וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשביל הקהילה הגאה": העדכון החדש של פורנהאב הגיע

אתר הפורנו הגדול בעולם, "פורנהאב", הודיע בימים האחרונים כי יתמוך בדפדפן "בצל". מדובר בדפדפן מאובטח במיוחד, שיצפין את כל נתוני הגלישה, ויאפשר גלישה בטוחה ומוצפנת, גם במדינות בהן קיימת חסימה. לדבריהם, העדכון החדש מיועד עבור הקהילה הגאה

PORNGUB

אתר הפורנו הפופולרי "פורנהאב" השיק בימים האחרונים גישה חדשה לאתר, באמצעות "Tor", טכנולוגיית "נתב הבצל", המנתבת תקשורת בין מחשבים על גבי רשת האינטרנט, באמצעות רשת של צמתים, וכך הופכת את התקשורת לאנונימית ומוצפנת. הדפדפן שהושק ב-2002, מנתב את התקשורת בין שלוש מדינות שונות, וכעת גם אתר פורנהאב יתמוך בו, "למען הקהילה הגאה". כך למעשה, אף אתר או גורם צד שלישי, לא יכול לפענח את התקשורת וכך לחסום את האתר או להגיע אל הגולש.

ארגונים כמו פייסבוק, BBC ואפילו הניו יורק טיימס, כבר מאפשרים גישה דרך הדפדפן Onion, וגם אתם יכולים להגביר את הפרטיות על ידי הורדת הדפדפן. יש לציין כי המהירות תאט בצורה משמעותית, מכיוון והתקשורת מועברת ב-3 "נתיבים" שונים. ב-2017 אתר הפורנו הגדול בעולם עבר לפרוטוקול תקשורת HTTPS, המונע מספקיות האינטרנט לדעת שאתם גולשים באתר, ולפני שנתיים השיק שירות VPN (חיבור וירטואלי פרטי), שמצפין את תעבורת האינטרנט.

pornhub vr פורנהאב מציאות מדומה. אתר פורנהאב, צילום מסך
פורנהאב/צילום מסך, אתר פורנהאב

בפורנהאב הסבירו את המהלך ואמרו: "הצעד נועד כדי להגביר את פרטיות המשתמשים, לוודא כי הרשת מאובטחת, ולהפחית את החששות מהרגלי הגלישה בקרב משתמשי הקהילה הגאה, שהעדפותיהם נותרו פליליות במדינות מסוימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully