וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציוץ המצמרר שחזה את מותו של קובי בריאנט הפך לתופעת רשת ויראלית

אחרי מותו הטראגי של אחד מגדולי שחקני ה-NBA, הרשת סערה מציוץ מ-2012 שחזה במדויק איך הוא ימות. וגם: הפאדיחה של ערוץ ה-BBC כשהתבלבלו בין לברון ג'יימס לקובי בריאנט

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

אוהדי הספורט בעולם ובישראל בהלם: קובי בריאנט, אחד מהכדורסלנים הגדולים בכל הזמנים, נהרג אתמול (ראשון) באופן טרגי בהתרסקות מסוק בשכונת קלבסאס שבלוס אנג'לס. יחד עם קובי במסוק שהתרסק בערפל היו שמונה אנשים נוספים, וביניהם בתו, ג'יאנה בת ה-13.

מיד אחרי מותו של קובי הרשת געשה מציוץ שלכאורה חזה את מותו של בריאנט - ועוד בהתרסקות מסוק. חשבון טוויטר בשם Noso. בכתובת @dotNoso צייץ ב-13 בנובמבר 2012: "קובי יסיים את חייו וימות בהתרסקות מטוס". הציוץ זכה למאות אלפי ריטווטים ולייקים, וכמובן צימרר את הרשת, שמיד לאחר מכן ניסתה להבין כיצד הוא עשה זאת. רבים טענו כי מדובר ב"פייק", וכי המשתמש עשה שימוש בתוכנה שמאפשרת הפקת ציוצים בתאריכי עבר, אולם מומחים ברשת הבהירו שהדבר בלתי אפשרי וזה אכן ציוץ אמיתי. "אין ביכולות טוויטר לשנות את תאריכי הפרסומים בה". הטענות הללו כמובן לא הפריעו לציוץ להפוך לתופעה ויראלית, כשרבים מייחסים למצייץ כוחות ניבוי ואפשרות לחזות את העתיד, ופנו אליו בשאלות כמו "מה יהיו מספרי הלוטו בשבוע הבא", "האם אתה יכול לעשות את אותו הדבר לטראמפ", או "האם יום אחד אאבד את בתוליי?".

פייק? הציוץ המדובר

הציוץ שלכאורה חזה את מותו של קובי בריאנט. צילום מסך
הציוץ שלכאורה חזה את מותו של קובי בריאנט/צילום מסך

אחת השערוריות הגדולות של הערב הייתה כשרשת ABC האמריקאית דיווחה כי על המסוק היו ארבע בנותיו של בריאנט עמו - דבר שתוקן רק אחרי דקות ארוכות של שמועות בכל העולם.

גם החשבון הרשמי של ראש הממשלה בנימין נתניהו רשם "פאדיחה" לא קטנה, כשאחרי התאונה צייץ שבריאנט "הותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים, ומיליוני חובבי כדורסל בעולם". לאחר מכן צייץ כי על פי הדיווחים, גם ילדיו מתו, ובהמשך מחק את הציוץ.

אגב, תקרית מביכה נוספת אירעה כאשר רשת BBC העלתה סרטון שאמור היה לכלול ביצועי עבר של קובי בריאנט - אבל למעשה מדובר היה במהלכים של הכדורסלן לברון ג'יימס.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הפאדיחה של BBC

קובי בריאנט הוא אחד מהכדורסלנים הגדולים בכל הזמנים ורק הלילה לברון ג'יימס עבר אותו ועלה למקום השלישי בטבלת קלעי כל הזמנים. בריאנט, 41, הוליך את הלייקרס לשלוש אליפויות רצופות מ-2,000 ועד 2002 ועוד שתי אליפויות נוספות ב-2009 ו-2010. בריאנט היה חבר קבוע באולסטאר עם 18 הופעות והוא היה מלך הסלים של הליגה ב-2006 ו-2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully