וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלקסי S20 ו-Z Flip: סמסונג עשויה להציג בחודש הבא שני מכשירים חדשים

14.1.2020 / 6:25

תיראו מופתעים: ב-11 בפברואר סמסונג תשיק את מכשיר הדגל החדש, ה-Galaxy S20 (תתרגלו למספר החדש) ולצידו צפויה להציג גם סמארטפון גמיש חדש. פחות מחודש לפני ההשקה, ונראה כי כל הפרטים דולפים, לרבות תמונות חדשות של מכשיר הדגל והסמארטפון הגמיש

סמסונג 10/מערכת וואלה!

מכשיר הדגל החדש של סמסונג צפוי להיחשף ב-11 בפברואר באירוע הכרזה בסן פרנסיסקו, והוא אחד מהסמארטפונים המדוברים ביותר בחודשים האחרונים. כעת, תמונות ראשונות של המכשיר במציאות הודלפו לאינטרנט, ונראה שניתן לאשר הרבה מהשמועות שסופרו עליו בחודשים האחרונים. תחילה, נראה כי המכשיר יקרא בוודאות "Galaxy S20", מה שיסמן התחלה חדשה בסדרת הדגל לכבוד העשור החדש. עוד על פי ההדלפות, נראה כי סמסונג תשיק שלושה דגמים וסמארטפון גמיש: גלקסי S10e, הדגם הרגיל ודגם פלוס, ואת ה-Z flip, הסמארטפון הגמיש החדש. מכשיר הדגל יגיע עם מסך בקצב רענון של 120 הרץ, קורא טביעות אצבע בתוך המסך, ומערך צילום שעבר שיפור ניכר. כמו כן, הוא יגיע גם בדגם התומך ביכולות הדור החמישי, ממש כמו המכשיר של השנה שעברה.

עוד על פי התמונות שדלפו, נראה כי ה-S20, יגיע עם מצלמה קדמית שנמצאת באמצע חלקו העליון של המסך, בדומה ל-Note 10. נראה כי סמסונג מעדיפה את הפתרון הזה, שכן מצלמה נשלפת עם מנגנון מכני כנראה נמצאה כפחות אידיאלית, וזאת בשל עלויות התיקון והסיבוכים בשילובו בדגמים השונים. כמו כן, נראה כי המכשיר הבא יגיע עם מערך צילום מרובע שכולל זום אופטי של פי חמישה, חיישן עם עדשה רחבה, חיישן ראשי של 108 מגה פיקסל מתוצרת סוני, וחיישן נוסף שככל הנראה יהיה חיישן TOF שמזהה מרחק בין האובייקטים. עוד דווח כי ה-S20 יגיע ללא שקע אוזניות, בדומה ל-Note 10.

נוסף על הכרזה ה-S20, מכשיר נוסף של סמסונג צפוי להיחשף באירוע ההשקה שבחודש הבא - הגלקסי Z Flip. המכשיר החדש יהווה את הדור הבא של הגלקסי פולד, ולעומת מה שראש חטיבת המובייל של סמסונג אמר בעבר, הוא אינו יקרא גלקסי בלום. ה-Z Flip צפוי להיות המכשיר הראשון בסדרת מכשירים מתקפלים חדשה שסמסונג מתכננת, ולא רק המכשיר שיחליף את הפולד המקורי. בכך, סמסונג פותחת קטגוריה חדשה של סמארטפונים. עם זאת, לפחות כרגע, מלבד כמה פרטים על קצב ההטענה המהיר וכמה תמונות שנחשפו בהדלפה הקודמת, אין עדיין פרטים נוספים על המכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully