וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

CES 2020: חברת LG מכריזה על קו המוצרים החדש לשנה הקרובה

חברת LG הקוריאנית חושפת במהלך תערוכת CES שבלאס וגאס את סדרת מסכי הטלוויזיה לשנת 2020, את החזון של הבינה המלאכותית שתקל עליכם בביצוע המטלות בבית, מכונת כביסה חדשה, מקרר שמייצר את הקרח המושלם לקוקטיילים ועוד

מסכי הטלוויזיה החדשים של LG ב-CES 2020/צילום: עמית לגו, לאס וגאס

חברת הטכנולוגיה הקוריאנית LG קיימת מסיבת עיתונאים במהלכה הציגה את החזון הטכנולוגי לשנה הקרובה, וכן חשפה את סדרות המוצרים החדשות. במרכז הבמה, החברה חשפה את הטלוויזיות החדשות לשנת 2020 עם כמה חידושים גדולים במיוחד ברמה הטכנולוגית. הענקית הקוריאנית ממשיכה להשקיע בטכנולוגיית ה-OLED של החברה. מדובר ביכולת של המסך להעיר כל פיקסל בו באופן נפרד ובכך לייצר שחורים מדויקים וטובים יותר, ובעוד שבשנה שעברה החברה הוסיפה את טכנולוגיית ה- ThinQ AI, ששיפרה את חוויית המשתמש ואיכות התמונה, השנה החברה שיפרה את הטכנולוגיה וחברה למספר חברות אחרות על מנת להביא יותר פונקציונליות למסכים.

אחד משיתופי הפעולה הבולטים ביותר שנחשפו באירוע העיתונאים של LG הוא עם חברת אנבידיה, המוכרת בעיקר בעולם הכרטיסים הגרפיים והגיימינג. כחלק משיתוף הפעולה, המסכים החדשים תומכים בטכנולוגיית הג'י סינק, שמציגה את המשחקים בצורה חלקה יותר על גבי המסך, בלי אותן ה"קריעות" בפריימים שיש במסכים רגילים. עד כה, הטכנולוגיה הייתה זמינה אך ורק במסכי מחשב וטלוויזיות מסוימות, אולם כעת היא מגיעה לכל מסכי הטלוויזיה החדשים. עוד הטכנולוגיה תאפשר לשחק במשחקים ברזולוציה של עד 4K וב-120 פריימים לשנייה.

מסכי הטלוויזיה החדשים של LG בתערוכת CES 2020. עמית לגו, לאס וגאס, מערכת וואלה!
מסכי הטלוויזיה החדשים של LG בתערוכת CES 2020/מערכת וואלה!, עמית לגו, לאס וגאס

שיתוף פעולה נוסף הוא עם במאי הקולנוע המפורסמים בעולם, על מנת לייצר את מצב "יוצרי התוכן" החדש. אותו מצב יאפשר לצופים לחוות סרטים וסדרות בדיוק כפי שהיוצר והבמאי התכוון. כלומר, בהפעלתו, הטלוויזיה תכבה את כל העיבוד שהיא עושה בדרך כלל על התמונה המוצגת, ובמקום, תציג את התמונה הקרובה ביותר למקור. בין הבמאים ש-LG עובדת איתם ניתן למצוא גם את כריסטופר נולן, שאחראי בין היתר על סרטים כמו דנקרק, ההתחלה וטרילוגיית האביר האפל. כמו כן, LG שילבה במסך את טכנולוגיית הדולבי ויז'ן IQ החדשה, הגרסה המשודרגת לתקן של השנים הקודמות, שמספקת חוויית צפייה טובה יותר מאי פעם. ההתקן החדש מסוגל לספק איכות תמונה אופטימלית התואמת את כוונת יוצרי התוכן - ללא תלות בתנאי התאורה ההיקפית, או בסוגי התוכן.

מסכי ה-8K וה- 4K OLED, כמו גם מסכי 8K NanoCell, השתדרגו וכוללים את ערכת השבבים החדשה מסוג אלפא 9 בדור השלישי, המציעה, על פי החברה, עוצמת עיבוד משודרגת ואלגוריתמים של למידה עמוקה, וזאת על מנת לשפר את איכות התמונה עבור הצופה. יתרה מכך, החברה מציעה עיצוב חדש ויוקרתי יותר לקו הטלוויזיות שלה השנה כדי להתאים לכל סגנונות הבית. סדרת ה-Gallery החדשה, למשל, מגיעה בעיצוב מינימליסטי, עם מבנה דק במיוחד: עובי הדגם בגודל 65 אינץ' עומד על שני סנטימטרים בלבד. יחד עם מתקן התלייה הייעודי, ניתן לתלות את המסכים, המוצעים בגדלים 55, 65 ו- 77 אינץ', בקו שטוח עם הקיר. "החזון של LG להציע ערך יוצא מן הכלל ללקוחותיה מתגשם השנה עם סדרת הטלוויזיות החדשה של החברה בהשראת אמנות. התוספות החדשות מגיעות גם עם הטכנולוגיות המתקדמות של החברה, הטובות ביותר בשילוב AI ובעיצוב עתידני בלתי מתפשר, המתאפשר באמצעות טכנולוגיית OLED", אמר פארק יאנג-סיי, נשיא חטיבת מוצרי האלקטרוניקה הבידורית.

מלבד הטלוויזיות, LG חשפה גם כמה מוצרים חדשים לבית, וביניהם המקרר החדש עליו כתבנו לפני מספר חודשים, שמסוגל לייצר קוביות קרח עגולות ושקופות, במיוחד לקוקטיילים. המבנה הכדורי מאפשר לקרח להישאר בצורתו למשך זמן ארוך יותר. כלומר, הכדורים, בקוטר של כחמישה סנטימטרים, נמסים בקצב איטי מזה של קוביות קרח מרובעות. הדגמים המובילים בסדרת מקררי InstaView ישודרגו, עם זמינות הדור השני של טכנולוגיית ה-ThinQ. מוצרי מזון המוכנסים אל המקרר או מוצאים ממנו, לרבות במקומות האחסון המשולבים בדלתות ובמגירות, ייסרקו על ידי מערכת מתקדמת, לצורך ניהול חכם של תמונת המלאי הזמין במקרר בכל רגע נתון. בעזרת המידע, המקרר מסוגל להציג הצעות והמלצות שימושיות המבוססות על הרכיבים הזמינים בתוכו. במילים אחרות, הטכנולוגיה המשופרת תוכל מעתה להתריע בפני המשתמש על מוצרי מזון שעומדים לאזול, עוד לפני שהגיע הביתה.

המקררים החדשים של LG בתערוכת CES עם פונקציית הקרח. LG,
המקרר החדש של LG/LG

בעולם מכונות הכביסה, LG שוב מציגה שוב את טכנולוגיית ה-AIDD לשטיפה מהירה וטובה יותר. באמצעות המכונה, ניתן לכבס את הבגדים בזמן שיא של 29 דקות, ובאמצעות מערכת ה-ThinQ AI החכמה, המכונה אף תתריע למייבש על הכביסה ותכוון באופן אוטומטי את ההגדרות, כך שתתקבלנה התוצאה הטובה ביותר. המכונה שוקלת את הכביסה ולאחר מכן את סוג הבד דרך התנגדות חשמלית, ומשווה את התוצאות למאגר. התוצאה: הגנה טובה יותר על הבגדים, מניעת קמטים וביטול 99% מהאלרגנים. עוד יהיה זמין שירות ה-ProActive המבוסס על AI, שינחה את המשתמש כיצד לתחזק או לתקן את התקלה שהתגלתה במוצר, ובמידה ויש צורך בטכנאי, המערכת תעדכן את המשתמש. השירות יהיה זמין כבר בשבועות הקרובים ומכונות הכביסה החדשות של LG בדגם ה-VIVACHE, יגיעו לישראל במהלך חודשי האביב, השנה.

מכונות הכביסה של LG מסדרת ה-Signature. עמית לגו, דרום קוריאה, מערכת וואלה!
מכונות הכביסה של LG מסדרת ה-Signature/מערכת וואלה!, עמית לגו, דרום קוריאה

לבסוף, החברה הכריזה גם על התנור החדש, המספק חוויית בישול טובה יותר בבית. התכונה החדשה והבולטת בו היא טכנולוגיות טיגון ללא שמן, על בסיס אוויר חם (Air Fry). פתרון הבישול השלם וטכנולוגיית InstaView הפופולרית עם הבינה המלאכותית וחיבור לפלטפורמות בישול חכמות תחת אריזה אחת, תעודד יותר משתמשים ליצור ארוחות מזינות בנוחות של ביתם הפרטי. התנור, בגודל 6.3 קוב, מבטל את הצורך במכשירים חיצוניים לטיגון ללא שמן על ידי שימוש באוויר חם, הגורמים לעומס במטבח, ומסייע ביצירת מנות בריאות יותר ומופחתות שומן באופן משמעותי בהשוואה לטיגון העמוק המסורתי. טכנולוגיית ה-InstaView, מאפשרת להקיש פעמיים על חלון הזכוכית של התנור ולהדליק את האור הפנימי לצפייה במנות בזמן הבישול. נוסף על כך, התנור מציע את טכנולוגיית ה-EasyClean, לניקוי התנור בתוך 10 דקות בלבד.

הכתב הינו אורח של חברת LG ב-CES 2020

  • עוד באותו נושא:
  • lg
  • ces
  • OLED

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully