וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיוק מה שאתם חושבים: אתר פורנהאב מסכם את שנת 2019

אתר פורנהאב מסכם את שנת 2019, והנתון המעניין ביותר דווקא מביך את גוגל. הנתונים של האתר חשפו את מה שגוגל מסרבת לפרסם: אחוז המשתמשים באנדרואיד 10, שגם השנה מציג קצב גדילה איטי וזעיר לעומת אפל. עוד הנתונים חושפים גם את הרגלי הגלישה של המשתמשים בעולם

עריכות וידאו: רן צימט

בוידאו: צפייה בפורנו עם משקפי מציאות מדומה

אתר הפורנו הגדול ביותר בעולם, פורנהאב, פרסם אמש את הנתונים שאסף מהשנה החולפת בפוסט שפרסם בעמוד הבלוג שלו. מתוך אינספור הנתונים שהחברה שיתפה, ניתן לראות את הטרנדים, האירועים והחיפושים של שנת 2019 בעולם התכנים הפורנוגרפיים. כך למשל צבר האתר במשך השנה האחרונה 42 מיליארד כניסות (כ-32 אחוזים מהם היו נשים), 39 מיליארד חיפושים והועלו אליו 6.83 מיליון סרטונים חדשים. מדי שנייה, מועברים מהאתר לצופים כ-209 גיגה של תוכן או כ-753 אלף גיגה בייט מדי שעה. עוד נשלחו מעל ל-70 מיליון הודעות דרך האתר והתווספו מעל ל-11.5 מיליון תגובות חדשות לסרטונים. בין המילים הכי פופולריות בתגובות: טוב, אהבה, אוהב, סקסי, יפה ונחמד. מדי דקה, ישנם כ-220 אלף צפיות חדשות בסרטונים.

כמו כן, על פי הנתונים שפורסמו, מדי דקה מועלים 14 סרטונים חדשים לאתר באורך כולל של כ-2.8 שעות. בין החיפושים שהגדירו את 2019 ניתן למצוא, על פי הסדר: חובבני, חייזרים, נקודת מבט אישית, בל דלפין (עליה גם כתבנו לפני כמה חודשים), ותחפושות. עוד בין החיפושים הפופולריים ביותר בשנה האחרונה ניתן למצוא פורנוגרפיה יפנית, הנטאי, לסביות, מילף, ופורנוגרפיה קוריאנית. כוכב הפורנו המחופש ביותר השנה היה ג'ורדי אל נינו פולה, שהגיע גם למקום השישי ברשימה המשותפת של כוכבי הפורנו, ואילו כוכבת הפורנו המחופשת ביותר הייתה לנה רודס. המדינה שנכנסת הכי הרבה לאתר היא ארצות הברית, כשאחריה יפן, בריטניה, קנדה, צרפת, גרמניה, איטליה והפיליפינים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פורנהאב מסכמת את שנת 2019. פורנהאב, אתר רשמי
נתונים מדי דקה מאתר פורנהאב/אתר רשמי, פורנהאב

בנוסף, זמן השהייה הממוצע באתר הינו 10 דקות ו-28 שניות, עלייה של כ-15 שניות מ-2018, כשנשים נשארות באתר בממוצע 23 שניות יותר מאשר גולשים גברים. הקטגוריות המובילות אצל נשים היו לסביות, שלישיות ויפנים, ואילו הקטגוריות המובילות אצל גברים היו יפניות, חובבניות ומבוגרות. כמו כן, 76.6 אחוזים מהגולשים השתמשו בסמארטפון שלהם ו-16.3 אחוזים השתמשו במחשב שלהם. מתוך משתמשי אנדרואיד, רק אחוז מועט מאוד השתמשו בגרסה החדשה ביותר, ואילו באייפון, כ-71 אחוזים מהמשתמשים ניצלו כבר את הגרסה החדשה ביותר של iOS. גל גדות הייתה הסלבריטאית ה-20 המחופשת ביותר באתר הפורנו. עוד כשהרשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק קרסו ב-13 במרץ, נרשמה עלייה של 19 אחוז בכמות הגולשים באתר.

פורנהאב מסכמת את שנת 2019. פורנהאב, אתר רשמי
נתוני השנה של אתר פורנהאב/אתר רשמי, פורנהאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully