וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציוד הגיימינג הטוב ביותר? בדקנו את המוצרים של Razer

24.1.2020 / 5:45

חברת Razer מיתגה עצמה כמובילה עולמית בתחום הגיימינג שנוסק בשנים האחרונות. החברה מתיימרת להיות הטובה ביותר בתחום הציוד ההיקפי לתחום הגיימינג, והאם היא עומדת בהבטחה? בדקנו מקלדת, עכבר ואוזניות של החברה וחזרנו עם רשמים

צילום: יהודית הספל בן-דק, יח"צ, GettyImages, עריכה: רן צימט

בוידאו: כפר גמילה ממשחקי מחשב

חברת Razer האמריקאית נחשבת למובילה עולמית בתחום מוצרי הגיימינג. החברה קיימת מעל לשני עשורים, ונראה כי צמחה בעיקר בשנים האחרונות, הודות לנסיקה אדירה בעולם הגיימינג. החברה מיצבה עצמה כמובילה עיקרית, ומייצרת עכברים, מקלדות, אוזניות, מצלמות וכל מה ששחקני הגיימינג צריכים כדי לשפר את ביצועי המשחק. הפעם בדקנו שלושה מוצרים חדשים שרשת באג, יבואנית Razer הרשמית בישראל, השיקה. ברשימה: עכבר

עכבר ה-Basilisk

העכבר החדש של חברת רייזר הוא בין הטובים שאי פעם עברו בשולחן שלי. הפונקציונליות שלו מתחילה בחיישן אופטי חדש ומעולה, שמציע מהירויות גבוהות במיוחד, מה שהופך אותו למצוין עבור גיימרים. עוד הוא מגיע עם עיצוב פשוט ואלגנטי - כזה מצד אחד לא מציע יותר מדי פונקציונליות ולא נראה "בומבסטי" לחלוטין כמו הרבה ממוצרי רייזר, במיוחד היקרים מביניהם, ומצד שני נוח מאוד, בגלל הפשטות שבו. הוא שחור לחלוטין ועשוי מפלסטיק שמרגיש איכותי מאוד, ומאכלס מעבר לכפתורים הברורים 5 כפתורים נוספים. את כפתור הטריגר הצדדי הגדרתי כך שיאט את מהירות העכבר, וזאת על מנת שאוכל לכוון באופן מדויק יותר במשחקים מסוימים. עם עקומת למידה קטנה מאוד, זה אט אט הפך לשימוש שגרתי במשחקים שלי. עוד העיצוב כולל מנורות לד הפרוסות על גב העכבר ועל מכלול הגלילה. באמצעות התוכנה, מאוד פשוט לשלוט באילו צבעים יוצגו על העכבר ומתי. בכל הנוגע למחיר, את העכבר תוכלו למצוא ברשת החנויות באג בעלות של 259 שקלים, מה שמעמיד אותו במקום מעולה אל מול המתחרים.

עוד בוואלה!

"נתניהו התחייב למסור לפוטין את בת-ים": הרשת מגיבה לפגישת בנימין נתניהו וולדימיר פוטין

לכתבה המלאה
עכבר razer. מייקי לוי, מערכת וואלה!
"בין הטובים ביותר שעברו אי פעם בשולחן שלי"./מערכת וואלה!, מייקי לוי

מקלדת Huntsman Elite

מקלדת ה-Huntsman Elite היא אולי המקלדת הנוחה ביותר שהקלדתי עליה, ובטח כזאת לגיימינג. היא מצויידת בכל הטכנולוגיות המתקדמות של Razer כמו מתג האופטו-מכני, חיישן אור בתוך המקש שמזרז את זמן התגובה. המקלדת בגודל מלא כמובן, עם מקשים מכניים, ועם ארבעה כפתורי שליטה בעוצמת השמע: קדימה ואחורה, לנגן או להפסיק את המוזיקה וגלגלת לשליטה בעוצמת השמע. כיאה לשאר מוצרי החברה, המקלדת מגיעה עם תוכנה שתומכת בווינדוס, ובה ניתן לשנות ולהגדיר באופן פרטני את הכפתורים, כמו כפתורי מאקרו, להפעיל את מצב הגיימינג שמבטל את המקשים המובנים של ווינדוס כך שלא יפריעו, ולשמור עד חמישה פרופילים, כל פרופיל למשחק אחר או לשחקן אחר.

עוד המקלדת מגיעה עם משטח מנוחה למפרק, המתמגנטת לחזית המקלדת וכמובן שבדומה לכל המקלדת שמגיעה עם תאורת לד, גם המשטח מנוחה תומך בלדים, כך שכל המקלדת מוארת ביום ובלילה. המקלדת נוחה במיוחד, גם להקלדה ארוכה, וגם למשחקי מחשב. למעשה, היא מתאימה לכל השימושים אבל כמו כל מקלדת מכנית - היא מרעישה.

היא נמכרת במחיר של 899 שקלים, אך נכון לכתיבת שורות אלו, היא נמצאת במבצע ומחירה עומד על 729 שקלים. היא לא זולה, אך בהחלט המקלדת הטובה ביותר שניתן למצוא.

מקלדת Razer. יח"צ,
המקלדת הכי טובה שתוכלו למצוא. נקודה./יח"צ

אוזניות "Kraken"

אוזניות הקראקן של רייזר נחשבות לדגם הכניסה של החברה לעולם הגיימינג - משמע, הן הזולות ביותר בסדרה ומנסות להציע את התמורה הטובה ביותר לגיימר המתחיל. עם זאת, כל קשה לומר שהן מתקרבות ללעמוד ביעד הזה. אתחיל דווקא בדברים הטובים: בגזרת העיצוב ואיכות הבנייה, האוזניות מקבלות את מלוא הנקודות. הן מרשימות, בעלות עיצוב אלגנטי ואחיד, וסך הכל מרגישות עמידות בפני כל דבר שתנסו לעשות איתן. ואז מגיע כל השאר. עם מוזיקה, הן נשמעות מחריד בלשון המעטה, אולם בגיימינג, הן קצת מעלות הילוך, אבל פשוט לא מספיק כדי להיחשב מצוינות. אפקט הסראונד שרייזר מפרסמת הוא גימיק ותו לא. סטריאו שפשוט "הרחיבו" תוכנתית, או בעברית שונה, אותה הגברת בשינוי אדרת. גם המיקרופון מציע ביצועים בינוניים מאוד, ומבחינת נוחות הן מקבלות ציון עובר, שכן הגוף המאכלס את הדרייברים עצמם הוא פשוט עצום ומגושם. את האוזניות תוכלו לרכוש ברשת באג תמורת 389 שקלים.

razer. יח"צ,
מנסות להציע את התמורה הטובה ביותר לגיימר המתחיל./יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully