וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה את הכסף? בדקנו את סכין הגילוח המתחמם של ג'ילט

24.1.2020 / 7:23

מעבדת החדשנות של ג'ילט השיקה בשנה האחרונה את סכין הגילוח החדש שמגיע עם פס חימום. ישראל נבחרה להיות המדינה החמישית בה הסכין מושק. עם תג מחיר מעט גבוה, אך עם הרבה הבטחות לשנות את חווית הגילוח, מייקי לוי בדק את הסכין החדש של ג'ילט וחזר עם רשמים

סכין גילוח של ג'ילט. מייקי לוי, מערכת וואלה!
סכין הגילוח המתחמם של ג'ילט./מערכת וואלה!, מייקי לוי

יצרניות סכיני הגילוח סובלות בשנים האחרונות מטרנד "ההיפסטרים" שמסרבים להתגלח ושומרים על מראה מזוקן. חברות רבות עשו חישוב מסלול מחדש, ו"אם אי אפשר לנצח אותם, כדאי להצטרף אליהם", החברות ניסו להמציא עצמן בתחומים חדשים כמו טיפוח הזקן. חברות ג'ילט מובילה עולמית, בתחום סכיני הגילוח, ובחודשים האחרונים ישראל נבחרה להיות אחת מהמדינות הבודדות בעולם שזוכות לקבל את ה-Gillete Labs Heated Razor. מדובר בסכין גילוח עם פס חימום שנועד לשדרג את חווית הגילוח. כצפוי, תג המחיר מעט גבוה, אך האם הוא יעמוד במבחן ויספק את הסחורה?

גילוי נאות: אני אחד מאותם "מזוקנים" שמטפחים זקן. אני ממש לא אוהב להתגלח על "אפס", ולרוב האינטראקציה הדו - שבועית שלי עם סכין הגילוח, נועדה כדי לטפח את הזקן ולדאוג שיראה כמו שצריך. בניגוד לאחרים, עבורי זוהי מטלה שאני מאוד לא נהנה ממנה, אך בשיחה עם הקולגות, נחשפתי לכך שעבורם, זהו טקס של ממש. עוד לפני הסכין המתחמם, יש כאלו שפתחו את המים במקלחת, רגע לפני המקלחת, על הטמפרטורה הגבוהה ביותר, על מנת לקבל אדים בחדר, וכך העור מתרכך. עוד יש את אלו שהוסיפו וחיממו את הסכין בצורה ידנית.

סכין גילוח של ג'ילט. מייקי לוי, מערכת וואלה!
האייפון של סכיני הגילוח./מערכת וואלה!, מייקי לוי

ג'ילט תמיד הצליחו להרשים אותי בעיצובים היוקרתיים, שלפעמים גם תואמים את המחירים היקרים בישראל ושלא בצדק. עיצוב הסכין מרשים, וכך גם המעמד עליו מכשיר הגילוח מונח ונטען בצורה אלחוטית. מדובר בסכין עם חמישה להבים שמחוברים לידית, ומתחתיהם פס החימום מנירוסטה. עוד על הסכין כפתור הדלקה וכיבוי, שלחיצה אחת תחמם את פס הנירוסטה לטמפרטורה של 43 מעלות, ולחיצה ארוכה נוספת כדי לחמם את הפס לטמפרטורה של 50 מעלות. ה-Heated Razor יזכור מה הטמפרטורה האחרונה שבה השתמשתם, ובהפעלה שאחר כך, תקבלו את הטמפרטורה המועדפת עליכם.

בחטיבת החדשנות של ג'ילט שבה פיתחו את הסכין נראה ששמו מטרה אחת לנגד עיניהם: להפוך את הסכין ל"אייפון של סכיני הגילוח". כך זה מרגיש ביד, לרבות כפתור ההדלקה והכיבוי, ופס הלד שמציג את הטמפרטורה על ידי אור כתום ואור אדום (43 ו-50 מעלות בהתאמה). בראש הסכין עיגול שנועד כדי לזוז ימינה - שמאלה בהתאם לכיוון הגילוח. מה שעוד יותר מחזק את התחושה, זה משטח ההטענה והאחסון של הסכין, שהופך אותו לתכשיט של ממש בתוך המקלחת.

סכין גילוח של ג'ילט. מייקי לוי, מערכת וואלה!
מאפס ל-50/מערכת וואלה!, מייקי לוי

עושה את העבודה: חווית גילוח נעימה (ויקרה) יותר

לסכין לוקח שניות בודדות עד שהוא מגיע ל-50 מעלות, והודות למספר חיישנים שנמצאים על פס הנירוסטה, הוא ישמור על הטמפרטורה בצורה קבועה, לכל אורךם הגילוח. התהליך מאוד פשוט וזהה לגילוח רגיל, מורחים קצף, מדליקים את הסכין, ומתחילים להתגלח. פס החימום הוא הראשון שפוגש את העור, והוא ידאג שהעור יהיה נעים יותר, רגע לפני שהלהבים פוגשים את הזקן, וכך גם מעט לרכך אותו. האם באמת העור מתרכך רגע לפני שהלהבים חותכים את הזקן? לא ברור. אבל חווית הגילוח הייתה הרבה יותר נעימה מסתם סכין ומים קרים. אני נוטה להשתמש בסכין גילוח של ג'ילט עם רטט, וההרגשה של גילוח ללא הרטט הייתה מעט מוזרה, אך בעיקר יותר נעימה.

בשורה התחתונה: שווה את הכסף?

סכין הגילוח החדש של ג'ילט ממש לא זול, ומחירו עומד על 700 שקלים ברשת סופר פארם, וזה עוד לפני רכישת הסכינים שיקרים יותר מהסכינים הרגילים, למרות שמדובר בסופו של דבר בסכיני גילוח זהים, למעט המקום לפס החימום. מדובר בסכין גילוח למפונקים, או כאלו שמחפשים לשדרג את חווית הגילוח, במיוחד אם היא יומיומית. אני בהחלט נהנתי מחווית הגילוח המשודרגת.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ילט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully