וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופגניות ועצי אשוח: חגיגות החנוכה - כריסמס בחברות ההיי-טק

27.12.2019 / 7:31

חגיגות חנוכה - כריסמס לא פסחו על חברות ההיי-טק, ולכבוד החגים, החברות המובילות השקיעו באירועים מפנקים לעובדים: החל ממסיבה לעובדי החברה, ועד לאירוע בסינמה סיטי לילדי העובדים, לרבות חגיגות כריסמס סביב עץ אשוח

ואיך אתם חוגגים את חנוכה - כריסמס? חברות ההיי-טק ידועות בתנאים ובמשכורות הגבוהות, אבל זה רק חלק קטן ממה שהן מציעות. המחסור בכוח אדם גורם לחברות להשקיע בעובדים, החל ממשרדים מפנקים, ועד לקייטנות לילדי העובדים וחופשות מפנקות. רגע לפני סוף השנה, ובמקביל לחג החנוכה, חברות היי-טק רבות מקיימים אירועים מפנקים לעובדים וילדיהם. אספנו את האירועים השווים ביותר בחברות ההיי-טק.

Gett - חגיגת "חנוכריסמס"

בחברת Gett, המובילה בשירותי המוניות והתחבורה החכמה ומספקת שירותים ליותר מ-15,000 חברות ותאגידי ענק ברחבי העולם, ערכו במשרדי החברה חגיגת חנוכריסמס אמיתית. לכבוד החג, עוצבו המשרדים באווירת החנוכה והכריסמס עם קישוטים משולבים של סנטה בכניסה למשרדים, חנוכיות, איילים, פינגווינים, סביבונים ואפילו סלון עם אח בוערת. במסגרת החגיגות בחברה קיימו Happy Hour מיוחד עם פעילות "הגרלת המשאלות" - בה הגרילו בין עובדי החברה את המתנות הכי שוות אותן היו רוצים לקבל, דוכני אוכל מפנקים ומארזי סופגניות מעוצבים כמתנה הביתה לעובדים.

חגיגות ב-gett. יח״צ,
חגיגת ״חנוכריסמס״./יח״צ

AllCloud - חגיגות סוף שנה לצד חגיגות סיום סבב גיוס מוצלח

חברת הענן AllCloud המתמחה בטרנספורמציה דיגיטלית של ארגונים, יציינו כמיטב המסורת את חגיגות סוף השנה בהרמת כוסית חגיגית בצבעי המותג במשרדי החברה. אולקלאוד חוגגת גם את זכייתם במקום הראשון בדירוג מקומות העבודה המומלצים בישראל של אתר של Glassdoor ואת סיומו של סבב גיוס מוצלח נוסף על סך 18 מיליון דולרים, בהשתתפות לא אחרת מאשר סיילספורס העולמית.

AllCloud. יח״צ,
חגיגות סוף שנה לצד חגיגות סיום סבב גיוס מוצלח./יח״צ

Forter - מסיבת סיכום שנה

כמיטב המסורת, גם השנה יתיישבו על הרצפה, בפופים, לבושי פיג'מות ויסכמו את 2019. האווירה הביתית מלווה באוכל חם. כל צוות יציג ב-60 שניות את העשייה המרכזית במהלך השנה, האחוזים והצחוקים בכל צוות ומחלקה. בסיום האירוע ירימו כוסית בסוף היום לחיי השנה החדשה הבאה לטובה.

חגיגות חנוכה בפורטר. צילום מסך, צילום מסך
מסיבת סיכום שנה./צילום מסך, צילום מסך

ג'ינג'ר - ארוחת צהריים חגיגית

בג'ינג'ר ביט, סטארט אפ טראוול טק חדשני שפיתח פלטפורמה לניהול נסיעות עסקיות הכולל פתרון ביטוחי ייחודי, חגגו את סוף השנה בארוחת צהריים חגיגית במיט בר בהרצליה. בנוסף קיימו גם הפנינג חנוכה בקרב עשרות חברות הייטק אשר כבר עושות שימוש במערכת - אשר כלל קיר דונטאס מרהיב וטעים במיוחד.

חגיגות חנוכה בג׳ינג׳ר. יח״צ,
ארוחת צהריים חגיגית וקיר דונאטס./יח״צ

חברת SuperUp - פעילות גיבוש לעובדי החברה

החברה ערכה את טקס חנוכה המסורתי של החברה במעמד 60 עובדי החברה במטה החברה שבאשדוד. כחלק מהטקס, העובדים לקחו הפוגה מהעבודה השוטפת כדי להתכנס לפעילות גיבוש בה ערכו את חידון החברה השנתי. חברת SuperUp היא הראשונה שפתחה מערכת eComMarketing , המשתמשת בטכנולוגיה מוגנת פטנט, המנגישה לצרכן חווית קניות מהנה ומייעלת את תהליך הרכישה וכתוצאה מכך מגדילה את סל הקניות ב - 30 אחוזים בצורה ממוקדת.

נטורל אינטליג'נס - חגיגות חנוכה - כריסמס

חברת ההיי-טק נטורל אינטליג'נס העוזרת לצרכנים לקבל החלטות רכישה בצורה מושכלת ערכה לכ-400 עובדי החברה Happy hour באווירת חגיגות חנוכה והקריסמס. בחגיגה, שנערכה במשרדי החברה בבניין תוה"א בת"א, השתתפו כלל עובדי החברה. חדר האוכל של החברה פונה משולחנות וכיסאות והחלל כולו קושט בקישוטי החגים: עצי אשוח לצד חנוכייה, סביבונים לצד קישוטי חג המולד ועוד. במהלך האירוע הושמע פלייליסט מוסיקה מעורבב של שירי חנוכה וקריסמס, חולקו סופגניות ובירות ומתנות לעובדי החברה.

מלם תים - חגיגות חנוכה. יח״צ,
אירוע משפחות מסורתי בסינמה סיטי./יח״צ

Lightricks - חגיגות חנוכה ונובי - גוד

חברת ההיי-טק הירושלמית לייטריקס (Lightricks) חגגה השבוע אירוע משולב של חנוכה ונובי-גוד במטה החברה בירושלים. באירוע צוינו שני החגים במקביל, עם מגוון קישוטים, מאכלים ושתייה המאפיינים הן את נובי-גוד והן את חג החנוכה. בלייטריקס מדובר במסורת רבת שנים לחגוג עם העובדים את שילוב שני החגים, כאשר השנה השתתפו באירוע מעל ל-300 עובדי החברה.

חנוכה בלייטריקס. יח״צ,
חגיגות חנוכה ונובי - גוד./יח״צ

קבוצת מלם תים - אירוע משפחות מסורתי

קבוצת מלם תים ציינה את חנוכה באירוע המשפחות המסורתי בסינמה סיטי, בהשתתפות עובדי החברה ובני משפחותיהם. מתחם הסינמה סיטי בראשון לציון נסגר ביום שישי בבוקר, לטובת 3,000 עובדי מלם תים, אשר נהנו מאירוע באווירת 'עליזה בארץ הפלאות' ומהתכנסות חגיגית, אשר כללה כיבוד עשיר ואטרקציות לכל הגילאים, כגון: מבוך לייזר, סימולטור סקייטבורד, מתחם מכוניות עם שלט, מתחם מיוחד לילדים קטנים, פינות יצירה, דוכני קעקועים, פינות חד קרן, עמדות צילום משפחתי ועוד ועוד.

בהמשך התפצלה הפעילות: בעוד שהקטנטנים (גילאי 2-4) ניהנו מההצגה "זהבה ושלושת הדובים", הילדים הגדולים יותר והמבוגרים בחרו את הסרט המועדף עליהם, מבין 4 סרטים לבחירה שיצאו ממש בימים אלו לאקרנים או מתוכננים לצאת רק בחודש הבא, ובהם הסרט האחרון מסדרת הפולחן "מלחמת הכוכבים", לשבור את הקרח 2 ועוד.

מלם תים - חגיגות חנוכה. יח״צ,
מלם תים - חגיגות חנוכה/יח״צ

Binah.ai - הדלקת נרות חגיגית

חברת Binah.ai, המפתחת טכנולוגיות בתחום הבריאות בעזרת טכנולוגית בינה מלאכותית, חגגה יחד עם מנהלי החברה ו-25 עובדים הדלקת נרות מחממת במשרדיהם בתל אביב שכללו תחרות משחקי חשיבה כדי לסמל את האתגרים שאיתם הם מתמודדים במהלך העבודה, ואת הפיתוח של החברה ושל כל אחד מהעובדים ברמה האישית ושלל סופגניות.

חברת Binah.ai פיתחה אפליקציה לניתוח מצבים רפואיים, על ידי ניתוח וידאו בזמן אמת באמצעות כל מצלמה. הטכנולוגיה מספקת מדדי לחץ דם, דופק, זרימת דם, חמצן בדם, קצב נשימות, HRV, ורמת לחץ מנטאלי. הזיהוי נעשה באמצעות עיבוד אותות, בינה מלאכותית, והמידע המופק מעיבוד האותות.

COMDA - הדלקת נרות חגיגית

קבוצת הטכנולוגיה COMDA, הכוללת את חברת ComSign, אשר מתמחה באבטחת מידע ואבטחת סייבר, מציינת את חג החנוכה יחד עם 120 עובדי הקבוצה בהדלקת נרות חגיגית במטה הקבוצה בתל אביב.

נטורל אינטליג'נס. יואל ריבליס,
חגיגות חנוכה - כריסמס בנטורל אינטליג'נס./יואל ריבליס

הבית הפתוח של פיליפס: מחברים את המשפחות לעשייה ולשליחות

פיליפס (Philips) ישראל קיימה במהלך חג החנוכה אירוע "בית פתוח" עבור עובדי החברה ובני משפחותיהם במרכז המחקר, הייצור והפיתוח של החברה בחיפה. במהלך האירוע המשתתפים נהנו ממגוון רחב של פעילויות לכל המשפחה במטרה לחבר את בני המשפחה לעשייה היום-יומית בחברה ולחזון של שיפור הבריאות בעולם כולו. האירוע כלל, בין היתר, סיורים באולמות הייצור, הדגמה של סורק CT בפעולה, הופעה של ד"ר מולקולה, הרצאה לילדים על המצאת ה-CT, סדנאות יצירה, אתגרי תכנות, משחק מציאות מדומה, התנסות ב-Machine Learning, סדנת הלחמה, הרצאות בנושאים של מערכות דימות ואפליקציות קליניות, רפואה מותאמת אישית, גנטיקה ברפואת העתיד, מודלים בתלת מימד ועוד. כמו כן, התקיים טקס הדלקת נרות יחד עם כל עובדי פיליפס ובני משפחותיהם.

פיליפס חנוכה. יח"צ,
מחברים את המשפחות לעשייה ולשליחות./יח"צ

פורסקאוט - חגיגות חנוכה

בפורסקאוט חגגו את החנוכה בהדלקת נר ראשון עם הרבה סופגניות ומוזיקה. את האירוע ליוותה להקה הנושאת את השם המפתיע FS MUSIC, שמורכבת מעובדי פורסקאוט. לרגל החנוכה, ביצעה הלהקה קאברים לשירי החג ולמספר שירים ישראלים. "יש בלהקה מתופפת מוכשרת בנוסף לגיטריסטים מוצלחים וזמרים מדהימים ואפילו קהל אוהדים לא קטן. הם ממש מוצלחים", מעידה תחיה זילברמן, סמנכ"לית משאבי אנוש בפורסקאוט. "זה היה רק טבעי, שמוזיקה תיקח חלק משמעותי גם בחגיגות החנוכה".

פורסקאוט חנוכה. יח"צ,
חגיגות חנוכה בפורסקאוט./יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully