וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי, ביבי שלנו?": הרשת לועגת לבקשת החסינות של בנימין נתניהו

למרות שאמר בריאיון כי לא יבקש חסינות, אמש (רביעי) בנימין נתניהו, ראש הממשלה, הודיע כי יגיש בקשה ליו"ר הכנסת לקבלת חסינות מפני העמדה לדין. "חובתי ושליחותי כדי לשרת אתכם אזרחי ישראל", אמר. ברשת זעמו על דבריו והגיבו בהתאם

עריכה:שאול אדם

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיש אמש בקשה ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין לקבלת חסינות מפני העמדה לדין. בהצהרה שמסר מוקדם יותר, על כוונתו להגיש את הבקשה, הודיע נתניהו: "בכוונתי לפנות ליו"ר הכנסת בהתאם לסעיף 4-ג' לחוק כדי לממש את זכותי, חובתי ושליחותי כדי לשרת אתכם אזרחי ישראל". בהצהרה לתקשורת, נתניהו הבהיר כי "רבים חושבים שהחסינות לנבחרי הציבור ניתנת לתמיד, שהיא מאפשרת לא לעמוד לדין אף פעם", אמר.

"זה לא נכון. החסינות היא תמיד זמנית, היא מתבטלת עם סיום כהונת הכנסת שהעניקה אותה. "חוק החסינות נועד להגן על נבחרי ציבור מתפירת תיקים ומכתבי אישום פוליטיים שמטרתם לפגוע ברצון העם. החוק נועד להבטיח שנבחרי העם יוכלו לשרת את העם לפי רצון העם, ולא לפי רצון הפקידים. לצערי זה מה שקורה במקרה שלי", המשיך. "תפירת תיקים, אכיפה בררנית, סחיטה באיומים של עדי מדינה, הדחת עדים ומבול של הדלפות מגמתיות ושטיפת מוח ערב ערב כדי להסית נגדי על ידי הטעיית דעת הציבור".

עם זאת, מבקשת החסינות שהוגשה ליו"ר הכנסת עולה כי נתניהו מבקש להעמיד לו חסינות מהותית מפני העמדה לדין בתיקי 1,000 ו-2,000 - גם לאחר סיום כהונתו כח"כ. בקשה זו עומדת בסתירה מוחלטת לדברי נתניהו בהצהרה לעיתונאים הערב, שכן במהלכה אמר כי בקשתו לחסינות היא לחסינות זמנית בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully