וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-3,499 שקלים: סמסונג משיקה את סדרת ה-Galaxy S20

אחרי המתנה רבה ואינספור הדלפות, חברת סמסונג משיקה את סדרת מכשירי הדגל החדשה, ה-Galaxy S20. לצידה, היא מציגה מכשיר מתקפל חדש עם מחיר זול יותר מה-Fold שהחל כבר להימכר בישראל. המכשירים יושקו בישראל בתחילת חודש מרץ

מייקי לוי

חברת סמסונג הכריזה על סדרת מכשירי הדגל החדשה, באירוע חגיגי בסן פרנסיסקו. למרות בהלת נגיף הקורונה שגרמה לביטולים רבים של אירועי טכנולוגיה ובעיקר בתערוכת הסלולר בברצלונה, בסמסונג התעקשו שלא להרוס את החגיגה, נקטו באמצעי הגנה והמשיכו באירוע כמתוכנן. "סמסונג גאה להכריז על הדור החדש בסדרת מכשירי הדגל הטובה והאהובה ביותר על הישראלים והעולם, ועל והמכשיר המתקפל הבא Galaxy Z Flip אשר מוביל בחדשנות ובעיצוב מתקדם. עם נתח שוק של מעל ל-50%, סאני, יבואנית סמסונג גאה להוביל את השוק בישראל גם בהשקה הנוכחית, כשהיא מציעה את מבחר הסמארטפונים הטובים ביותר וכמובן - רכישה מוקדמת", אמר משה פרי, מנכ"ל סאני, יבואנית סמסונג בישראל.

שלושה מכשירים: ה-S20, S20 פלוס וה-S20 אולטרה

ה-Galaxy S20 מגיע עם מסך בגודל 6.2 אינץ' ברזולוציית QHD+ ועם פאנל "Dynamic Amoled". הוא תומך בתקן +HDR10 (טווח צבעים דינמי רחב), הנתמך בין היתר על ידי נטפליקס, וכולל וקצב רענון מסך של 120 הרץ, מה שיאפשר תצוגה חלקה יותר. בלב הסמארטפון פועמת ערכת שבבים מתוצרת סמסונג, לצד 8 או 12 גיגה זיכרון RAM, ו-128 גיגה לאחסון פנימי לצד אפשרות הרחבת זיכרון עם כרטיס MicroSD. עוד הוא יגיע עם קורא טביעות אצבע בתוך המסך, הטענה מהירה, עמידות מפני מים ואבק בתקן IP68 (עד חצי שעה ועומק של מטר וחצי) וסוללה בנפח 4,000 מיליאמפר-שעה.

galaxy s20. מייקי לוי, מערכת וואלה!
שלושה מכשירים: ה-S20, ה-S20 פלוס וה-S20 אולטרה/מערכת וואלה!, מייקי לוי

המכשיר השני בסדרה, ה-Galaxy S20 כולל מפרט זהה, למעט מסך בגודל 6.7 אינץ' ברזולוציית QHD+, ויגיע בשתי גרסאות: 8 או 12 גיגה זיכרון RAM עם נפח אחסון פנימי של 128 או 512 גיגה, וסוללה בנפח 4,500 מיליאמפר-שעה. שני הסמארטפונים יחלקו מערך צילום זהה הכולל: חיישן 64 מגה - פיקסל עם מפתח צמצם F/2.0 לצילום בתנאי תאורה מאתגרים, מצלמת 12 מגה - פיקסל עם עדשה רחבה של 79 מעלות, ועדשה רחבה של 120 מעלות עם חיישן של 12 מגה - פיקסל. המצלמה הקדמית כוללת חיישן 10 מגה - פיקסל עם עדשה רחבה בזווית של 80 מעלות.

galaxy s20 אולטרה. מייקי לוי, מערכת וואלה!
זום אופטי של פי שלושה ו״סופר זום״ של פי 30./מערכת וואלה!, מייקי לוי

סמסונג השיקה טכנולוגיות צילום חדשות שחלקן כבר קיימות בסמארטפונים של יצרניות אחרות. בין הטכנולוגיות ניתן למצוא את ה-Space Zoom (קירוב חלל), זום אופטי היברידי של פי שלוש, וזום "עוצמתי" דיגיטלי של פי 30. ב-S20 פלוס, סמסונג הוסיפה חיישן נוסף, התומך ב-DepthVision, טכנולוגיה המזהה את העומק בתמונה ולפיכך יודעת לספק תמונות עומק איכותיות יותר. "משפחת מכשירי הגלקסי S20 שהושקה הערב מהווה בשורה של ממש עבור הצרכנים ומציגה לעולם את מערך הצילום המתקדם ביותר שיוצר אי פעם עבור סמארטפונים. עם זום עוצמתי כפול 100 ויכולות טכנולוגיות שלא היו אפשריות עד כה הרי שמדובר בבשורה של ממש בתחום", אמר גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג בישראל.

העוצמתי ביותר בסדרה: ה-S20 אולטרה

המכשיר העוצמתי ביותר סדרה, הינו ה-S20 אולטרה שיגיע עם מסך בגודל 6.9 אינץ' ברזולוציית QHD+, פאנל Dyanmic Amoled, יתמוך בתקן HDR10+ וקצב רענון של 120 הרץ. בלב הסמארטפון פועמת ערכת שבבים זהה לשל שאר המכשירים, כשבניגוד אליהם, האולטרה יגיע עם 12 או 16 גיגה זיכרון RAM ו-128 או 256 או 512 גיגה לאחסון פנימי, לצד אפשרות להרחבת הזיכרון באמצעות כרטיס חיצוני.

גלקסי s20 אולטרה. יח״צ,
העוצמתי ביותר בסדרה./יח״צ

עוד הוא כולל מערך צילום משודרג הכולל חיישן ראשי של 108 מגה - פיקסל, עם מפתח צמצם של F/1.8, ועדשה רחבה של 79 מעלות, חיישן נוסף של 48 מגה - פיקסל המיועד לזום אופטי, וחיישן 12 מגה - פיקסל עם עדשה רחבה של 120 מעלות. בדומה ל-S20, גם הוא יתמוך בטכנולוגיית DepthVision לזיהוי עומק בתמונה, ויאפשר זום אופטי - היברידי (שילוב של תוכנה ועדשות) של פי עשר, ויתמוך בזום דיגיטלי שלי פי מאה. המצלמה הקדמית כוללת חיישן של 40 מגה פיקסל עם עדשה רחבה של 80 מעלות. הוא כולל סוללה בנפח 5,000 מיליאמפר-שעה, עמיד מפני מים ואבק בתקן IP68 (חצי שעה ועד עומק של מטר וחצי) ותמיכה בהטענה אלחוטית מהירה.

5,599 שקלים והוא שלכם: סמסונג מציגה סמארטפון גמיש חדש

אחרי שהסמארטפון הגמיש הראשון של סמסונג החל להימכר בשבועות האחרונים בישראל, כעת סמסונג מציגה את ה-Z Flip, הסמארטפון השני בסדרת המכשירים הגמישים של סמסונג. בניגוד ל-Fold שנפרס בתצורת "ספר", ה-Flip נפרס בתצורת "צדפה", בדומה למכשירים הישנים כמו ה-RAZR של מוטורולה. הוא כולל מסך בגודל 6.7 אינץ', ברזולוציית FullHD, עם ציפוי זכוכית, מה שנותן הרגשה של מסך סמארטפון מסורתי, ולא ציפוי פלסטיק בדומה ל-Fold.

galaxy flip. יח״צ,
5,599 שקלים והוא שלכם./יח״צ

המסך החיצוני הינו SuperAmoled בגודל של 1.1 אינץ', והוא ישמש בעיקר לתצוגת התראות. עוד הוא כולל מערך צילום אחורי של 12 מגה - פיקסל עם עדשה רחבה של 123 מעלות, ומצלמה קדמית של 10 מגה פיקסל. בלב הסמארטפון פועמת ערכת שבבים מתוצרת סמסונג, כשאליה משודך 8 גיגה זיכרון RAM ו-256 גיגה לאחסון פנימי. עוד הוא תומך בהטענה אלחוטית מהירה, וסוללה בקיבולת 3,300 מיליאמפר-שעה.

ב-5 במרץ בישראל: החל מ-3,499 שקלים

סדרת ה-S20 החדשה, לרבות ה-Z Flip יושקו בישראל ב-5 במרץ, כשהשנה נרשמה התייקרות של 100 עד 200 שקלים במחירי הסמארטפונים. ה-S20 יימכר ברשת סאני, יבואנית סמסונג, ב-3,499 שקלים, גרסת הפלוס תעלה 3,899 שקלים וגרסת האולטרה, היקרה ביותר בסדרה, תעלה 4,799 שקלים. עוד ה-Galaxy Z Flip יימכר תמורת 5,599 שקלים. הלקוחות הראשונים שירשמו למכירה יהנו מהמכשיר הנחשק מיד עם השקתו בישראל ובמקביל יקבלו במתנה גם ערכת אביזרים משלימה הכוללת אוזניות Galaxy Buds+ וכרטיס זיכרון סמסונג 128GB ואשר שוויה מוערך בכ- 899 ש"ח.

גם רשת דינמיקה תאפשר החל מהיום הזמנה מוקדמת של המכשירים, ותציע חבילה זהה בשווי של 899 שקלים במתנה, לרבות משלוח חינם עד הבית למי שירכוש במכירה המוקדמת. עלות ההזמנה המוקדמת הינה 99 שקלים ל-S20 וה-20 פלוס ו-299 שקלים ל-S20 Ultra. ההרשמה זמינה באתר דינמיקה כבר עכשיו.


הכותב הינו אורח חברת סמסונג בסן פרנסיסקו.

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully