וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחלקת הביטחון הלאומי בארה"ב: "עדכנו את דפדפן הפיירפוקס מיד"

12.1.2020 / 6:46

פירצת אבטחה חמורה התגלתה בדפדפן "פיירפוקס" השלישי בגודלו בעולם. הפירצה התגלתה על ידי חוקרי אבטחה מסין, והובילה להודעה חריגה וחמורה ממחלקת הביטחון הלאומי בארצות הברית שהזהירה מפני המתקפה, והודיעה כי על המשתמשים לעדכן את הדפדפן מיד

עריכת וידאו:ניר חן

בוידאו: על ההונאות בווטסאפ

מחלקת הביטחון הלאומי של ארצות הברית שחררה אזהרה דחופה וחריגה למשתמשי הדפדפן הפופולרי פיירפוקס: בהודעה נכתב כי על המשתמשים לעדכן בדחיפות את הדפדפן, כדי להגן מפני מתקפה פוטנציאלית. מוזילה, חברת האם של הדפדפן, שחררה עדכון דחוף ובו תיקנה את הפירצה, בה האקרים יכלו לקחת שליטה על מערכת המשתמש שנפגע. החולשה התגלתה על ידי קבוצת אבטחה סינית, ובשלב זה לא ברור מה היקף ניצול הפירצה, אם בכלל.

למרבה ההפתעה, הפירצה התגלתה על ידי חברת אבטחה סינית בשם Qihoo 360, וברכיב שנועד לשפר את ביצועי הדפדפן ולגרום לדפי האינטרנט להיטען מהר יותר. החוקרים שמצאו את הבאג, דיווחו כי באמצעות גלישה באתר נגוע, ניתן לפגוע בדפדפן ואחר כך במחשב כולו. כלומר, האקר יכול בקלות לפרוץ אל תוך המחשב שמריץ את מערכת ההפעלה הבעייתית, מבלי שהמשתמש ידע, לשאוב את כל המידע ולנעול את המחשב ולדרוש עבורו כופר, או למכור את המידע במידה והוא בעל ערך.

עוד בוואלה!

נזקים לרכוש ונפש: כך נראות ברשת ההצפות בישראל

לכתבה המלאה

יומיים לפני שהפירצה התגלתה, מוזילה שחררה עדכון אבטחה מספר 72. בחטיבת הסייבר במחלקת הביטחון הלאומי האמריקאי, שיגרו הודעה דחופה והפצירו במשתמשים לעדכן את הדפדפן לגרסה מספר 72. מדובר בדפדפן השלישי בגודלו בעולם, מיד אחרי כרום וספארי. את העדכון ניתן לבצע דרך ההגדרות, ובמידה ואתם משתמשים בדפדפן, כדי שתבצעו זאת בהקדם.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully