וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית אינסטגרם גילתה שחבר שלה בוגד בה עם נשים בזנות - דרך האפל ווטש

1.1.2020 / 1:26

דוגמנית האינסטגרם ממיאמי, לה יש יותר ממיליון וחצי עוקבים שהיו מתים להימצא בנעליו של בן זוגה, חשפה שהחבר שלה - אותו היא מפרנסת - בגד בה עם מישהי אחרת ומקיים גם יחסי מין עם נשים בזנות. היא גילתה על הבגידה דרך תמונה של אישה בתחתונים - שהגיעה לשעון החכם שלו

neyleenashley

לדוגמנית ניילין אשלי בת ה-30, שיש לה גם הופעה במגזין פלייבוי בעבר, יש יותר ממיליון וחצי עוקבים באינסטגרם. רובם המוחלט גברים שהיו מוכנים לעשות הכל כדי להימצא בנעליו של בן זוגה ב-3 השנים האחרונות. הם התקשו להאמין כשהיא חשפה שהוא בגד בה עם אישה אחרת - ולעיתים תכופות הוא גם מקיים יחסי מין עם נערות ליווי ונשים בזנות. אם זה לא מספיק, לדבריה, בן זוגה מובטל והיא גם מפרנסת ודואגת לו. על הבגידה היא גילתה דרך השעון החכם שלו, שם הבחינה בתמונה של אישה אחרת בתחתונים ומיהרה לגלול בהיסטוריית ההודעות שלו רק כדי לגלות שהוא מנהל מערכת יחסים עם אישה אחרת ובמקביל מבלה במכוני ליווי.

אשלי הכירה את בן זוגה ב-2016. היא לא הייתה בטוחה שהוא בוגר מספיק כדי לנהל עמה מערכת יחסים רצינית, אך עם הזמן היא התאהבה בו והקשר התהדק. כשהשניים עברו לגור יחד, צצו לדבריה מספר דגלים אדומים אך היא התעלמה מהם. "מאחר שלפעמים זו הייתה מערכת יחסים בשלט רחוק, היה לו קל לשמור על מעשי הבגידה שלו בסתר", היא סיפרה, "היו הרבה דגלים אדומים בדרך. הוא מעולם לא כתב או פרסם תמונות שלי ברשתות החברתיות והיה מאוד חשאי לגבי הנייד שלו. אני, לעומת זאת, תמיד פרסמתי תמונות שלו בסטורי שלי וכולם ידעו שאני בזוגיות. הטלפון שלי גם תמיד היה לרשותו".

ניילין סייעה לבן זוגה המובטל ושילמה על כל ההוצאות שלו - בזמן שהוא פגש נשים אחרות מאחורי גבה. ניילין מודה שהיחסים ביניהם תמיד היו "בעיתיים", אך היא אמרה שהאופי האכפתי שלה השתלט לעיתים קרובות על הקשר ביניהם והיא הפכה עיוורת להתנהגותו. היא הוסיפה: "היחסים בינינו היו תמיד סוערים. הוא מעולם לא גרם לי להרגיש בטוחה כאישה - או שאני שווה משהו. תיארתי לעצמי שלצאת עם גבר רגיל מעיירה קטנה דווקא יגרום לו להעריך אותי, אבל הוא התייחס אליי כאילו הייתי עוד אחת. באותה תקופה הוא ניסה לסדר את החיים שלו, אז בינתיים אני פרנסתי את הבית. הוא השתמש בכסף שלי ובזמנו הפנוי הלך לפגוש נערות ליווי, בילה במכוני עיסוי ואפילו מצא חברה בעיר אחרת". היא הוסיפה: "הוא השאיר אותי לבד ביום ההולדת של אמא שלי כדי לראות את הנשים האלה, בידיעה כמה אני לחוצה מזה, ואפילו לא היה מדבר איתי ביום ההולדת שלי או מפרסם משהו כי הוא לא רצה שחברתו האחרת תראה".

הכל בזכות אפל

יום אחד, ניילין שמה לב שהאפל ווטש של החבר שלה שולח עוד ועוד התרעות ללא הפסקה בזמן שהוא שטף את הרכב מחוץ לבית. מתוך סקרנות, היא החליטה לבדוק במה מדובר והזדעזעה למצוא תמונה של אישה בהלבשה תחתונה יחד עם עשרות הודעות מנערות ליווי. עד מהרה גילתה שהוא מתכתב עם הנשים בזנות האלה במשך חודשים ונפגש עמן מדי שבוע - מאז שהתחילו לצאת. היא אמרה: "התברר לי שהוא תמיד בגד בי. הייתה לי הרגשה כזו כבר הרבה מאוד זמן. אני מאוד אינטואיטיבית וידעתי שמשהו לא בסדר. למרות שרציתי לסמוך עליו, הרגשתי שהוא מנצל אותי. לא רק כלכלית, אלא באופן אישי כי אני אדם אוהב ואכפתי. יום אחד הייתי בבית והוא שטף את הרכב שלו בחוץ, שמעתי את האפל ווטש שלו מזמזם שוב ושוב. סוקרנתי כי ראיתי הודעה של מה שנראה כמו תמונה של ישבן. בהלם וחוסר אמון מוחלט, גיליתי ניסיונות רבים שלו להיפגש עם נערות ליווי במכוני עיסוי, במלונות ובביתן. אחת אפילו אמרה 'אני לא יכולה כשההורים שלי בבית'. ראיתי מספר נשים ששלחו לו תמונות ביום הולדתו וגם הודעות מהאקסית שלו. יצאתי מהר מהבית. הרגשתי שאני לא יכולה לנשום".

ואז הגיע העימות

היא הוסיפה: "המשכתי לחקור ומצאתי הודעות ושיחות ממספר ספציפי אחד. ראיתי הודעות שבהן נכתב 'רציתי ל**** אותך', באותו יום שהוא אמר לי שהוא אוהב אותי. ראיתי הודעות בהן הוא אמר כמה הוא מתגעגע אליה ומחבב אותה, כל זאת בזמן שהוא מתעלם ממני, כשלעתים קרובות הוא השאיר אותי בזרועות פתוחות כשניסיתי לחבק אותו לשלום. אז נודע לי גם שיש לו חברה אחרת מזה כמה חודשים, שהוא מדבר עם האקסית שלו ונפגש עם מספר נערות ליווי מדי שבוע". היא התעמתה עמו והשניים נפרדו. ניילין טענה שהוא התחנן לחזור אליה ואף פנה לחבריה ובני משפחתה בתקווה שישכנעו אותה שהוא "השתנה".

ניילין סיפרה שאין לה תכניות לחזור אליו והיא מקווה להמשיך בחיים ולמצוא אהבת אמת. "אני מרגישה מועצמת ולמעשה מאוד חזקה. לא ידעתי כמה אני שווה. עכשיו אני יודעת. אני יפה וחזקה ומגיע לי שיעריכו אותי". יש לה גם מסר ברור לאנשים שמצאו עצמם בנעליה: "בוגדים יש בכל מקום ואלה אנשים בעלי חוסר בטחון שצריכים שיטפחו להם את האגו. זו לא אשמתכם, מעולם לא היה ולעולם לא יהיה. אומרים שהזמן מרפא הכל - וזה נכון. השתמשתי בכאב שלי, באבנים שהשליכו עליי, כדי לבנות את עצמי מחדש ועכשיו אני בית בלתי ניתן להריסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully