וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התגייסה ומיד יצאה לרגילה של חודש": הרשת מגיבה על גיוסה של נועה קירל לצה"ל

הזמרת המצליחה, נועה קירל התגייסה הבוקר באופן רשמי לצה"ל, וצפויה להתחיל את הטירונות שלה ב-17 בפברואר. רבים הגיעו ללוות אותה ללשכת הגיוס, וכמו תמיד, גם הרשת הגיבה מרחוק. אספנו את הציוצים הטובים ביותר

נועה קירל התגייסה לצה"ל (צילום: אבי כהן, עריכה: ירדנה עבודי פוקס)

זה רשמי: הזמרת נועה קירל התגייסה הבוקר (ראשון) לצה"ל. הכוכבת בת ה-18 לוותה ללשכת הגיוס תל השומר על ידי מנהליה, בני משפחתה וכמובן החבר, יהונתן מרגי. ועל אף הדיווחים כי תתגייס באותו היום כמו עדי ביטי, גיוסה הוקדם והיא עברה כבר הבוקר את שרשרת החיול. עם זאת, חשוב לציין כי קירל תתחיל את הטירונות שלה רק בעוד כשבועיים וחצי, ב-17 בפברואר, ולאחר מכן, באופן לא מפתיע במיוחד, היא צפויה לקבל שיבוץ באחת מהלהקות הצבאיות.

כפי שניתן היה רק לצפות, לשכת הגיוס הוצפה הבוקר בכלי תקשורת ומעריצים שרצו ללוות את הזמרת. היא החלה את דרכה לפני כארבע שנים, וכיום, בהיותה רק בת 18, נחשבת לאחת הזמרות המצליחות ביותר בישראל. את בגדיה, קירל החליפה במדי הא' הירוקים החדשים וכבר הספיקה לקבל את הקיטבג שילווה אותה לאורך השירות. ברשת, כצפוי, כבר החלו להגיב ליומה הראשון בצה"ל. "מטרות? מוקדם לדבר על הכרעת חמאס. אנחנו חיים משבת לשבת. יהונתן מרגי חבר שלי, אבל בצה"ל לא משחקים שמות", כתב אחד הגולשים. "נועה קירל התגייסה ומיד יצאה לרגילה של חודש", כתב גולש אחר. אספנו את הציוצים הטובים ביותר.

נועה קירל מתגייסת לצה"ל. צוות מתגייסים מיטב,
נועה קירל התגייסה לצה"ל/צוות מתגייסים מיטב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully