וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו למחיר: קיבלנו הצצה ראשונה לסמארטפון המתקפל של סמסונג

הפעם זה קורה: חברת סמסונג הודיעה היום (חמשי) בברלין, כי תשיק החודש את הסמארטפון המתקפל. בשונה מההשקה בפברואר, כעת נראה כי בסמסונג בטוחים בסמארטפון המתקפל, וכדי לשדר לעולם שמדובר בתוצר מוגמר, החברה נתנה לנו ההצצה ראשונה

מייקי לוי

מנסה בפעם השניה: חברת סמסונג הודיעה היום (חמישי) במהלך מסיבת העיתונאים שקיימה בברלין, על כך שתשיק מחדש החודש (ספטמבר) את הסמארטפון המתקפל, Galaxy Fold. עוד בעולם מדווחים כי החברה השיקה מחדש את דף המכירה המוקדמת ל-Galaxy Fold בדרום קוריאה, כשהמכשירים יהיו זמינים לרכישה בחנויות החל ממחר. כעת גם סמסונג חשפה את מחיר הסמארטפון, שהיה עד כה לא ברור. הדור החמישי עם נפח אחסון של 512 גיגה יעלה כ-2,000 דולרים. בשלב זה נראה כי הסמארטפון המתקפל לא יגיע לישראל, ובמידה וכן היה מושק, מחירו היה אמור להיות בין 7,000 עד 7,500 שקלים.

במהלך האירוע קיבלנו הצצה לסמארטפון המתקפל. למרות שהושק בפבוראר האחרון, במקביל להשקת ה-Galaxy S10, בסמסונג בחרו שלא להציגו בפני העיתונאים. כמה חודשים מאוחר יותר, הגיעו הגרסאות הראשונות אל עיתונאים בעולם, והם דיווחו כי הסמארטפון נהרס בקלות. כעת, כדי להראות שסמסונג בטוחה במוצר, היא סיפקה לנו הצצה ראשונה לסמארטפון המתקפל שהצליח להפתיע אותי. מדובר בסמארטפון יחסית קל, בהתחשב בזה שיש לו שני מסכים: הראשי בעל 7.3 אינץ' גמיש והשני של 4.6 אינץ'. אך למרבה ההפתעה, כשהוא מקופל רק המסך המשני של 4.6 אינץ' פועל, ומדובר על יחס גוף - מסך מעט משונה, כך שאני בספק רב שניתן יהיה לתפעל אותו בצורה שוטפת כשהוא מקופל.

גלקסי פולד. מייקי לוי, מערכת וואלה!
הסמארטפון כשהוא מקופל./מערכת וואלה!, מייקי לוי

כזכור, גם חברת וואווי דחתה את השקת הסמארטפון המתקפל, ובשלב זה לא ברור מתי או אם בכלל תשיק אותו. עוד סמסונג תציע שירות יחודי ביחד עם הסמארטפון המתקפל. השירות יקרא "גלקסי פולד פרימייר" ויציע גישה ישירה למומחים שיוכלו לספק הכוונה מותאמת אישית, ותמיכה טלפונית שזמינה 24 שעות ביממה. עוד תציע הדרכה אחד על אחד, ואף הדרכה אישית כיצד להתייחס למסך העדין. סמסונג אישרה כי השירות החדש יהיה זמין לכל רוכשי הגלקסי פולד, ללא תוספת תשלום.

ה-Fold של סמסונג הגיע עם מגן מסך שהיווה חלק אינטגרלי מהמסך, אך במקביל ניתן היה להסירו בקלות. כך יצא כי עיתונאים ומשתמשים ראשונים בעולם, הסירו אותו ועוד דיווחו על בעיות במנגנון הקיפול. בתוך זמן קצר סמסונג סגרה את ההזמנה המוקדמת, ואף הודיעה כי תבטל באופן יזום את ההזמנות. המכשיר הוצג לראשונה באוקטובר אשתקד, כשסמסונג חשפה אותו בכנס המפתחים של החברה. בחודש פברואר, במקביל להשקת ה-Galaxy S10, הכריזה סמסונג באופן רשמי על ה-Fold, אך בצעד תמוה לא הציגה אותו בפני עיתונאים.

סמסונג גלקסי F סמארטפון מתקפל. צילום מסך
יושק החודש ולא ברור אם יגיע לישראל./צילום מסך

הסמארטפון מגיע עם גרסת אנדרואיד מותאמת התאפשר מעבר חלק בין מצב מקופל למצב שטוח. עוד הוא כולל את מערך הצילום המורכב ביותר של החברה כשבסמארטפון 6 מצלמות בסך הכל. בגב המכשיר ניתן למצוא מערך צילום משולש הכולל שלושה חיישנים - האחד עם עדשת 16 מגה פיקסל רחבה עם מפתח צמצם של f/2.2, השני עדשת 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם משתנה f/1.5 ו-f/2.4 והשלישי 12 מגה פיקסל לצילומי טלפוטו עם מפתח צמצם של f/2.4. מערך הצילום הקדמי כולל מערך צילום כפול הזהה לזה שבגלקסי S10 פלוס ועדשת ה-10 מגה פיקסל היא זו שתישאר פעילה כשהמכשיר מקופל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully