכון (11:10)

מכללית נמסר: "סדרת הרשת "משודרגות" מציגה 3 חברות המתנסות בטיפולים שונים בתחומים כמו גמילה מעישון, תזונה, כושר גופני וטיפולים אסתטיים ומגיבות על כך באופן הומוריסטי. הסדרה זכתה לתגובות אוהדות ולמעלה משלושה מיליון צפיות. אנו מודעים לכך שהפוסט הבודד המציג ציטוט מהסדרה עלול להישמע מנותק וחסר טעם ולכן הפוסט ירד. אנו מודים על המעורבות ותשומת הלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully