וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה מיליון דולר להודות לוטרינר: סיכום פרסומות הסופרבול 54

3.2.2020 / 7:52

הסופרבול ה-54 התקיים במהלך הלילה, והגמר הנוכחי נחשב לבולט במיוחד, כשהוא הגמר של העונה ה-100. כמיטב המסורת, האירוע כלל הופעות מרשימות ואיך לא: מצעד הפרסומות היקרות. ברשימה ניתן למצוא פרסומת תודה לוטרינר בעלות של שישה מיליון דולר, יונדאי, קיה ועוד

צילום: רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

בוידאו: פרסומות הסופרבול ב-2018

הלילה התקיים אחד מאירועי השיא של השנה בעולם הספורט - הסופרבול ה-54. בשונה משנים קודמות, הסופרבול הנוכחי נחשב לבולט במיוחד בגלל שלא מדובר רק בעוד גמר עונת ה-NFL, אלא בגמר של העונה ה-100. המשחק נערך אמש באצטדיון ההארד רוק שבמיאמי, פלורידה, ובו שיחקו 2 הקבוצות שהצליחו להעפיל לגמר - ה"צ'יפס" של קנזס סיטי שגם זכו עם 31 נקודות, וה"פורטיניינרס" של סן פרנסיסקו, שהשיגו 20 נקודות בלבד. כמו בכל שנה, אירוע הספורט כלל כמה הופעות מרשימות ופרסומות יקרות במיוחד. את ההמנון הלאומי של ארצות הברית שרה הזמרת דמי לובטו ואת אירועי המחצית הובילו ג'ניפר לופז ושאקירה. על פי ההערכות, מעל ל-100 מיליון אנשים צפו במשחק אמש בארצות הברית בלבד.

חצי דקת שידור בזמן גמר ה-NFL עבור פרסומת עלתה השנה סכום מגוחך של כ-5.6 מיליון דולרים (כ-19.3 מיליון שקלים). לשם השוואה, פרסומת בתוכנית רגילה של רשת שידור בארצות הברית, עולה בין 200 ל-500 אלף דולר (בין כ-690 אלף שקלים לכ-1.72 מיליון שקלים). בין החברות הבולטות שפרסמו השנה ניתן למצוא את חברת הבירה, באד לייט, יונדאי, קיה, מאונטיין דיו, פורשה, צ'יטוס, דוריטוס ועוד. כולן הוציאו סכומי כסף אדירים כדי להיות חלק מטרנד הענק. הפרסומות נחשבות לאטרקציה בפני עצמה, וקטעי הוידיאו של "פרסומות הסופרבול הכי טובות" ביוטיוב, תמיד זוכים לכמות גדולה במיוחד של צפיות. עוד פורסם כי אדם שהגולדן רטריבר בן ה-7 שלו ניצל מסרטן, הודה לוטרינר שלו עם מודעת סופרבול בעלות של כ-6 מיליון דולר. הנה טעימה מהפרסומות ששודרו.

עוד בוואלה! TECH

"התגייסה ומיד יצאה לרגילה של חודש": הרשת מגיבה על גיוסה של נועה קירל לצה"ל

לכתבה המלאה

WeatherTech

AFM Shopping Network

Budweiser

Bud Light

Cheetos

Doritos

Hyundai

Kia

Michelob Ultra

Michelob Ultra Pure Gold

MTN Dew

Olay

המותג Olay השיק קמפיין בעל אג'נדה חברתית, עם המסר לקידום נשים במקצועות הנחשבים "גבריים". עבור כל שיתוף בטוויטר תתרום OLAY דולר אחד לעמותת Girls Who CODE המעודדת בנות ונערות לעסוק בעולמות התכנות והטכנולוגיה.

Pop-Tarts

Porsche

  • עוד באותו נושא:
  • סופרבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully