וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית פרסמה סרטון שלה מתעמתת בעירום עם פורץ - והואשמה בזיוף בניסיון להשיג עוקבים

18.12.2019 / 0:01

סרטון של הדוגמנית הנועזת וכוכבת האינסטגרם דני בנקס מתעמתת עם פורץ בעירום פורסם ברשת והפך לויראלי, אולם רבים טענו שהיא זו שביימה את הפריצה כדי להעלות את מספר העוקבים שלה. היא הגיבה לשמועות: "העולם הזה הוא מקום מגעיל"

The Mega Agency

דוגמנית בגדי הים וכוכבת האינסטגרם האמריקאית דני בנקס התעמתה בעירום מלא עם פורץ חמוש באקדח, כשהתעוררה לקול נביחות כלביה באחד הלילות בשבוע שעבר. בתיעוד הפריצה אותה פרסמה ברשת, נראית בנקס בת ה-29 נכנסת עירומה לגמרי לסלון ביתה ומבחינה שם בפורץ מחזיק באקדח שהורה לה לפתוח את הכספת. כשלפורץ נודע שאין לה שם דבר בעל ערך בכספת, הוא הוביל אותה למיטתה, דחף אותה ונמלט מהבית מבלי לגנוב דבר. לאחר שהסרטון שמתעד את האירוע הפך לוויראלי פורסמו ב-TMZ טענות לפיהן הסרטון בוים ע"י בנקס במטרה להעלות את מספר העוקבים שלה, מאחר שהיא מופיעה בו בעירום. היא הגיבה לטענות בסטורי שפרסמה באינסטגרם: "העולם הזה הוא מקום מגעיל. מי שמעז להגיד שאני יכולה להמציא או לביים דבר כזה הוא אדם מגעיל".

דוגמנית העירום התעמתה עם השודד החמוש בביתה. צילום מסך
דוגמנית העירום התעמתה עם השודד החמוש בביתה/צילום מסך

הדוגמנית דני בנקס נותרה לדבריה בטראומה מאז אותו לילה. במשטרה המקומית מאשרים שאכן הוזעקו לביתה באותו תאריך ושהשוטרים שהגיעו לביתה מצאו אותה בוכה בהיסטריה ואת דלת ביתה הצדדית שבורה. הפריצה תועדה במצלמת המוניטור של הכלבים והסרטון הופץ מאוחר יותר ברשת בניסיון לאתר את הפורץ.

ב-TMZ פרסמו על המקרה וציינו את האפשרות שהסרטון בוים במטרה שיהפוך לויראלי וכך ישיג לה עוקבים חדשים, שכן בנקס מופיעה בו בעירום מלא - אבל באופן מאוד תמוה היא ניצבת בדיוק בצורה הנוכנה בה היא אינה חושפת את איבריה המוצנעים - וכל לא עוברת על חוקי העירום של הרשתות החבתיות. בנקס, לה יש יותר מ-2.5 מיליון עוקבים באינסטגרם, הגיבה לשמועות: "אני חייבת לומר רק דבר אחד. העולם הזה הוא מקום מגעיל. מי שמעז להגיד שאני יכולה להמציא או לביים דבר כזה הוא אדם מגעיל. אני רוצה להודות לכל מי שנמצא שם בשבילי ואני מקווה שמישהו יצליח לזהות את קולו של הבחור ויתוודה! תעשו את הצעד הנכון כדי שהצדק יצא לאור. אני אסירת תודה על החיים שלי".

היא הוסיפה: "לא צריך להיות מדען טילים כדי לראות שסומנתי. האדם הזה קיבל מידע על משהו שיש לי בבית והוא בא בשביל זה. הוא בבירור לא מצא את זה וזו הסיבה שהוא לא לקח שום דבר אחר. זה כל מה שהוא רצה. TMZ היו צריכה לתת לי לספר את הצד שלי. זו חקירה פתוחה ואני לא יכולה לציין שמות ולהאשים אנשים עד שהחקירה תסתיים. אני יודעת שסומנתי. המשטרה בוודאות תמצא אותו". לבנקס גם יש חשודים: "הכספת שלי הייתה ריקה כי אני לא דמה בה כלום. אני לא מטומטמת! זה שהפורץ לא גנב שום דבר אחר רק מחזק לי יותר את התחושה שהוא נכנס בשביל ערימה קטנה של כסף שהייתה לי על הדלפק. הוא ניגש ישר לשם! יום קודם לכן, היו אצלי בבית שני אנשים שראו את הכסף - אז זה גורם לי להאמין ששניהם או אחד מהם יזמו את הפריצה, אבל האדם שפרץ לא היה מישהו שפגשתי בעבר".

זו תמונה מייצגת שבנקס מפרסמת למיליוני העוקבים שלה

TMZ מדווחים - ומטילים ספק גדול באמיתות הדיווח

היא גם סיפקה הסבר להופעתה בעירום: "ישנתי בעירום, שזה לגמרי נורמלי. הייתי בהלם והסרטון הגיע ממוניטור הכלבים שלי - זאת הסיבה שלא רואים פרצופים. היא מכוונת למטה! המצלמה מקליטה רק את הפעם הראשונה שהיא מזהה תנועה. זו הסיבה שאין לי עוד סרטונים". היא גם הגיבה לטענה שהכלבים שלה לא נאבקו בפורץ: "אה, ועוד דבר אחד. הייתם פעם בסביבת בולדוג צרפתי? כי הם הכלבים הכי נחמדים עלי אדמות. הכלב הגדול שלי נבח, אבל הם לא נושכים, אז עבורכם, הטיפשים, שאומרים שהכלבים שלי היו רגועים מדי - תסתמו!". היא סיכמה: "קיוויתי שהפרסום של הסרטון תסייע למישהו לזהות את קולו של הפורץ או תגרום לו להתוודות, בתקווה שאוכל להציל חיים של אחרים, כי לי היה מזל באותו יום. אז שילכו לעזאזל כל מי שאומר שביימתי משהו כזה טראומתי. אתם מגעילים".

בנקס תיארה את השודד כזכר כהה עור. עד כה לא בוצעו מעצרים והחקירה בנושא עדיין נמשכת.

דוגמנית התעמתה בעירום עם פורץ. צילום מסך
הכלבים לא נאבקו בפורצים/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully