וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתכוננו: האייפון המוזל יושק כבר במרץ הקרוב

23.1.2020 / 6:25

מוקדם מן הצפוי: שמועה חדשה טוענת כי ייצור האייפון המוזל, מה שצפוי להיות "אייפון 9" או "אייפון SE", ייעשה כבר בחודש פברואר הקרוב, כשההכרזה צפויה להיות במרץ. בשנה האחרונה אפל נוהגת בקו השקה של מוצרים חדשים ללא אירוע מיוחד, ונראה כי כך גם יהיה באייפון המוזל

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

בוידאו: האייפון 11 פרו מקס

האייפון החדש קרוב יותר ממה שאתם חושבים: על פי דיווחים חדשים שעלו ברשת, האייפון 9 המוזל של חברת אפל צפוי להיכנס לפס הייצור במהלך חודש פברואר, כשההכרזה עצמה על המכשיר תיעשה רק חודש לאחר מכן, מרץ. עם הדרך שבה אפל משיקה מכשירים רבים לאחרונה, לרבות מחשבי המקבוק פרו החדשים והאיירפודס פרו, לא נראה שאנו צפויים לראות אירוע הכרזה ייעודי למכשירים, וכך גם השמועה החדשה לא מפתיעה במיוחד. את האירועים הללו היא שומרת בדרך כלל למוצרי הדגל בלבד. האייפון החדש יקרא "אייפון 9" ולא "אייפון SE" כפי שחשבנו לראשונה, אולם הוא עדיין אמור להוות את האופציה הזולה עבור רוכשי המכשירים.

כמו כן, בדומה לדיווחים הקודמים, האייפון 9 צפוי להיחשף כבעל עיצוב דומה מאוד לזה של האייפון 8, ולא כמו זה של מכשירי הדגל של החברה. העיצוב יכלול את כפתור הבית המיתולוגי עם חיישן טביעת אצבע, מסך בגודל 4.7 אינץ' ועם ערכת שבבים זהה לזו שבאייפון 11, ה-"A13 ביוניק". עם זאת, במקביל לדיווחים החדשים, אחרים טוענים שהאייפון 9 צפוי לנטוש את חיישן טביעת האצבע לטובת זיהוי הפנים של אפל, מה שעלול להשפיע באופן משמעותי גם על הבחירה העיצובית. כלומר, המכשיר יגיע עם מסך גבוה יותר בגודל 5.4 אינץ' - מה שמהווה אופציה הרבה יותר הגיונית בהתחשב בסמארטפונים הזמינים היום.

עוד בוואלה! TECH

"על יד אחת שם האורח, על היד השניה "לשאוף, לנשוף": הרשת לועגת לפגישת מירי רגב ונשיא ארגנטינה

לכתבה המלאה

כזכור, אפל הציגה את האייפון SE בחודש מרץ לפני כארבע שנים, ומאז לא הציגה לו מחליף ראוי אמיתי. הוא היה הראשון מאז האייפון 5C שהיה מיועד לשוק המחפש את האייפון הזול, אך עם החומרה החדשה ביותר. על האייפון 9 אנחנו שומעים כבר זמן מה, והשמועות הראשונות על ההכרזה שלו החלו לצוף עוד ב-2017. עם זאת, הפרויקט הוזנח והשמועות לגביו צפו שוב רק בסוף השנה שעברה. האם זוהי סוף סוף השנה בה נראה מחליף ראוי למכשירי האייפון 7 ו-8? נדע, ככל הנראה, בחודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully