וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"על יד אחת שם האורח, על היד השניה "לשאוף, לנשוף": הרשת לועגת לפגישת מירי רגב ונשיא ארגנטינה

חברת הכנסת מירי רגב קיבלה היום (רביעי) את פניו של נשיא ארגנטינה, אלברטו פרננדס, בעת שנחת בנמל התעופה בן גוריון. אלא שתמונה שצולמה, חשפה כי בניסיון לא לשכוח, כתבה את שמו על ידה. כרגיל, הרגשת הגיבה בהתאם

צילום: דוברות רשות שדות התעופה, עריכה: עמית שמחה

בוידאו: נחיתת מנהיגים לקראת פורום השואה הבינלאומי

"אמיתי, לא נגענו: מירי רגב כתבה על כף היד שלה 'אלברטו פרננדס', כדי שהיא לא תשכח איך קוראים לנשיא ארגנטינה, שאותו פגשה לפני זמן קצר בנתב'ג": הערב (רביעי) נפתח פורום השואה, עם עשרות מנהיגים שמתכנסים בשעה זו לסעודה בבית הנשיא. מעל ל-250 מוזמנים הגיעו לארוחה, שאותה נשיא המדינה ראובן ריבלין, מארח בשעה זו. מעל ל-40 מנהיגים מרחבי העולם הגיעו בשעות האחרונות לישראל, ומי שנשלחה לקבל את פניו של נשיא ארגנטינה, זו מירי רגב. אלא שבתמונה שצולמה הערב, נראית רגב מחבקת את הנשיא, כשעל ידה כתוב שמו.

פורום המנהיגים יימשך מחר באירוע המרכזי שייערך ביד ושם, לציון 75 שנים לשחרור אושוויץ ויום השואה הבינלאומי. כ-700 בני אדם צפויים להשתתף באירוע שבו ינאמו ראש הממשלה, נשיא המדינה ונציגי כל המעצמות שהיו שותפות במלחמה בנאצים - רוסיה, ארצות הברית, צרפת, ובריטניה וגרמניה. כצפוי, הרשת הגיבה לתמונתה של רגב והנשיא, ולא חסכה בבדיחות.

עוד בוואלה! TECH

העדכון החדש פה: ווטסאפ הולכת להיראות שונה לגמרי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully