וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם כבר כאן: מבצעי הבלאק פריידי בישראל

26.11.2019 / 8:25

בלאק פריידי יערך ביום שישי הקרוב, אך הרשתות בישראל לא מחכות ומציעות כבר עכשיו את מבצעי הבלאק פריידי כדי למנוע עומסים וחוסרי מלאי. ברשימה תוכלו למצוא הנחות על דייסון, נספרסו, סמארטפונים של סמסונג ועוד

מערכת וואלה!

בסרטון: מכירות הבלאק פריידי בניו יורק

חודש נובמבר הינו חודש גדוש במבצעים והתחיל עם ShoppingIL ויום הרווקים הסיני, כשיא המבצעים הינו הבלאק פריידי. חלק מהחנויות כבר פרסמו את המבצעים שהיו זמינים מתחילת החודש ואצל חלק מהרשתות, המבצעים יהיו זמינים רק במהלך סוף השבוע. בעבר רוב המבצעים היו זמינים אך ורק בחנויות ובעיקר בארצות הברית, אולם הודות לאמזון, לאתרי הסחר השונים וגם לחנויות הישראליות, נראה שגם אנחנו נוכל ליהנות מיום גדוש במבצעים משתלמים. רגע לפני שיום שישי מגיע, אספנו את כל המבצעים השווים בחנויות הישראליות. בין היתר, ניתן למצוא מגוון רחב של מבצעים על סמארטפונים, לפטופים, שואבי אבק ועוד. אם ביצעתם הזמנות, תוכלו לעקוב אחרי המשלוח בקישור הבא.

קבוצת המילטון: עד 50 אחוזי הנחה על מבחר ענק של מוצרים

קבוצת המילטון, היבואן הרשמי של שיאומי, המותג Amazfit מבית Huami ומותגים נוספים, יוצאת במבצעי הבלאק פריידיי הזמינים כבר עכשיו וימשיכו עד סוף החודש. היבואנית תציע עד כ-50 אחוזי הנחה על מבחר ענק של מוצרים, הן בחנויות והן באתר. כך למשל תוכלו לרכוש את הסמארטפון Xiaomi REDMI NOTE 8 PRO עם 128 גיגה זיכרון אחסון ב-1,099 שקלים במקום 1,349 שקלים. מדובר בכ-18 אחוזי הנחה. עוד תוכלו לרכוש את מכשיר הדגל של שיאומי, ה-MI9 T Pro ב-1,699 שקלים במקום 1,999 שקלים. מדובר בכ-15 אחוזי הנחה. כמו כן, תוכלו לרכוש עוד ממוצרי החברה בהנחה.

עוד בוואלה! TECH

לראשונה: אמזון מפרסמת את מבצעי הבלאק פריידי בישראל

לכתבה המלאה
שיאומי מי 9T Xiaomi Mi 9T. עמית לגו, מערכת וואלה!
ה-Mi 9T יוצע בהנחה של 300 שקלים ביבוא רשמי./מערכת וואלה!, עמית לגו

LG: טלוויזיות ומסכי גיימינג בהנחות של מאות עד אלפי שקלים

היצרנית הקוריאנית LG גם מצטרפת לחגיגות הבלאק פריידי ומציעה מגוון טלוויזיות ומסכי מחשב בהנחות של עד אלפי שקלים. בין המבצעים תוכלו למצוא טלוויזיית OLED B9 בגודל 65 אינץ', המושקת בארץ במיוחד לכבוד הבלאק פריידי במחיר של 7,990 שקלים בלבד במקום 9,990 שקלים, טלוויזיות NanoCell בגודל 65 אינץ' החל מ-3990 שקלים בלבד, וטלוויזיית Ultra HD בגודל 75 אינץ' ב-5,990 שקלים במקום 7,990 שקלים. כמו כן, כחלק ממבצעי בלאק פריידי, LG מציעה מסכי מחשב בהנחות של מאות שקלים, החל מ-479 שקלים על מוניטור MK400H-B, ועד מוניטור גיימינג חדש בגודל 24 אינץ' ב-799 שקלים בלבד.

סדרת מסכי ה-Nano Cell LG CES 2019. LG,
סדרת מסכי הטלוויזיה של LG/LG

האוס אוף מארלי: עד 50 אחוזי הנחה

חברת האודיו, האוס אוף מארלי, חוגגת את הבלאק פריידי ומציעה עד 60 אחוזי הנחה על מגוון רחב של מוצרים באתר ובחנות הקונספט של המותג בדיזינגוף סנטר. בין ההנחות תוכלו למצוא עד 60 אחוזי הנחה על אוזניות, עד 40 אחוזי הנחה על רמקולים מבית המותג ומבצעי 1+1 על מגוון אביזרים. כך למשל תוכלו לרכוש את רמקול ה-Get Together ב-672 שקלים במקום ב-790 שקלים. את רמקול ה-Chant תוכלו לרכוש בכ-50 אחוזי הנחה תמורת 199 שקלים במקום 399 שקלים. כמו כן, תוכלו למצוא מגוון אוזניות במחירים המתחילים ב-119 שקלים. המבצעים יסתיימו ב-2 בדצמבר.

האוס אוף מארלי בלאק פריידי 2019. יח"צ,
רמקול ה-Chant של האוס אוף מארלי/יח"צ

בנק הפועלים: הנחה של 50 דולרים לרוכשים מעל 100 דולרים באמזון

בנק הפועלים תציע ללקוחותיה 50 דולרים הנחה בהזמנות מעל 100 דולרים באמזון, 70 שקלים הנחה לרכישה באתרים Groo (גרופון), קסטרו, Guilty ו-Step in, לרוכשים מעל 100 שקלים. ההטבה תקפה עד ה-2 בדצמבר, וניתן להוריד את קוד ההטבה באתר האינטרנט של בנק הפועלים, לאחר הזדהות באמצעות קוד משתמש וסיסמה.

סאני: הנחה של 1,600 שקלים

רשת סאני, יבואנית סמסונג בישראל, תציע ערכת note 10 פלוס, הכוללת שעון ספורט Active 2, אוזניות Galaxy Buds 2 ורצועות לשעון וכיסוי סיליקון ב-4,999 שקלים במקום 6,595 שקלים. לרוכשים מכשירי נייד מדגמי גלקסי נוט 10 ו-S10, ינתן גיפט קארד דרים קארד, בשווי 500 שקלים במתנה.

Galaxy note 10. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הנחה של 1,600 שקלים./מערכת וואלה!, מייקי לוי

אתר עזריאלי: עד 70 אחוזי הנחה על מגוון מוצרים

אתר האי קומרס של קבוצת עזריאלי, AZRIELI.COM, מציע שלל מבצעים לרגל הבלאק פריידי, עד 70% הנחה על מגוון פריטים בקטגוריות: אופנה, בית וגן, פארם, ביוטי, ילדים וחשמל. כך למשל תוכלו למצוא את שואב האבק V10 מבית דייסון, יחד עם הערכה לרכב, ב-1,990 שקלים במקום 2,490 שקלים. עוד תוכלו למצוא טלוויזיית 4K חכמה של סמסונג בגודל 50 אינץ' ב-1,850 שקלים במקום 2,200 שקלים, מארז של 200 קפסולות תואמות נספרסו ב-99 שקלים במקום 199 שקלים, מעיל פוך של בלאנדסטון לילדים ב-154 שקלים במקום 279 שקלים עם משלוח בחינם ושייקר מבית נינג'ה ב-199 שקלים במקום 299 שקלים.

מיני ליין: מבצעים על מייבשי כביסה

לרגל חגיגת הקניות של מבצעי הבלאק פריידי, בסוף השבוע האחרון של חודש נובמבר, מציעה חברת מיניליין, היבואנית הרשמית של המותג AEG בישראל, מבצע על מייבשי הכביסה מסדרת HEAT PUMP המתקדת והחסכונית באנרגיה. רוכשים מייבש כביסה מסדרת HEAT PUMP של המותג AEG, מוסיפים 690 שקלים בלבד במקום 1790 שקלים ומקבלים שואב אבק אלחוטי עוצמתי של המותג עם הספק של עד 60 דקות עבודה בהטענה אחת.

Tumi: הנחה של 50 אחוזים על המוצר השני

רשת רולטיים, יבואנית Tumi הרשמית בישראל, תציעה לכבוד הבלאק פריידי, הנחה של 50 אחוזים על המוצר השני. חברת Tumi ידועה כחברה מובילה לתיקים ומזוודות. במבצע שיערך עד ה-2 בדצמבר, ניתן לחסוך עד אלפי שקלים. לרשת סניף בקניון רמת אביב.

סטימרי: עד 20 אחוזי הנחה

סטימרי מציעה מגוון מוצרים מתקדמים כמו מגהצים, רב קולב, מברשות להסרת לכלוך, כדורים למכונת הכביסה שמקצרים את משך הזמן במכונה, ומשפרת את איכות הבגדים שיוצאים רכים יותר ומפורדים, וגם את מסיר כדוריות הבד לבגדים. לרגל הבלאק פריידי, תציע 15 אחוז הנחה בימים הקרובים, וביום שישי 20 אחוזי הנחה בחנות האינטרנטית ובחנות בקניון רמת אביב. לרכישה לחצו כאן.

סטימרי. יח״צ,
מגהצי קיטור פורצי דרך./יח״צ

מועדון הצרכנות "מאמא גורו": עד 70 אחוז הנחה

מועדון הצרכנות מאמא גורו יציע עד היום בחצות, הנחה של עד 70 אחוזים על פריטים נבחרים ומכשירי חשמל ביתיים. רדיאטור 9 צלעות דגם HEM-910, מבית המילטון, נמכר במבצע ב- 199 ש"ח במקום 429 ש"ח, פח אלקטרוני אקולוגי 50 ליטר כולל הפרדה לתא מיחזור מבית NINESTARS, נמכר במבצע ב- 199 ש"ח, במקום 550 ש"ח ומכשיר גיהוץ אנכי דגם 2503 HE, מבית המילטון, נמכר ב-149 ש"ח במקום 399 ש"ח. לעמוד לחצו כאן.

שריג אלקטריק: הנחות על מכוון מוצרים

חברת שריג אלקטריק, יבואנית מותגי החשמל Ninja, Morphy Richards, Shark, Russell Hobbs ו- Remington יוצאת במבצע לרגל הבלאק פריידי ומציעה מגוון מוצרים במחירים מיוחדים. כך למשל תוכלו למצוא שואב אבק של חברת שארק ב-1,590 שקלים במקום 2,190 שקלים, בלנדר נינג'ה טאץ' ב-699 שקלים במקום 899 שקלים ומייבש שיער של רמינגטון ב-399 שקלים במקום 649 שקלים. המבצעים בתוקף עד סוף החודש וניתן למצוא אותם באתר החברה.

מועדון הצרכנות הוט: הנחות בניופאן ושקם אלקטריק

ברשת חנויות האלקטרוניקה והחשמל ניופאן אאוטלט המשווקת את מותגי החשמל המובילים, יזכו עמיתי המועדון למבצע בלעדי למשך יומיים (עד ה-28 בנובמבר). במסגרת המבצע ייהנו עמיתי המועדון מ-50 ש"ח מתנה על כל קניה מעל ל-150 ש"ח כולל כפל מבצעים. הנחה זו מצטרפת להנחות הייעודיות של רשת ניופאן לבלאק פריידי. בנוסף יקבלו עמיתי המועדון הנחה של 4% במעמד החיוב. המבצע אך ורק בסניפי ניופאן אאוטלט. ברשת חנויות שקם אלקטריק יזכו עמיתי המועדון למבצע בלעדי למשך חמישה ימים (עד ה-29 בנובמבר). במסגרת המבצע יזכו עמיתי המועדון ב-150 ש"ח מתנה למימוש בקניה חוזרת או מיידית בקנייה מעל ל-300 ש"ח. המבצע אך ורק בסניפי שקם אלקטריק. כולל כפל מבצעים

Beanz: הנחה של 50 אחוזים על החודש הראשון

Beanz מספקת שירות הכולל מכונה ופולי קפה איכותיים וטריים עד הבית. הפולים נבחרו בקפידה על ידי מומחי הקפה של Beanz ולמעשה, היא מציעה שירות אמזון של עולם הקפה. לרגל הבלאק פריידי, תציע הנחה של 50 אחוז הנחה על החודש הראשון למי שיצטרף למסלול פולי הקפה ומכונה לשותים 80 כוסות קפה בחודש, כלומר הנחה של 72 שקלים. כדי ליהנות מההנחה, הזינו את הקוד Blackfriday50. השירות מוצע ללא התחייבות, כך שבתום החודש הראשון תוכלו להתנתק.

מכונת beanz. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הנחה של 50 אחוז על החודש הראשון./מערכת וואלה!, מייקי לוי

באג: עד 70 אחוזי הנחה בכל המחלקות

רשת באג מקיימת מזה 12 שנים את מבצעי הבלאק פריידי בישראל, וגם השנה תציע אלפי מוצרים עד 70 אחוז הנחה בכל המחלקות:, אוזניות, רמקולים ניידים, לרבות JBL ועוד, מוצרי גיימינג, לרבות קונסולות, סמארטפונים של סמסונג, LG, מייזו, וואווי בהנחות, ומחשבי Dell, HP ולנובו ללא מע"מ. את רשימת המבצעים המלאה תוכלו לראות כאן.

לופה: הנחות של עשרות שקלים על אלבומי תמונות

אפליקציית לופה, המפתחת באיכות גבוהה את התמונות מהאחסון האישי בסמארטפון, מציעה אלבום תמונות מקצועי במחיר מבצע של 70 שקלים. את האלבום ניתן לעצב דרך האפליקציה או האתר, בעיצוב אישי או בעיצובים מומלצים של לופה. עוד יש הנחה על כל האלבומים המוצעים בשימוש בקוד הקופון - BLACK70. כל למשל תוכלו ליצור ספר תמונות ישירות מהאפליקציה ב-19 שקלים בלבד כולל משלוח, במקום 89 שקלים. עוד תוכלו ליצור אריחים ריבועיים עם לופה בריבוע, כשבחירת התמונות יכולה להיעשות גם מהאינסטגרם, במחיר מבצע של 44 שקלים לכבוד הבלאק פריידי. מבצעי הבלאק פריידי של לופה יחלו ביום שישי הקרוב ויימשכו עד יום שני.

נספרסו: הנחה של 300 שקלים על מכונות הקפה

נספרסו תציע את מכונת הקפה Vertuo החדשה ב-890 שקלים במקום 1,290 שקלים. המכונה מאפשרת הכנת קפה איכותי בכוס גדולה, כשהיא מציעה קפה ב-5 גדלים שונים בזכות טכנולוגיה חדשנית. הקפסולות מגיעות עם ברקוד ייחודי, וכך המכונה מתאימה במדויק את הפרמטרים הנדרשים למיצוי מדויק של הקפה בהתאם לגודל הכוס בין המשאות. עוד תציע הנחה של 20 שקלים על כלל האביזרים של נספרסו, לרבות ספלים, מתקני קפסולות ועוד, ומכונת הקפה CITIZ LE בצבע שחור, תמכר ב-690 שקלים בלבד. מבצעי הבלאק פריידי יתקיימו באתר החברה בלבד.

הכנסת קפסולה נספרסו. מייקי לוי, מערכת וואלה!
מכונת הקפה Vertuo תוצע בהנחה לרגל הבלאק פריידי./מערכת וואלה!, מייקי לוי

Gett: איסוף של חבילות מהדואר גם בשעות הערב

לרגל חגי הקניות הבינלאומיים דואר ישראל ו-Gett Delivery מכריזות על הרחבת שירות Gett Post, במסגרתו ניתן יהיה להזמין בחודשים נובמבר ודצמבר איסוף חבילות ופריטי דואר רשום באמצעות אפליקציית Gett עד השעה 20:00 מיחידות הדואר, ולקבל אותם עד הבית גם בשעות הערב (במקום עד השעה 17:00). ניתן להזמין את השליח באפליקציה עד 19:45. השירות יינתן בערים: תל אביב, חולון, ראשון לציון, רמת גן, הוד השרון, הרצליה, רמת השרון, קרית אונו, פתח תקווה, גני תקווה, בת ים וכפר סבא.

ניופאן: הנחות בגובה של עד 70 אחוזים

ניופאן, שמוכרת את מוצריה באתר, בחנות הדגל וכעת גם באמזון, מציעה לרגל חג הקניות, הבלאק פריידי, הנחות בגובה של עד 70 אחוזים. כך למשל, תוכלו למצוא מקרר 4 דלתות של חברת הייאר ב-2,490 שקלים במקום 3,390 שקלים, מיקסר של KitchenAid החל מ-999 שקלים, מסך מבית טושיבה בגודל 49 אינץ' ב-999 שקלים במקום 1,499 שקלים ומייבש כביסה ב-699 שקלים במקום 999 שקלים. המבצעים יתקיימו ביום שישי ה- 29 לנובמבר החל מהשעה 6:30 בבוקר ועד 15:30 אחר הצהריים בכל סניפי ניופאן אאוטלט, סניפי ניופאן גורמה, ב-BOSE CENTER בבני ברק ובחנות פופ אפ באילת בסניף המשביר לצרכן.

אידיגיטל: עד 33 אחוזי הנחה על מגוון דגמי אוזניות

איידיגיטל, רשת החנויות של אפל בישראל, יוצאת במבצעים מיוחדים לרגל הבלאק פריידי - ובעיקר על מגוון אביזרי הסאונד של החנות. המבצע הראשון כולל הנחה של עד 33 אחוזים על מגוון דגמי האוזניות האיכותיות של Sony. במבצע השני, כל מי שירכוש את הרמקול הנייד האיכותי Bose home speaker 500, יקבל במתנה אוזניות Bose sound sport free. עוד מציעה במקביל את מבצעי מאק טו סקול, המעניקים הנחה לסטודנטים של 17 אחוז על מחשבי אפל.

בסט מובייל

רשת החנויות בסט מובייל חוגגת את הבלאק פריידי עם הנחות גדולות על מגוון רחב של מוצרים. בין המבצעים ניתן למצוא את אוזניות המותג Cowin ללא מע"מ, רמקול עם דמויות של Marvel ב-129 שקלים במקום 249 שקלים, עמדת הטענה לבקרי פלייסטיישן 4 ב-15 שקלים במקום ב-59 שקלים ומקלדת גיימינג מוארת ב-69 שקלים במקום ב-249 שקלים. עוד תוכלו למצוא אוזניות גיימינג ב-59 שקלים במקום ב-199 שקלים, עכבר גיימינג ב-35 שקלים במקום ב-89 שקלים וצמיד ספורט מבית סמסונג ב-99 שקלים במקום 199 שקלים. עוד יוצעו מגוון סמארטפונים בהנחות של עד 500 שקלים.

קפה עלית: מארז בלעדי לבלאק פריידי במחיר מיוחד

חנות האונליין של קפה עלית מציעה לכבוד הבלאק פריידי מארז מיוחד ובלעדי של קפה טורקי במחיר מיוחד של 65 שקלים בלבד ועם משלוח חינם עד הבית. המארז כולל 4 כוסות חבק עם אפשרות בלעדית לחריטה אישית על כל כוס ומארז קפה טורקי לדרך. גודלה של הכוס אופטימלית לשתיית קפה שחור ויחד עם החבק האדום מאפשרת אחיזה נוחה במיוחד בכוס המכילה קפה חם, והפכה גם לסוג של סמל של הקפה הטורקי של עלית.

קפה טורקי עלית בלאק פריידי 2019. יח"צ,
המארז של קפה עלית/יח"צ

גופרו: הנחה של 150 שקלים על המצלמה ומארז אביזרים בשווי 550 שקלים מתנה

גופרו תציע לרגל הבלאק פריידי חבילת אביזרים בשווי 550 שקלים במתנה לכל רוכשי ה-GoPRO HERO8 8 BLACK. המצלמה תמכר במחיר של 1,799 שקלים, במקום 1,949 שקלים, לרבות חבילת האביזרים. בתוך המארז ניתן למצוא מוט הנפתח לחצובה, רצועת רעש, סוללה נוספת וכרטיס זיכרון 32 גיגה.

מועדון הצרכנות "הייטקזון": הנחות של עד 81 אחוזים

מועדון הצרכנות "הייטקזון", יציע מאות מוצרי חשמל, כלי מטבח ומוצרים לבית בהנחות של עד 81 אחוזים. בין ההנחות ניתן למצוא מעבד מזון של חברת AURA ב-199 שקלים במקום 899 שקלים, מיקסר מופי ריצ'רדס 5 ליטר ב-449 שקלים במקום 1,290 שקלים, מגה. סטימר ידני קיטור מבית פיליפס ב-279 שקלים במקום 799 שקלים, מקרן קול של פולק אודיו ב-499 שקלים במקום 900 שקלים ועוד. לאתר לחצו כאן.

איביי: 20 אחוזי הנחה של השעון החכם של אפל

לרגל חגיגת הקניות של חודש נובמבר, eBay יוצאת במבצעים מקדימים ל Black Friday והופכת את כל ימי שישי של Black Friday לחגיגת קניות מוקדמת של מבצעים והנחות (Friday Drops). המבצעים שיחלו ביום שישי הראשון של נובמבר ה 1.11 ימשכו בכל יום שישי עוקב לרבות בלאק פרידיי עצמו ועד ה-13 בדצמבר. בין המבצעים תוכלו להנות מהנחות משמעותיות למגוון פריטים החל משעון חכם של אפל ב-20 אחוזי הנחה, מזוודות סמסונייט, מוצרי דייסון, נעלי אדידס ועד לקונסולות נינטנדו ועוד.

קרביץ: 50 אחוזי הנחה על הפריט השני

רשת החנויות קרביץ תציע הנחות ענק על מגוון עצום של מוצרים לכבוד חג הקניות של הבלאק פריידי. בין המבצעים תוכלו למצוא 50 אחוזי הנחה על הפריט השני ברכישת מוצרי מותג מיסמס, עד 35 אחוזי הנחה על מגוון תיקים וקלמרים, מחשבים ניידים של אסוס, DELL ו-HP במחירים החל מ-1,190 שקלים ומגוון רחב של מדפסות ללא מע"מ. עוד תוכלו לקבל 80 אחוזי הנחה על הפריט השני ברכישה ממגוון אביזרי סלולר, רמקולים ואוזניות.

קרביץ בלאק פריידי 2019. יח"צ,
היומנים של מיסמס בקרביץ/יח"צ

דינמיקה: הנחה של מאות שקלים על סמארטפונים, דייסון וקונסולות

רשת החנויות דינמיקה מציעה מגוון הטבות לרגל חגיגת הקניות של הבלאק פריידי, לרבות הנחה של 400 שקלים על כל מכשירי הדגל של סמסונג מסדרת הגלקסי S10 והגלקסי נוט 10. עוד דינמיקה מציעה הנחה בגובה 200 שקלים על מכשירי סדרת ה-A. שואב האבק המיתולוגי של דייסון, ה-V10, יימכר ב-1,490 שקלים במקום 1,790 שקלים. כמו כן, תוכלו למצוא את קונסולת ה-Xbox One S יחד עם משחק המירוצים Forza ב-899 שקלים במקום 1,250 שקלים, אוזניות איירפודס מהסדרה השנייה כולל קייס התומך בהטענה אלחוטית ב-799 שקלים במקום 899 שקלים. עוד תוכלו למצוא אוזניות JBL בהנחה של 30 אחוזים ורמקולים של JBL בהנחה של 20 אחוזים.

Recycles: הנחות של אלפי שקלים על אופניים

אתר מכירות האופניים RECYCLES, יציע הנחה של עד 60 אחוזים על מבחר אופניים ואביזרים. ימי המכירות מתחילים החל מהיום (שלישי) ועד ל-2 בדצמבר. במהלך ימי המכירות, יציעו דגמי אופניים בכל הרמות בהנחה של עד 50 אחוזים, כשאביזרים שונים כמו ביגוד, קסדות, אוכפים וצמיגים ימכרו עד 60 אחוז הנחה. ברשימה ניתן למצוא אופני זנב קשיח איכותיים ב-1,493 שקלים במקום 1,990 שקלים, אופני כביש תחרותיים מקרבון ב-10,499 שקלים במקום 13,99 שקלים ואופני שיכוך מלא 130 מ"מ מקרבון ב-9,074 שקלים במקום 16,499 שקלים.

קבוצה כהנא: עד 1,000 שקלים הנחה על הרמקולים של DEVIALET

קבוצת כהנא, היבואנית הבלעדית של חברת DEVIALET הצרפתית, מעניקה לרגל ימי המכירה המיוחדים של יום שישי השחור הנחות על הרמקולים האלחוטיים מסדרת Phantom. זו הפעם הראשונה שיוענקו הנחות על מוצרי הסדרה, והמבצעים יוצעו למשך שבועיים בלבד, בין התאריכים 28.11.2019 ועד 12.12.19. בין הרמקולים במבצע תוכלו למצוא את ה-PHANTOM GOLD במחיר 9,900 שקלים במקום 10,990 שקלים, ה-PHANTOM SILVER במחיר 8,100 שקלים במקום 8,990 שקלים וה-PHANTOM REACTOR 900W במחיר 5,000 שקלים במקום 5,400 שקלים.

קלינטון סחר: עד 70 אחוזי הנחה על מגוון רחב של מוצרי חשמל

מחפשים טלוויזיה חכמה חדשה, מכונת כביסה, תנור או מדיח כלים? יבואנית מותגי החשמל 'קלינטון סחר' מצטרפת לטירוף הקניות הגדול ומעניקה עד כ-70 אחוזי הנחה בהטבות ליום אחד בלבד על מגוון רחב של מוצרי חשמל בחנות היבואן בראשון לציון. בין המוצרים המשתתפים במבצעי הבלאק פריידי, תוכלו למצוא טלוויזיית 32 אינץ' ברזולוציית HD ב-399 שקלים בלבד, מסך 50 אינץ' במחיר של 899 שקלים, מסך 55 אינץ' smart tv 4k ב-1290 שקלים, מכונת כביסה 7 קילו ב-899 שקלים,מדיח כלים ב-1,290 שקלים, תנור אפייה ב-499 שקלים ומיקרוגל ב-169 שקלים.

ESET: שלושים אחוזי הנחה

חברת האבטחה ESET מציעה רשיונות לתוכנת האנטי וירוס שלה, ובעיקר לתוכנה השומרת על אבטחת האינטרנט לגלישה בטוחה בכ-30 אחוזי הנחה. רישיון עבור מחשב אחד לשנה יעלה 125 שקלים במקום 179 שקלים, רישיון עבור מחשב אחד לשנתיים יעלה לכם 188 שקלים במקום 269 שקלים ורישיון עבור מחשב אחד יעלה לכם 250 שקלים במקום 358 שקלים. המצבע יחל ביום רביעי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully