וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יעלה את ביטחון המשתמשים": הכפתור החדש שישנה את טינדר

28.1.2020 / 6:52

בעקבות הביקורת הרבה, חברת Match Group, הבעלים של אפליקציית ההיכרות "טינדר" הודיעה כי תוסיף "לחצן מצוקה" שידווח בזמן אמת לכוחות ביטחון, במקרה והמשתמש ירגיש שלא בנוח. בינתיים הכפתור החדש יושק במדינה אחת בעולם, ולא ברור אם יגיע גם לישראל

דוגמנית בתרמית הדייטים הגדולה בהיסטוריה: פיתתה מאות גברים בטינדר/מערכת וואלה!

בוידאו: דייט טינדר עם מאות גברים

בעקבות הביקורת הרבה והתלונות, טינדר מוסיפה "כפתור פאניקה", שיאפשר משתמשים להתריע לכוחות הביטחון במידה והם מרגישים לא בטוחים בזמן הדייט. על פי הדיווחים באתר הוול סטריט ג'ורנל, הפונקציה החדשה צפויה להגיע למכשירי המשתמשים החל מסוף החודש, ולפחות לעת עתה, תהיה זמינה רק בארצות הברית. למעשה, טינדר טרם מסרה מתי השירות יושק בשאר המדינות בעולם, לרבות בישראל. האפליקציה צפוייה להשתמש בטכנולוגיה שעוקבת אחר המיקום הנוכחי של המשתמשים, שפותחה על ידי חברת Noonlight, וכאמור, בעת לחיצה של משתמש על כפתור המצוקה, היא תודיע לרשויות. באפליקציה אמרו כי הם לא ישתמשו בפרטי המיקום של המשתמשים לצורכי פרסום, וכן הנתונים הללו יאוחסנו בחברת Noonlight - ולא בטינדר.

"צריך לנהל עסק היכרויות כמו אמא", אמרה מנדי גינזברג, מנכ"לית חברת האם של האפליקציה, "Match Group", לוול סטריט ג'ורנל. "אני חושבת הרבה על בטיחות, במיוחד בפלטפורמות שלנו, ועל מה שאנחנו יכולים לעשות כדי לצמצם התנהגות רעה. יש הרבה דברים שאנחנו אומרים וממליצים למשתמשים שלנו לעשות, אולם אם יש ביכולותינו לספק כלים נוספים לשם כך, ולסייע להם, עלינו לעשות זאת גם", הוסיפה. על פי הדיווח של הפיצ'ר החדש, בזמן שמשתמשת טינדר יוצאת לדייט, היא תוכל להזין באפליקציה נתונים כמו השעה והמיקום. אם הן חשות מאוימות על ידי האדם איתו הן נפגשו, הן יוכלו להפעיל התראת מצוקה המעבירה באופן אוטומטי את כל הפרטים הללו לרשויות.

עוד בוואלה! TECH

הציוץ המצמרר שחזה את מותו של קובי בריאנט הפך לתופעת רשת ויראלית

לכתבה המלאה
טינדר. צילום מסך
טינדר/צילום מסך

עוד משתמשים יוכלו להוסיף תג לפרופיל שלהם, המאפשר לאחרים לדעת שהם משתמשים בתכונה החדשה. "זה כמו שילוט בגינה שמודיע לאנשים שאתם משתמשים במערכת אבטחה", אמר אלי זיידמן, מנכ"ל טינדר. "זה אומר לאנשים שאני מוגן, וזה כוח הרתעה". במידה ותהיתם מה יקרה אם הכפתור נלחץ בטעות - טינדר טוענים שהאפליקציה תדרוש קוד, ורק לאחר שהמשתמש לא הזין אותו או אמר לטלפון שהוא מרגיש לא בטוח, היא תעביר את הנתונים למשטרה. חשוב לציין שטינדר אינה החברה היחידה המנסה לשלב אמצעי זהירות עבור משתמשים בפלפורמה שלה. גם חברות כמו "Uber" ו-"Airbnb" מציעות באתר האינטרנט שלהם בדיקות בטיחות של הנהגים ומיקומי הבתים, בהתאמה. כך למשל, ל-Uber יש כפתור חירום לאנשים שהזמינו נסיעה, וכן לנהגים, המאפשר לשלוח למשטרה את לוחית הזיהוי של הרכב, פרטים מזהים, ומיקום GPS בזמן אמת.

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully