וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפסה על חם: הביטה לסמארטפון בדרך משונה והצליחה לעורר תגובות ברשת

הסתכלה על סמארטפון באמצע הרחוב בתנוחה מעט משונה וזכתה לכותרות: אישה ממדריד תועדה על ידי גוגל מאפס בעת שהיא מחזיקה את הסמארטפון בתנוחת "סקוואט". ברשת איתרו במקרה את התמונה, שהפכה לויראלית במיוחד

גוגל מפות חשף אתר נחיתת חייזרים?/secureteam10 - YouTube

סקוואט באמצע הרחוב: הבחורה הזו ככל הנראה לא שמה לב למכונית של גוגל שעברה לידה, וכנראה שגם בגוגל לא שמו לב אליה. מצלמת ה-360 המפורסמת של החברה, שפועלת בכל רגע נתון על מנת לצלם רחובות, תפסה בעדשה שלה בחורה במדריד בזמן שעשתה "סקוואט" על המדרכה כדי להביט בסמארטפון שלה. משהו כזה לרוב היה חולף בעיניי המצלמות, אלמלא הייתה לבושה בלבוש חושפני במיוחד. למעשה, אינספור תמונות מצולמות מדי יום על ידי הרכבים של גוגל ברחבי העולם, שלאחר מכן מועלות לשירות המפות של החברה ושירות Street View. בפלטפורמה של גוגל, כל אדם שינסה לחפש רחוב, יוכל לצפות בו ולראות את המתרחש סביב, ולא מעט צילומים כאלו, בדומה לנוכחי, הצליחו לתפוס כותרות.

על פני השטח מדובר בתכונה בעלת פוטנציאל אדיר לסיוע בניווט, אולם בגוגל לא עומדים בקצב התמונות שנלקחות ולעיתים מועלות לאתר תמונות המציגות דברים פחות נאותים. בין התמונות המוזרות ביותר שנתפסו בעדשת המצלמה של גוגל אפשר למצוא גבר עירום שמנסה לטפס מחוץ לתא המטען של הרכב שלו ואפילו אנשים שמקיימים יחסי מין באופן פומבי. אותה בחורה בסך הכל רצתה להשתמש בסמארטפון שלה, אולם הרכב של גוגל כבר עבר והעביר בלייב את התמונה לשירות. זמן מה לאחר מכן, משתמש ב-Reddit שם לב לתמונה החושפנית, והעלה זאת לאתר. "זה חתיכת הרכב - החל מהקרדיגן הצנוע שהולך בצורה מושלמת עם תחתוני הקלווין קליין המזויפים ועד למכנסי הגרביונים הרשתיים", כתב אחד הגולשים. "כל כך הרבה יותר קל להגיע לתנוחת כריעה בזמן שנועלים עקבים. היא כנראה הייתה בתנוחה הזאת לפחות 30 דקות", כתב גולש אחר.

אישה עושה "סקוואט" בגוגל מפות על מנת להשתמש בסמארטפון שלה. גוגל מפות, צילום מסך
כנראה לא שמה לב למצלמה./צילום מסך, גוגל מפות

השירות הושק לראשונה בשנת 2007, ומאז החברה האמריקנית אספה מעל ל-170 מיליארד תמונות מ-87 מדינות שונות. טכנולוגיית הסטריט ויוו של גוגל "מסייעת לאנשים לחקור כמעט את העולם כולו, ממעמקי אנטארקטיקה ועד לראש הר הקילימנג'רו", כך נאמר על ידי החברה. הגילויים הללו במפות של גוגל אינם הפעם הראשונה שתמונות מפלילות (או סתם ביזאריות) נמצאו באתר. רק בשבועות האחרונים השירות עלה לכותרות כשאנשים דיווחו שהצליחו למצוא את קרובי המשפחה המתים שלהם על ידי חיפוש הבית באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully