וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: אמזון מפרסמת את מבצעי הבלאק פריידי בישראל

25.11.2019 / 8:52

הנחות של עד 50 אחוזים באמזון עם שילוח חינם ברכישות מעל 49 דולרים: לראשונה, אמזון מפרסמת בישראל את מבצעי הבלאק פריידי שזמינים כבר היום ובמקביל עולה עם קמפיין ברשתות החברתיות שבו היא מקדמת את האתר החדש בעברית. אז מה תוכלו למצוא באמזון?

אמזון ישראל עדכנה לראשונה כי תציע את מבצעי הבלאק פריידי החל מהיום ועד ל-29 בנובמבר. המבצעים שיהיו זמינים בישראל דרך אמזון ארצות הברית, מצטרפים למשלוח החינמי בהזמנות מעל 49 דולרים שאמזון השיקה לפני מספר שבועות, לצד האתר בעברית. עוד עלתה בקמפיין ברשתות החברתיות ויוטיוב, בו היא מקדמת את האתר החדש בעברית. החברה לא חושפת את המבצעים באופן נקודתי, אך היא כן מוסרת את הקטגוריות, וההנחות הכלליות. את כל מבצעי הבלאק פריידי של אמזון תוכלו למצוא בקישור הבא, אך יש לשים לב מבצע השילוח חינם תקף רק למוצרים שנמכרים על ידי אמזון.

מה תוכלו למצוא באמזון?

חשוב לציין כי אמזון לא פרסמה מתי בדיוק ההנחות יהיו זמינות, למעט מסגרת הזמנים, כי המבצעים יופיעו עד ה-29. כך לדוגמה, ייתכן והיום אמזון תציע מוצר מסויים שלא יהיה בהנחה, אך מחר כן. בקטגוריית האלקטרוניקה אמזון תציע הנחה על ה-Oculus Rift S, על שעוני גרמין ו-30 אחוזים הנחה על כיסויים לסמארטפונים. עוד תציע הנחות על כונני SanDisk ו-WD. בקטגוריית האופנה אמזון תציע הנחה של 50 אחוזים על בגדים לגברים ונשים ממותג אמזון ומשקפי שמש של אוקלי ורייבאן.

בקטגוריית היופי והטיפוח האישי, ניתן יהיה למצוא הנחה של עד 45 אחוזי הנחה על מברשות השיניים של פיליפס מסדרת Sonicare וראשים למברשת החשמלית. מוצרי טיפוח של Nivea, Aquaphor ו-Eucerin יוצעו בהנחה של 40 אחוזים. רוב מוצרי הטיפוח נמכרים באמזון במחירים שנמוכים משמעותית מישראל, ובנוסף להנחה תוכלו לחסוך עשרות שקלים לעומת קנייה בישראל. עוד תציע הנחה של 30 אחוזים על מכונות גילוח של פיליפס, 40 אחוזים על מוצרי קוסמטיקה ובשמים ועד 60 דולרים הנחה על מוצרי פיטביט.

עוד בוואלה! TECH

מייסד אפליקציית טלגרם במסר למשתמשי ווטסאפ: "הסירו את האפליקציה מיד"

לכתבה המלאה

בקטגוריית הצעצועים אמזון תציע הנחה של 30 אחוזים על הבובות Glitter ואביזרים, הנחה על הבובות של ברבי, המכוניות Hot Wheels ו-15 אחוזים על L.O.L Surprise. בקטגוריית הטבחים אמזון תציע הנחות על מוצרי Hamilton BeACH ועל קומקומים.

משלוח חינם לישראל באמזון. צילום מסך
האתר של אמזון בעברית/צילום מסך

כזכור, בתחילת החודש אמזון השיקה לראשונה את האתר בעברית ולרגל ההשקה, מציעה משלוח חינם ברכישה מעל 49 דולרים ממוצרי אמזון, או מוצרים שנמכרים על ידה. "אנו מחדשים ללא הפסקה בשם הלקוחות שלנו, ויחד עם ההשקה היום אנו הופכים את חווית הקנייה עבור לקוחותינו הישראלים ודוברי העברית אפילו לטובה ונוחה יותר", אמר סמיר קומאר, סגן נשיא Amazon Exports and Expansion. "הלקוחות ביקשו חווית קנייה בעברית, עם גישה לפריטים הזמינים לשילוח אליהם ובמטבע המקומי שלהם. הצגת השפה העברית, והטבת המשלוח החינמי ב-Amazon.com ללקוחות שלנו בישראל, מפשטת את הגלישה, הרכישה והמשלוח של מיליוני פריטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully