וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל המבצעים וההנחות: יום הרווקים הסיני יוצא לדרך

11.11.2019 / 9:25

25 אחוז הנחה באסוס, 11 אחוז הנחה ב-iherb ועשרות אחוזי הנחה באתרי Aliexpress, bangood ועוד: יום הרווקים הסיני יוצא לדרך עם הנחות בעשרות אתרים בעולם. גם בישראל תוכלו ליהנות מהמחירים הזולים. אספנו עבורכם את המבצעים השווים ביותר

יום הרווקים הסינים - אתר gearbest. צילום מסך, צילום מסך
יום הרווקים הסיני/צילום מסך, צילום מסך

יום הרווקים הסיני הינו חג מפורסם בסין והתאריך 11/11 אינו מקרי, שכן מציין אדם בודד. החג, בדומה לחגים כמו יום שישי השחור, נועד יותר עבור החנויות האינטרנטיות הסיניות שמציעות הנחות משמעותיות. עם זאת, בסין כן חוגגים את יום הרווקים הסיני עם בלינד דייטים במהלך היום ואוניברסיטאות רבות מקימות פרויקטים מיוחדים שמטרתן לכנס רווקים לחגיגות, על מנת שימצאו בת או בן זוג. בישראל מציינים את יום הרווקים הסיני ביום של מבצעים אינטרנטיים, אולם את המבצעים המעניינים ביותר ניתן לראות בעיקר באתרים הסינים כמו עלי אקספרס, joybuy, גירבסט ועוד.

רגע לפני שאתם נוהרים לאתרי הקניות הסינים, מומלץ שתבצעו סקר שוק באמזון ואיביי. מניסיון של שנים קודמות, לא תמיד האתרים הסינים משקפים הנחה אמיתית ולרוב מעלים את המחירים על מנת לשקף הנחה פיקטיבית לכאורה. אז רגע לפני שידכם קלה על כרטיס האשראי, בדקו באיביי ואמזון את מחיר המוצרים. עוד אנחנו מזכירים כי רכישות מעל 75 דולרים מחויבות במע"מ של 17 אחוז כחוק.

איביי: הנחה של החל מעשרה אחוזים על מגוון רחב של מוצרים

בתגובה ליום הרווקים הסיני, איביי הציעה הנחה של החל מ-10 אחוזים על מגוון רחוב של מוצרים. ברשימה ניתן למצוא מוצרים של שיאומי, שעונים, שואבי אבק, תיקים, מכונות גילוח, ועוד. את הרשימה המלאה תוכלו למצוא כאן.

עוד בוואלה! TECH

סכנה למשתמשים: רוגלה התגלתה באפליקציה Clean Master

לכתבה המלאה

JoyBuy: הנחות על כבלים, אוזניות ועוד

אתר JoyBuy מציעה הנחות משמעותיות על אלפי מוצרים, ובאתר מתגאים כי האתר מציעה הנחות של עד 90 אחוזים. באתר ניתן למצוא כבל Usb Type C בדולר וחצי, מברשת שיניים חשמלית של שיאומי ב-8 דולר, אוזניות של סוני מסדרת ה-1000XM3 ב-269 דולר בלבד, מצלמות אבטחה ביתיות של של שישאומי ב-20 דולרים, ואפילו על הנחות של עשרה אחוזים על ביגוד ועד 42 אחוזים על תיקים.

לרכישה לחצו כאן

כאל: הנחה של 5 דולרים על קניות מאלי אקספרס ועוד

חברת כרטיסי האשראי כאל, תאפשר למחזיקי כרטיס ויזה הרוכשים ישירות מאתר אלי אקספרס, להנות מהנחה של 5 דולרים על קנייה מעל 35 דולרים. עוד תאפשר פריסת הוצאות לשלושה תשלומים ללא ריבית על הקניות בתוך האתרים הבינלאומיים, ואת תוכנית "קאשבק פלוס", המציעה החזרים מוגדלים על קניות באתרים מובילים בימי הקניות. ההנחה מוענקת באמצעות האתר "קאשבק פלוס" של כאל.

אסוס: הנחה של 25 אחוז על כל החנות

אתר Asos הפך למוקד עלייה לרגל של אלפי אם לא עשרות אלפי ישראלים, בכל מה שקשור לביגוד והנעלה. האתר הבריטי מספק בשורה בכל מה שקשור להיצע המוצרים ולמחירים הנמוכים במיוחד. עוד לאתר מערך לוגיסטי פנומנלי, שבתוך כמה ימים מרגע הרכישה תקבלו את המוצר אליכם הביתה, ומציע מנגנון נוח להחזרות מוצרים שלא במידה הנכונה. כעת האתר מציעה הנחה של 25 אחוזים על כל המוצרים, לרבות מוצרים שכבר בהנחה. כדי ליהנות מההנחה השתמשו בקוד הקופון SINGELYAY.

לרכישה באתר

חבילה מאתר אסוס. אינסטגרם, צילום מסך
חבילה מאתר אסוס/צילום מסך, אינסטגרם

אייהרב: הנחה של 11 אחוזים

אתר אייהרב (Iherb) נחשב לאחד מאתרי הקניות האהובים על הישראלים, והוא מציע איפור, קוסמטיקה ומזון. מרבית מהמוצרים אורגניים, כשיש מבחר גדול של מוצרים טבעוניים, ללא גלוטן וכל קטגוריה אפשרית. בעקבות הפופולריות הגדולה בישראל, האתר מפעיל אתר בעברית שמנגיש יותר מ-30,000 מוצרים טבעיים בצורה נוחה. כעת לרגל יום הרווקים הסיני, האתר מציע 11 אחוז הנחה על כל החנות בשימוש בקוד הקופון ELEVEN11, ואם תרכשו מעל ל-40 דולר תיהנו ממשלוח חינם.

לרכישה באתר

יום הרווקים הסיני ב-iherb. צילום מסך
יום הרווקים הסיני ב-iHERB/צילום מסך

אתר GearBest: הנחות של מכשירי שיאומי, שואבי אבק רובוטים וסטרימרים

אתר גירבסט נחשב לאחד מאתרי הטכנולוגיה הסיניים הגדולים ביותר, וגם הוא, כמו דומיו, מציע מגוון רחב של הנחות. כך למשל תוכלו למצוא סטרימר הפועל על אנדרואיד 9 בתמיכה ב-HDR רק עבור 60 דולרים. עוד תוכלו רחפן מיני עם תיק נשיאה, שלט רחוק זוג סוללות תמורת 249 דולרים בלבד. כמו כן, שואב האבק הרובוטי של חברת "רובורוק" זמין תמורת 439 דולרים, לעומת 589 דולרים לפני יום הרווקים. תוכלו למצוא גם הנחות גדולות במיוחד על מוצרי שיאומי, לרבות אוזניות אלחוטיות לחלוטין ב-15 דולרים, שואב אבק אלחוטי ב-229 דולרים וסטרימר אנדרואיד ב-70 דולרים.

מועדון הצרכנות "הייטקזון": מאות מוצרי חשמל, כלי מטבח ומוצרים לבית

מועדון הצרכנות "הייטקזון" ממשיך במבצעי מכירות מיוחדים לרגל ימי המכירות שמתקיימים במהלך החודש. בין הבצעים: ערכת גיימינג של HP ב-199 שקלים במקום 599 שקלים, טלוויזית 43 אינץ' של LENCO ב-799 שקלים במקום 1,190 שקלים, סוללת גיבוי של שיאומי ב-49 שקלים במקום 169 שקלים, שעון גרמין VivoSmart ב-299 שקלים במקום 640 שקלים, מקרן קול של סמסונג ב-399 שקלים במקום 699 שקלים ומבצעים נוספים.

מברשת שיניים חשמלית של Oral B

חברת Oral B מייצרת מברשות שיניים חשמליות חכמות, כלומר כאלו שמתחברות לסמארטפון שלכם ונותנות לכם פידבק אודות הצחצוח ואף כוללות גם שישה מצבים שונים של צחצוח. סדרת 9000 המתקדמת מציעה מגוון יכולות מתקדמות וכוללת תיק נשיאה, מעמד מיוחד לבית ועוד. מדובר באחת מהסדרות המתקדמות ביותר שיש לחברה, וכעת המברשת בהנחה של 81 אחוז ותעלה לכם רק 260 שקלים. כדי לעשות זאת, הרשמו אל האתר והזינו את הקוד Uberdeal בעמוד המברשת. הקופון יוזיל את המחיר ב-74 דולר ל-260 שקלים בלבד.

להזמנה לחצו כאן

סיר בישול אורז של שיאומי

מלבד סמארטפונים, שיאומי ידועה בייצור מגוון רחב של מוצרי מטבח ומוצרים נלווים. אחד מהם זהו סיר חכם לבישול אורז. עוד הסיר שומר על האורז חם למשך 10 שעות והוא כעת במבצע של 213 שקלים בלבד במקום 320 שקלים כולל משלוח.

לרכישה לחצו כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully