וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבות לעובדים ומשפחותיהם לאורך כל השנה: כך חוגגים את יום המשפחה בהיי-טק

25.2.2020 / 13:33

בחברות ההיי-טק רק מחפשים הזדמנות כדי לחגוג, ולא פספסו את ההזדמנות גם ביום המשפחה. אך בשונה מחגים, בחברות ההיי-טק משקיעים בעובד ובמשפחה לאורך כל השנה. אספנו את חלק מההטבות שהחברות מציעות

איך אתם חוגגים את יום המשפחה? היום חל יום המשפחה, ובדומה למועדים אחרים, נראה שחברות ההיי-טק רק מחפשים הזדמנויות לחגיגות. עם זאת, בשונה מחגים כמו פסח וראש השנה, בהיי-טק הישראלי מציינים את יום המשפחה כל השנה. בחברות רבות מציעים תנאים מפנקים גם למשפחות העובדים, כמו ביטוחי בריאות לעובד עצמו ומשפחתו, אתר ייעודי שמציע הטבות צרכניות, מנוי שנתי למוזיאונים, אירועים לילדי העובדים ואפילו קייטנות במהלך חודשי הקיץ.

מלם תים: סטאנד-אפ, מסיבות והטבות לאורך כל השנה

במלם תים, קבוצת ה- IT הגדולה והמובילה בישראל, מציעים שפע של פעילויות פנאי למשפחות העובדים במהלך השנה, סביב חגים או תאריכים מיוחדים: את יום המשפחה מציינת מלם תים באירוע של צחוק וכיף לעובדי החברה ובני זוגם, עם מופע סטנד-אפ של אבי נוסבאום השנון והמצחיק, אשר לבטח יתייחס בהופעתו למשפחה, זוגיות, עבודה והקשר ביניהם. בנוסף לכך, למלם תים אתר הטבות אינטרנטי, המנצל את גודל החברה ומעניק הטבות לעובדים ובני משפחתם בנושאים כגון: לימודים והשכלה, אטרקציות, כניסות לאתרים ומופעים למבוגרים ולילדים, קייטנות מוזלות בחופש הגדול, הטבות של ביטוחים, משכנתאות, בנקים ועוד.

מלים תים יום המשפחה. אלי דגן,
שפע של פעילויות פנאי למשפחות העובדים במהלך השנה./אלי דגן

בנק הפועלים: הרצאות "טד" וכלים ללימוד תכנות לילדים

חטיבת הטכנולוגיה של בנק הפועלים חגגה השבוע את "יום המשפחה" באירוע מלא פעילויות לעובדי החטיבה. בין שלל הפעילויות באירוע: עובדי החטיבה העבירו מגוון הרצאות "טד" בנושאים שונים ביניהם- הרצאה ייחודית על פיתוח מוצר עבור מיזם חברתי, טיפול רגשי באמצעות כלבים, כלים ללימוד תכנות לילדים, וסדנאות תנועה. עוד במהלך באירוע נמכרו מוצרי איפור, ביגוד, תכשיטים ומאפים שונים, פרי יצירתם של עובדי החטיבה ובני משפחותיהם.

בתמונה מימין לשמאל: ליעד אוסקר, איצה דב ושי משען

עוד בוואלה!

הפעולה הפשוטה שתחסוך לכם בחיי הסוללה של הסמארטפון

לכתבה המלאה
יום המשפחה בבנק הפועלים. יח"צ,
הרצאות "טד" וכלים ללימוד תכנות לילדים./יח"צ

מטריקס: משלבת את משפחות העובדים כחלק אינטגרלי מהווי החברה

חברת הטכנולוגיות מטריקס פועלת לאורך כל השנה על-מנת לשלב את משפחות העובדים ולגרום להם להרגיש חלק אינטגרלי מהווי החברה. אחת הדרכים המיוחדות לשילוב זה היא פוליסת ביטוח קבוצתית לעובדים אליה יכולים להצטרף גם משפחותיהם. בחברה מעידים כי מדובר בפוליסה ייחודית ומאוד מקיפה שנדיר למצוא בתעשייה. במסגרתה זוכים העובדים ומשפחותיהם לשירות יעוץ וליווי אישי בהתמודדות מול מערכת הרפואה הציבורית, משרדי ממשלה וגופים שונים, לצד מתן סיוע בקבלת החלטות רפואיות ועוד. בחברה רואים את תחום הבריאות כערך עליון ומעידים שכפי שבריאות העובדים חשובה, כך גם בריאות משפחותיהם.

בין הפעילויות הבולטות והפופולריות ביותר שמקיימת מטריקס לעובדיה לאורך השנה, אליה מגיעים מאות עובדים עם בני ובנות הזוג, נמצא "מועדון הסרט" במסגרתו מתקיימת הקרנת סרט פרטית הכוללת כיבוד מפנק והרצאה מעשירה. פעילות נוספת המתקיימת בחודשי הקיץ נקראת "סינמטריקס", הקרנה שבועית על גג משרדי החברה בהרצליה ללקוחות , עובדים ובני זוגם. מטריקס מספקת לעובדיה ובני זוגם גם פעילויות העשרה המתקיימות ללא עלות במתכונת של כפעם בחודשיים. בין ההרצאות והסדנאות מהן יכולים העובדים והמשפחות ליהנות, ניתן למצוא הרצאה על תזונה נכונה לאנשים עסוקים כחלק מתכנית רבעון הבריאות של מטריקס, סדנת מיינדפולס, סדנת חשיבה יצירתית ועוד.

כמו כן, ילדי העובדים במטריקס נהנים מפעילויות ייעודיות ומגוונות במשך הקיץ, ומאירועים ייחודיים לעולים לכיתה א' המתקיימים כל שנה לפני פתיחת שנת הלימודים וכוללים מופעי קרקס, הצגת תיאטרון ומתנה לכל ילד. כמו כן, בחגים מקיימת החברה תחרויות נושאות פרסים בהשתתפות העובדים, בני ובנות הזוג וילדיהם. כך למשל בחנוכה השנה התקיימה תחרות חנוכיות אקולוגיות, בפורים תחרות תחפושות ובחג השבועות תחרות מתכונים חלביים.

ג'ון ברייס הדרכה: אירוע משפחות

גם מכללת ג'ון ברייס, זרועה ההדרכה של מטריקס, חגגה השנה באופן מיוחד את יום המשפחה, כשקיימה אירוע הורים מרגש שחיבר בין העובדים, הוריהם ומשפחותיהם. ההורים הגיעו למקום העבודה של ילדיהם על-מנת להכיר מקרוב את מקום עבודתם. הנוכחים נהנו גם מתוכן מקצועי נלווה שהועבר להם על ידי רוני קרן, מנהל טכנולוגיות ראשי בג'ון ברייס, שסיפק הרצאה על העולם הטכנולוגי שמשתנה בקצב מסחרר, על השינוי הדרמטי שאנו חווים כיום בעקבות זאת ועל המהפכה האמיתית שבפתח.

פיליפס: הטבות לכל המשפחה

פיליפס ישראל, מובילה עולמית בטכנולוגיות בריאות, רואה את בני משפחות העובדים כחלק אינטגרלי מה-DNA של החברה. החברה, המונה כיום כ-1,500 עובדים בישראל, מקיימת לאורך כל השנה מגוון פעילויות אשר משלבות את בני משפחות העובדים במטרה לחבר אותם לעשייה היום-יומית בחברה ולחזון של שיפור הבריאות בעולם כולו.

החברה מקיימת לאורך כל השנה מגוון רחב של אירועים והטבות המיועדים לעובדי החברה ובני משפחותיהם, ביניהם הפתעות למשפחות ביום המשפחה, טיולי משפחות, מתנות לחגים, לימי הולדת, ולציוני דרך משמעותיים בחיי המשפחה כמו לידה, נישואין, בת או בר מצווה וסיום תיכון, כרטיסים מסובסדים להופעות בזאפה, מנוי שנתי למדעטק לבילוי משפחתי, פלטפורמה לבחירת שלל חוויות בילוי בחודשי הקיץ, אירוע לילדי העובדים העולים לכיתה א', קייטנה לילדי העובדים, הסדר משפחתי לביטוח בריאות ולחבילות תקשורת סלולרית, הנגשת שירותים במקום העבודה כגון שירות Jul למשלוחים יומיים לצרכי המשפחה והבית ועוד.

פיליפס - יום המשפחה. ליאור שניידר,
מגוון רחב של אירועים והטבות המיועדים לעובדי החברה ובני משפחותיהם, לאורך כל השנה./ליאור שניידר

Arm: איזון נכון בין בית לקריירה

בסניף הישראלי של ענקית פיתוח השבבים הבינלאומית Arm ברעננה בו מועסקים כ-150 עובדים, פועל מרכז פיתוח המתמקד בתחומים של אבטחת שבבים וניהול מאובטח של התקני IoT, וכן פעילות מכירות לשוק הישראלי. ב-Arm שמים דגש מיוחד על היחס לעובד ומשפחתו עם שלל פעילויות והטבות שנועדו לאפשר גם לבני המשפחה ליהנות מהעבודה וליצור איזון נכון בין בית לקריירה.

ב-Arm ישראל כל עובד מקבל מדי שנה הטבות מותאמות אישית לצרכים ולתחומי העניין שלו ושל משפחתו. אפשרויות הבחירה מגוונות וכוללות מנעד רחב של הטבות - ממימון של מטפלת או גן לילדים ועד למידה או עיסוק בתחביבים ורכישת ציוד עבורם. עובד יכול לבחור בהטבות הקשורות לרווחה או להתפתחות האישית שלו ושל משפחתו או לחילופין להעביר את הכסף לתרומה. בנוסף, החברה מממנת לכל עובד ביטוח בריאות נרחב מהטובים בשוק שנבנה והותאם לעובדי Arm ומאפשרת לכל עובד לרכוש ביטוח כזה לבני משפחתו.

יום המשפחה בחברת ARM. יח"צ,
טיול עובדים ומשפחותיהם בחברת ARM./יח"צ

פורסקאוט: עבודה מהבית וגמישות להורים ביציאה מוקדמת מהעבודה

בחברת אבטחת הסייבר פורסקאוט מעניקים תשומת לב רבה לכל היבט בחיי העבודה והמשפחה של עובדיה. העובדים נהנים מביטוחי בריאות עם אפשרות להנחה משמעותית מאוד למשפחותיהם. בנושאים כמו איזון בית-קריירה - אין נוהל פורמלי, אבל קיימת גמישות ומאפשרים לעובדים עבודה מהבית וגמישות להורים ביציאה מוקדמת מהעבודה. בכל מה שקשור לחופשות, בפורסקאוט מאפשרים לעובדים חופשות ארוכות או הארכות של חופשות לידה, ובין האירועים שמארגנים לאורך השנה יש גם אירועי משפחות, עם דגש על פעילות לילדים.

מתנה אישית לעולים לכיתה א' בפורסקאוט. יח"צ,
ההטבות של פורסקאוט לילדי העובדים שעולים לכיתה א'./יח"צ

AppsFlyer: פעילות התנדבותית של עובדי החברה

השנה החליטו לקיים פעילות התנדבותית של עובדי החברה עם ילדיהם במסגרתה ישתלו יחד גינה קהילתית בשכונה מעוטת יכולת בהרצליה. ביום זה יקבלו העובדים ערכת משחקי חברה למשחק משפחתי נטול מסכים. בנוסף לפעילויות הללו, הכריזו בחברה על יום עבודה קצר ביום המשפחה, בו יעודדו את העובדים לצאת מוקדם בכדי לבלות זמן איכות עם המשפחות שלהם.

AppsFlyer היא חברה ישראלית שהוקמה בשנת 2011 על ידי אורן קניאל ורשף מן. החברה פיתחה יכולות ניתוח ומדידת קמפיינים דיגיטליים, המאפשרת לאנשי השיווק להגדיל את היקף העסקים שלהם, ולהשתמש ביכולות מדידה וחיזוי מתקדמות. החברה משרתת למעלה מ- 12,000 לקוחות ומשתפת פעולה עם למעלה מ-5,000 שותפים טכנולוגיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully