וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נזקים לרכוש ונפש: כך נראות ברשת ההצפות בישראל

בשירות המטארולוגי דיווחו כי נשבר שיא משקעים בצפון של 50 שנים, ובעקבות המשקעים הרבים, בנהריה וחיפה דיווחו על הצפות שאף הובילו לאובדן חיי אדם, בעקבות היסחפות וטביעה למוות. אספנו מהרשתות החברתיות את התיעודים הבולטים של ההצפות

עריכה: שאול אדם

אחרי שכמויות הגשמים שוברות שיאים פעם אחר פעם, כעת נראה כי היומיים האחרונים הינם הסוערים ביותר מאז תחילת עונת החורף. במערכת החורפים הנוכחית ירדו בצפון הארוץ יותר מ-100 מ"מ של גשם, במיוחד בחלקים הצפון - מערביים, מה שגרם להצפות גדולות בחיפה ובנהריה, שם נהרג אדם אחד שנסחף בגאות הגעתון. בשירות המטאורולוגי היספו כי מדובר במדדים של פעם ב-50 שנה בצפון. "כמויות הגשם שירדו בצפון הארץ ועוצמות הגשם אינן חריגות, אולם כמות הגשם המצטברת באזור זה בשבועיים האחרונים היא הגבוהה ביותר לפרק זמן זה מאז 1969", אמר ד"ר עמוס פורת, מנהל תחום שירותים אקלימיים בשירות המטאורולוגי.

תושבי נהריה הביעו תסכול לצד אבל שהיכר את העיר, בה ליוו למנוחות את מוטי בן שבת שנסחף בזרם המים וטבע למוות. "היה מחדל גדול, היה צריך למנוע את זה לפני כן", אמר תושב נהריה. ראש העיר בתגובה, אמר: "הייתי מצפה שראש הממשלה יבוא לכאן לראות מה העיר חוותה". עוד הודיעה העירייה כי כלל המוסדות בעיר לא יפעלו עד להודעה חדשה, אלא רק במתכונת חירום וללא קבלת קהל, לרבות לימודים וצירים רבים שנחסמו לתנועה. אספנו את התיעודים של ההצפות מהרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully