וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית טוענת שנחסמה מטינדר מאחר שהיא "אטרקטיבית מדי"

19.2.2020 / 0:01

הולי וולנטיין ניסתה את מזלה בטינדר ונחסמה משם שעות לאחר שפתחה את הפרופיל. ממה שהספיקה לראות, גילתה וולנטיין שגברים רבים סימנו את הפרופיל שלה כמזויף כי לדבריהם "אין סיכוי שבחורה כזו אטרקטיבית תפתח טינדר"

מערכת "אסור לפספס" /holly.treats

הדוגמנית וכוכבת הרשת, הולי וולנטיין, טוענת שנחסמה בטינדר כי היא "כל כך אטרקטיבית" שגברים שמצאו עמה "התאמה" התלוננו שמדובר בפרופיל מזויף. הולי בת ה-26 מלוס אנג'לס מטיילת לעיתים קרובות ברחבי העולם למטרת קידומה האישי ולכן הצטרפה לאפליקציית ההיכרויות כדי להכיר אנשים חדשים במסעותיה. היא אפילו שילמה סכום נוסף כדי שיוצגו לה אנשים מכל העולם ופרסמה בפרופיל תמונות יפותף צנועות ו"נקיות" שלה - לעומת עמוד האינסטגרם שלה בו היא חולקת עם 1.2 מיליון העוקבים שלה גם תמונות חושפניות מאוד. הגברים שנמצאה עמם התאמה באפליקציה פקפקו באמיתות הפרופיל והתריעו בפני ההנהלה שהפרופיל מזויף כי "אין סיכוי שאישה כה אטרקטיבית תפתח טינדר".

"אני ביישנית בכל מה שקשור לדייטים", היא סיפרה לדיילי מייל, "שעות ספורות אחרי שפתחתי פרופיל בטינדר, הוצפתי בהודעות ממשתמשים שהתעקשו שהחשבון שלי מזויף ונחסמתי". הולי ניסתה להוריד מחדש את האפליקציה ולהתחבר - אך ניסיונותיה כשלו: "אני טסה המון אז רציתי לצאת לדייטים ולהכיר אנשים חדשים. קניתי את החבילה היקרה ביותר שהם מציעים המאפשרת לך להגדיר את המיקום שלך כ'בכל מקום'. החבילה עולה 86 דולרים, שעבור אפליקציה זה יקר מאוד! השתמשתי בתמונות צנועות, עשיתי את כל מה שהייתי אמורה לעשות: החלקתי ימינה לכמה אנשים, קיבלתי כמה התאמות ואז חתכתי כדי לצפות ב'משחקי הכס'. אחרי כמה שעות, חזרתי לאפליקציה, ראיתי כמה הודעות בתצוגה מקדימה ואז ננעלתי מהאפליקציה. בתצוגה המקדימה ראיתי הודעות כמו 'את כנראה לא אמיתית', 'למה שאחת כמוך תהיה בטינדר' ו-'למה את לא עונה!?!?'. אפילו לא זכיתי לפגוש מישהו או באמת להשתמש באפליקציה". בטינדר החזירו למשתמשת את כספה אך לא סיפקו לה הסבר לחסימתה.

הולי סיפרה כי קיוותה שבטינדר תקבל פניות רציניות. לדבריה, היא מקבלת לעיתים קרובות הצעות נישואין לא רציניות בחשבון האינסטגרם ובקשות מגברים עם פטישים שונים. "יש לי הרבה כבוד לאנשים עם פטישים ולכן קשה להפתיע אותי, אבל הדבר שהכי זעזע אותי היה כשגברים רצו 'שאהרוס להם את החיים' ואפנה לנשותיהם, לחברותיהם או אפילו למקום העבודה שלהם אם הם לא מצייתים לי. עשיתי את זה פעם אחת ולעולם לא אעשה זאת שוב. ברוב הפעמים הבקשות די נורמליות".

למרות התמונות הפרובוקטיביות שלה, הולי מתעקשת שהיא תמיד הייתה ילדה טובה ושיש לה צד חנוני שהיא לא חוששת להראות. היא אמרה: "אני טבעית, בכושר, בלונדינית, המראה של השכנה ממול. יש לי צד חנוני ואני לא חוששת להראות אותו, אבל הכל תלוי בבחירת הבגדים והאיפור שלי. אני יכולה להיראות כמו ילדה טובה ולפעמים כמו דוגמנית פרובוקטיבית. אני אמיתית ביותר ואנשים יודעים את זה מהשנייה הראשונה. כשאנשים פוגשים אותי, הדבר הראשון שהם אומרים הוא ש'את בדיוק אותו דבר במציאות'. הרבה אנשים חושבים שאני ילדה טובה וזה בדיוק מי שאני".

הולי עובדת ברשתות החברתיות במשרה מלאה. היא מעלה תוכן בפרופילים שלה על בסיס יומי, מתעוררת כל בוקר ב-6 כדי להתארגן לצילומים, עובדת על שיתופי פעולה ביוטיוב ומתכננת אסטרטגיות למותג הלייף סטייל שהשיקה עם הצוות שלה. היא אמרה: "אני מתעוררת לצילומים בשעה 06:00, עושה שיער ואיפור, מצלמת דברים לאינסטגרם ולפלטפורמות המנויים שלי ואז בדרך כלל עונה למיילים". הולי רשומה גם לאפליקציית הרשת החברתית הפרטית, OnlyFans, שם היא מפרסמת תכנים בלעדיים למעריצים שלה המשלמים עבור המנוי. כעת היא אחת המרוויחות המובילות באתר.

על אף שנאלצה לוותר לעת עתה על טינדר, יש לה כמה טיפים לתת לגברים ששוקלים להתחיל איתה. "אל תדחפו חזק מדי. אתם נחשקים יותר כשאתם נאמנים לעצמכם. אני גם אוהבת כשבחורים מריחים טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully