וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזוגיות שלה זה עניין שולי": הרשת צוחקת על הזוג החדש צופית גרנט ושולי רנד

אמש דווח בוואלה! סלבס על הזוגיות המפתיעה של המגישה צופית גרנט והזמר החרדי שולי רנד, שמנהלים על פי הדיווחים רומן מזה מספר שבועות. כעת תורה של הרשת להגיב, והציוצים כצפוי - קורעים מצחוק

צילום: אבי כהן עריכה: אביב ארגז

אמש פורסם בוואלה! סלבס כי המגישה צופית גרנט ושולי רנד, זמר שחזר בשאלה בשביל לחזור שוב אל הדת, מנהלים תקופה ארוכה רומן סודי. על פי הדיווחים, הרומן החל כשגרנט נפרדה מהחבר האחרון ואילו רנד עזב את אשתו וביתו, אך טרם התגרש. עוד דווח כי הקשר בין השניים החל כשהזוג נפגש לראשונה בחוג משותף, ובתוך זמן קצר החלו לטפל את הקשר ולבלות האחד בחברת השנייה יותר ויותר. באותה תקופה, גרנט נפרדה מבן הזוג הקודם שלה, בזמן שרנד עזב את ביתו ופתח בהליכים גירושים. "הם מאוהבים עד מעל לראש", סיפר מקורב לשניים. "יש שם קשר מאוד חזק, היא הולכת כמעט לכל ההופעות שלו והם מבלים הרבה ביחד".

השניים אמנם שמרו את הקשר בשקט ומתחת לראדר, אבל סיפרו לחברים קרובים על היחסים ביניהם וביקשו מהם לשמור על כך בסוד. עוד המקור סיפר כי רנד אף מבלה עם משפחתה של גרנט וכי ילדיה כבר הכירו את הבחור החדש בחייה של אמם. הסוכנת של גרנט, זוהר יעקובסון מסרה: "שולי וצופית אכן חברים ומכירים, הם לומדים ביחד פעמיים בשבוע ומפתחים פרויקטים משותפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully