וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי אנדרואיד? דיווחים כי העדכון האחרון לווטסאפ פוגע בחיי הסוללה

13.11.2019 / 8:46

יש לכם מכשיר אנדרואיד ואתם משתמשים בווטסאפ? כדאי שתחכו עם העדכון החדש לאפליקציה. בעולם מדווחים כי העדכון החדש לאפליקציית המסרים הפופולרית, גורם לירידה ניכרת בחיי הסוללה, גם כשהסמארטפון כלל לא בשימוש

אוקי בומר/.

בסרטון: הסבר על המשפט החדש "אוקי בומר"


משתמשי אנדרואיד? אם הבחנתם לאחרונה בכך שהסוללה של הסמארטפון מתרוקנת מהר מידי ובצורה חריגה, ייתכן והסיבה זו אפליקציית ווטסאפ. בעולם מדווחים כי העדכון החדש לאפליקציית המסרים הפופולרית בעולם, פוגע בחיי הסוללה בצורה משמעותית. עוד דווח ברשת כי הסמארטפונים שנפגעו מהעדכון אלו סמסונג גלקסי S10e, גלקסי 9, גוגל פיקסל 3, גוגל פיקסל 4 ומשתמשי OnePlus.

"הסוללה שלי התרוקנה בקצב מסחרר", כתב אחד הגולשים בפורום Reddit. "לפי הסטטיסטיקות בהגדרות, נראה כי ווטסאפ גרמה לירידה של 33 אחוזים מהסוללה". דיווחים נוספים הצטרפו לעמוד של ווטסאפ בתוך חנות האפליקציות של גוגל. אחד המשתמשים ציין כי הבחין בצניחה מ-74 אחוזים ל-19 אחוזי סוללה ב-Redmi Note 5 Pro שברשותו. לטענתו, בקושי השתמש באפליקציה למעט תגובה להודעה או שתיים.

ווטסאפ. ShutterStock
ירידה משמעותית בחיי הסוללה בגלל ווטסאפ./ShutterStock

חווים ירידה בסוללה בגלל ווטסאפ? אלו האפשרויות שעומדות בפניכם

אם טרם עדכנתם את הווטסאפ באנדרואיד ואפילו באייפון, מומלץ שתמתינו עד שיצא עדכון חדש. תוכלו לעשות זאת על ידי ביטול העדכונים האוטומטיים בחנות האפליקציות. אם אתם מאלו שנפגעו מהעדכון החדש וחווים ירידה ניכרת בחיי הסוללה במהלך הימים האחרונים, רגע לפני שאתם מבצעים פעולה כלשהי באפליקציה, פתחו אותה, היכנסו להגדרות, לחצו על הודעות ואז על גיבוי. וודאו שתוכן האפליקציה מגובה. אפשרות ראשונה שעומדת לרשותכם, היא להסיר את האפליקציה ולהתקין אותה מחדש.

עוד מדווחים כי ווטסאפ מציעה באתר הרשמי גרסה מעודכנת. עם זאת, הוסיפו כי מדובר בפתרון רגעי, שגם בגרסה זו, זמן קצר אחרי ההתקנה החדשה האפליקציה חוזרת לבזבז את משאבי הסמארטפון ולפגוע בחיי הסוללה. כדי להוריד את האפליקציה מהאתר הרשמי של ווטסאפ, לחצו כאן. משתמשים בעולם התקינו אפליקציה בגרסה ישנה יותר, אך מדובר בצעד מסוכן מאחר והתקנת אפליקציות ממקורות לא רשמיים עשויה לפגוע באבטחת הסמארטפון.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully