וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא גאון פוליטי": ברשת מגיבים על כתבי האישום נגד נתניהו

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע על ביטול בקשתו לקבלת חסינות מהכנסת מאחר שכל "כללי עבודתה נרמסו ברגל גסה, וכי תוצאות ההליך הוכתבו מראש ללא דיון ענייני". היועמ"ש הגיש את כתבי האישום לבית המשפט. הרשת, כמו בכל הכרזה שכזו, הגיעה להגיב ובעיקר - לצחוק

עריכה: עמית שמחה

ראש הממשלה בנימין נתניהו הכריז היום (שלישי) כי בכוונתו למשוך את בקשת החסינות מפני העמדה לדין שהגיש לכנסת לאחר ההחלטה להגיש נגדו כתבי אישום בגין שוחד, מרמה והפרת אמונים. "לא אתן ליריביי להפריע למהלך ההיסטורי שאני מוביל", מסר נתניהו. משמעות הצעד היא כי היועמ"ש מנדלבליט יצטרך להגיש לאלתר את כתב האישום נגד נתניהו לבית המשפט. למרות החלטת נתניהו לוותר על החסינות, בכחול לבן החליטו כי דיוני המליאה להקמת ועדת כנסת יתקיימו כמתוכנן. כמו בכל הכרזה גדולה, הרשת החלה להגיב ולצחוק על החלטתו של נתניהו למשוך את בקשת החסינות. "ביביסטים: וואו, איזה מהלך מבריק, כזה גאון, איך הוא חשב על זה בכלל?", כתבה אחת הגולשות.

"נתניהו הולך למשפט, חייבים להתקדם", מסר יו"ר כחול לבן, בני גנץ, בתגובה להחלטה. "בפני אזרחי ישראל ניצבת בחירה ברורה: ראש ממשלה שיעבוד עבורם או ראש ממשלה שעסוק בעצמו. אף אדם לא יכול לנהל מדינה ולנהל במקביל שלושה תיקים פליליים חמורים על שוחד, מרמה והפרת אמונים". נתניהו הסביר את החלטתו בטענה כי "לא ניתן לו הליך הוגן". כמה שעות לאחר מכן, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הגיש את כתב האישום נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתיקי 1000 (פרשת המתנות), 2000 (פרשת נתניהו-מוזס) ו-4000 (פרשת בזק-יס) בגין שוחד, מרמה והפרת אמונים לבית המשפט המחוזי בירושלים. כמו תמיד, אספנו את הציוצים הטובים ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully