וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקרר החדש של LG: יעלה 15 אלף שקלים אבל יעזור לכם להכין את הקוקטייל המושלם

29.8.2019 / 14:00

חברת LG לא מפסיקה להפתיע ולשחרר עוד פיתוחים בתחום הצריכה הביתית: בעבר זו הייתה מכונת קפסולות לבירה, והפעם זה מקרר שמסוגל לייצר כדורי קרח, מושלמים לקוקטיילים. החברה כבר נקבה בתג מחיר שצפוי לעלות כ-15 אלף שקלים

החלום להכין קוקטייל בקלות בכל פעם שאתם חוזרים הביתה עשוי להתגשם בקרוב מאוד, אבל המחיר עלול להרתיע אתכם. המקרר החדש של LG מציג אפשרות חכמה ומגניבה למדי - יצירת עיגולי קרח שקופים בקוטר של כ-5 סנטימטרים, במיוחד עבור משקאות אלכוהולים. עיגולי הקרח השקופים הללו נמסים בצורה איטית יותר באופן משמעותי מקרח רגיל שניתן להכין באמצעות מגש של מים ששמים במקפיא. לכן, הצורה הזאת הופכת אותם למושלמים עבור משקאות כמו וויסקי, רום וקוקטיילים אלגנטיים ומפוארים, שתוכלו גם לצלם לאינסטגרם. העיגולים למעשה לא ידללו את המשקה שלכם באותה המהירות כמו קוביות קרח רגילות, אך הם ישמרו עליו קר באותה המידה.

עד כה, הדרך הפשוטה ביותר להכין קרח מהסוג הזה בבית, הייתה להוציא סכום גבוה מאוד על מכונת קרח יקרה. כמה בדיוק? על פי ההערכות, כנראה שמעל 10,000 שקלים. עם זאת, ישנה שיטה נוספת ופשוטה יותר בשימוש בתבניות, אך זה לא יצא אותו הדבר. "אין עוד תבניות הגוזלות זמן רב כדי לייצר עיגול קרח אחד או שניים בכל פעם. תנו למשקאות שלכם את הקרח המושלם לאירוח ברמה גבוהה, החל מקוקטיילים וויסקי ועד משקאות קלים, לימונדה, ואפילו קפה קר", אמרו ב-LG. ולמרות, שהם צודקים, בערך, תבנית תעלה לכם רק כמה עשרות שקלים, בעוד שהמקרר - 4,400 דולרים או כ-15,492 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • מקרר
  • lg
  • קרח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully