וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פתטי": הפוטושופ של הליכוד מעורר סערה ברשת

3.2.2020 / 12:30

אמש גילתה משפחתו של אלוף אברהם אדן כי בליכוד ערכו את התמונה ההיסטורית של הנפת דגל הדיו במבצע עובדה, ו"הדביקו" כיפות לאדן וחיילים נוספים שהיו בתמונה. הקמפיין בליכוד יוצא נגד קמפיין ה"התרחד'לות" של מפלגת כחול לבן. שוחחנו עם נכדו שסיפר שהם בעיקר צחקו מהתמונה

טראמפ נפגש עם נתניהו בבית הלבן: "מקווה שכולם יגידו כן לשלום"/רויטרס

"הליכוד לקחו תמונה היסטורית והדביקו כיפה בפוטושופ לסבא שלי ז"ל, שהצביע לעבודה-מרץ כל חייו", כך פרסם אמש בפייסבוק עמרי דור, נכדו של אלוף אברהם אדן, שהיה מפקד גייסות השריון, מפקד פיקוד הדרום ושירת בפלמ"ח ובצה"ל. מדובר בתמונת קמפיין שפורסמה על ידי הליכוד, בתגובה למודעה של כחול לבן שיצאה נגד ה"התרחד'לות הישראלית". בליכוד חיפשו רגע היסטורי, כזה שמזוהה עם המסר שאותו הם מנסים להעביר. כשלא מצאו, החליטו "להדביק" בעריכה כיפות כחולות לתמונה ההיסטורית של הנפת דגל הדיו במבצע עובדה. התגובות לפוסט של דור היו נסערות ובעיקר זועמות על העריכה שבוצעה בתמונה ההיסטורית.

"נתקלתי בתמונה הזאת בקבוצה המשפחתית המורחבת בווטסאפ", אמר לנו דור, נכדו של אדן. "בעיקר צחקנו על זה, וזו לא פעם ראשונה שיש שימוש בתמונה הזאת בקמפיינים של הימין. חלק מהעולם שלנו הוא לשכתב את ההיסטוריה בימין או בשמאל, אבל פוטושופ כזה עוד לא ראיתי. לרגע חשבתי שהמקור עצמו, גם הוא מזוייף. לקחנו את זה בהומור מוחלט. זה כן מעצבן, אבל האימוג'י הבולט בקבוצה היה סמיילי בוכה מצחוק", סיפר דור. "המשפחה היא משפחת מרץ - עבודה מקצה לקצה. אז היה משעשע שמשתמשים בסבא שלי לקמפיין ימני".

ממפלגת הליכוד טרם נמסרה תגובה, ונפרסמה כשתתקבל.

  • עוד באותו נושא:
  • הליכוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully