וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פוגעים לנו בפרנסה": אינסטגרם מחקה אלפי חשבונות של כוכבות פורנו

27.11.2019 / 6:25

אלפי חשבונות אינסטגרם של כוכבות פורנו נחסמו במפתיע, והשחקניות טוענות כי מעולם לא העלו תמונות עירום או תמונות שמציבות את אינסטגרם בבעיה עם חוקי הפלטפורמה. לטענת איגוד שחקני הפורנו, אלפי חשבונות נחסמו. את תגובת פייסבוק אפשר כבר לנחש

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

mysweetapplelive

בוידאו: זוג שמטייל בעולם ויוצר פורנו

אלפי כוכבות פורנו יצאו למחאה רשתית נגד הרשת החברתית אינסטגרם בטענה שמחקו את התמונות שלהן ללא סיבה מוצדקת. לחלקן הגדול, אינסטגרם אף הסירה את החשבון לחלוטין מהרשת החברתית. למעשה, במה שהן מכנות ה'טיהור' של אינסטגרם, הרשת החברתית מחקה את חשבונותיהן של מעל ל-1,300 כוכבות פורנו. האיגוד שחקני הסרטים למבוגרים הוסיף וטען כי הוא בעצמו הצליח ליצור רשימה של אלפי כוכבות פורנו, הטוענות כי חשבון האינסטגרם שלהן נמחק, וזאת למרות שמעולם לא העלו שום תמונה המערבת עירום לפרופיל שלהן. בשיחה עם ה-BBC, נשיאת האיגוד, אלנה אוונס, טענה שהמבקרים בפלטפורמה מפלים באופן אקטיבי את כוכבי סרטי הפורנו פשוט כי "הם לא אוהבים את מה שאנחנו עושים למחייתנו".

"אני אמורה להיות מסוגלת לעצב את חשבון האינסטגרם שלי כמו זה של שרון סטון, או כל דמות ציבורית אחרת, בעלת פרופיל מאומת. עם זאת, המציאות היא שאם אעשה זאת, ימחקו את החשבון שלי מהפלטפורמה", הוסיפה אוונס. בתי הפקה לסרטי מבוגרים מתייחסים לעיתים קרובות לגודל חשבון האינסטגרם של שחקניות טרם הבאתן להפקות חדשות. ברגע ששחקנית או שחקן מאבד את חשבון האינסטגרם שלו, הוא מאבד גישה למעריצים ולקשרים העסקיים שבנה בפלטפורמה - עם השפעה פוטנציאלית משמעותית על ההכנסה והפרנסה שלהם. ולמרות שחלק לא קטן מהפרסומים לא משאירים הרבה מקום לדמיון, השחקניות טוענות שההנחיות של אינסטגרם מאוד מעורפלות ואינן עקביות באכיפתן.

עוד בוואלה! TECH

הם כבר כאן: מבצעי הבלאק פריידי בישראל

לכתבה המלאה

עוד טוענות השחקניות כי מפורסמים לרוב מקבלים יותר חופש להעלות תכניים מיניים מבלי שיסירו את החשבון שלהם באופן מידי. "מעולם לא פרסמתי תמונות בעלות תוכן מיני באינסטגרם שלי", אמרה ג'ינג'ר בנקס. "אבל אפילו תמונה שלי לובשת חותלות יכולה להיות פרובוקטיבית ביותר למישהו, וראוי לדווח עליה. אנו נותנים לעסקים האלה לקבוע מהי אמנות ומהי פורנוגרפיה ואז להעניש אותנו", הוסיפה. זו אינה הפעם הראשונה שכוכבות פורנו מדווחות על כך, ואינסטגרם פעלה על מנת לאפשר להן להגיש בקשות ערעור במהירות דרך טופס מקוון. למרות זאת, חשבונותיהן עדיין ממשיכים להימחק מהפלטפורמה. דובר פייסבוק, שבבעלותה אינסטגרם, מסר ל-BBC: "עם קהילה כל כך מגוונת ברחבי העולם, עלינו להבהיר את הכללים סביב עירום ושידול מיני על מנת להבטיח שהתוכן שמפורסם מתאים לכל אחד, במיוחד לצעירים. ננקוט בפעולות נגד תוכן שדווח לנו אם הוא מפר את הכללים האלה. אנו מאפשרים לאנשים לערער על ההחלטה, ובמידה והורדנו תוכן מסוים בטעות, נחזיר אותו".

כוכבת הפורנו, ג'ינג'ר בנקס, בטקס הפרסים לסרטי מבוגרים. GettyImages
כוכבת הפורנו ג'ינג'ר בנקס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully