וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא צריך תשתיות בשביל יומיים גשם בשנה": הרשת מגיבה להצפות בתל אביב והסביבה

הסופה החורפית אמש גרמה לנזקים בתל אביב והסביבה, ולמותם של גבר ואישה במעלית שהוצפה בשכונת התקווה. התושבים האשימו את עיריית תל אביב שלטענתם לא נערכה למזג האוויר, ואף שר התחבורה שהפנה אצבע מאשימה לרון חולדאי

צילום: דנה ירקצי

שני הרוגים, דחיית משחק ליגה והצפות ונזקים ברחובות רבים בתל אביב והסביבה: 83 מ"מ גשם ירדו בתוך פחות מארבע שעות. אותה כמות מהווה 60 אחוזים מהכמות החודשית הממוצעת של חודש ינואר כולו, והגשם העוצמתי הוביל לשורת אסונות. בעיריית תל אביב הגיבו: "כבר בשעות הבוקר הנחה ראש העירייה לפתוח את החמ"ל העירוני וכל נציגי יחידות העירייה השונות הוקפצו לשטח על מנת לטפל בכל המפגעים ולהחזיר את העיר לשגרה. בנוסף נפתחו מספר מרכזים קהילתיים המיועדים לפינוי תושבים בעת הצורך", ובמקביל, שר התחבורה בצלאל סמוטריץ', תקף את רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב ואמר: "לו רק חולדאי היה משקיע קצת פחות בפופליזם כדוגמת תחבורה ציבורית בשבת וקצת יותר בשיפור התשתיות עבור תושביו...".

תושבים בתל אביב - יפו זעמו אמש (שבת), והפנו אצבע מאשימה כלפי העירייה, שלא פתחה את הניקוזים בביוב ובעקבות זאת המים לא נוקזו. "זהו מחדל של עיריית תל אביב, כולם יודעים את זה, הניקוזים היו סתומים, התשתיות בשכונות הדרום גרועות", כך דיווחה כתבת וואלה! NEWS לענייני רווחה ותל אביב, דנה ירקצי. "ראינו אנשים על חסקה וגלשנים וסאפים מנסים לחלץ את עצמם והתחילו לגלוש בנהר שנוצר. כל הכבישים היו חסומים, הלכנו לכיוון של רחוב אליזבת ברגנר ושם כל הרחוב פשוט הוצף בגלל מחדל של עיריית תל אביב", אמר עידן ריאני תושב יפו שגר במתחם נגה.

עוד בוואלה!

"מי, ביבי שלנו?": הרשת לועגת לבקשת החסינות של בנימין נתניהו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully