וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו התחייב למסור לפוטין את בת-ים": הרשת מגיבה לפגישת בנימין נתניהו וולדימיר פוטין

"התפתחות חיובית בנושא נעמה יששכר": היום נפגש נשיא רוסיה עם נתניהו, כשלפגישה הצטרפה אמה של הצעירה הישראלית. בסיומה, הוא רמז להתפתחות חיובית. הרשת הגיבה לביקור פוטין ופגישתו, וגם לתמונתו עם יאיר. אספנו את התגובות הטובות ביותר

מפגש נתניהו פוטין/צילום: רוני כנפו ושלומי גבאי, עריכה: עמית שמחה

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש היום (חמישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במעונו בירושלים. לפגישה הצטרפה גם יפה יששכר, אמה של נעמה שנידונה לשבע וחצי שנות מאסר ברוסיה, לאחר שהורשעה בהברחת סמים, "חשיש" בהיקף של 7.5 גרם. גורמים בלשכת ראש הממשלה מסרו כי "ההתקדמות המשמעותית התאפשרה בזכות היחסים הקרובים והאישיים בין ראש הממשלה נתניהו לנשיא פוטין. ראש הממשלה שוחח עם הנשיא בנושא כמה פעמים. יחד עם שיחות ראש המל"ל - השניים שוחחו מול הרוסים כ-20 פעמים בנושא מאז שנעמה נאסרה". בלשכה ציינו כי זו הפגישה ה-14 שמקיימים המנהיגים מאז ספטמבר 2015.

בפתח הפגישה אמר נתניהו לפוטין כי הוא "רוצה לקבל בברכה את ידידנו הגדול נשיא רוסיה כאן בירושלים ולהודות לך על קשר האמיץ בין רוסיה וישראל שמשרת את העמים שלנו ואת השלום והיציבות באזור". נשיא רוסיה ביקש להודות על ההזמנה לישראל ואמר, "אנחנו עובדים באופן סדיר עם ראש הממשלה. אני בטוח שזה יסייע לקדם את היחסים שלנו, היום אנחנו מזכירים את קורבנות השואה. אני רוצה להודות שוב לראש הממשלה ולרעייתו על ההזמנה לביקור בישראל". אחרי הפגישה עם נתניהו, פוטין נפגש עם נשיא המדינה ראובן ריבלין, ושלושת המנהיגים יחנכו יחדיו אנדרטה חדשה בגן סאקר בירושלים לזכר הרוגי המצור על לנינגרד. זוהי האנדרטה השנייה שפוטין חונך בישראל, בהמשך לאנדרטת הניצחון שהוקמה בנתניה ב-2012.

הרשת הגיבה למפגש של ראש הממשלה נתניהו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שבה דנו, בין השאר, בנושא שחרורה של נעמה יששכר, ובעיקר לתמונה של פוטין לצד נתניהו-ג'וניור. "מרגיש כאילו פוטין מצביע עליו ואומר 'רואים זה ילד קקה", צחק אחד הגולשים. אספנו,את התגובות המצחיקות והמקוריות ביותר מהרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully