וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעולה הפשוטה שתחסוך לכם בחיי הסוללה של הסמארטפון

25.2.2020 / 7:00

המצלמה משתדרגת, המעבד מתקדם אבל הסוללה נשארת מאחור וגם ב-2020 נראה כי מרבית מהסוללה של הסמארטפונים כמעט ולא מחזיקה מעבר ליום שלם של עבודה. עם זאת, ישנה פעולה אחת שכולכם עושים ופוגעת בחיי הסוללה בצורה משמעותית

האייפון 11 פרו בהצצה ראשונה בהשקה במטה אפל/צילום: מייקי לוי, סן חוזה

בוידאו: האייפון 11 פרו

רק תחום אחד ממשיך להיזנח על ידי רוב היצרניות, לפחות עד שטכנולוגיה חדשה תבסס את מקומה - הסוללה. למעשה, חברות רבות החלו לשים לב לעניין החיסכון הסוללה באופן רציני רק במהלך השנתיים האחרונות. מערכות ההפעלה של אפל וגוגל שמות דגש גדול על חיסכון בסוללה וחברות שבבים כמו קוואלקום פועלות במרץ על פיתוח הטענה מהירה, לצד פיתוח שבבים חסכוניים יותר. עם זאת, הטכנולוגיה עצמה לא התפתחה מספיק בשביל שנפסיק לדאוג מדי יום מהאחוזים שהולכים ויורדים ועצם העבודה שהסמארטפון מחזיק בקושי יום שלם של עבודה.

אז נכון, במרוצת השנים שיתפנו במגוון רחב של דרכים לחסוך בחיי הסוללה, לרבות הנמכת הבהירות וכיבוי תכונות שלא בשימוש, אולם ישנו טיפ נוסף שרוב המשתמשים די התעלמו ממנו. למעשה, באמצעות שינוי אחד בלבד בשגרה היומיומית שלכם, תוכלו לדאוג לפעולה מהירה יותר של הסמארטפון שלכם תוך כדי שמירה אופטימלית על חיי הסוללה - וזה משנה במיוחד לסמארטפונים חסרי הטענה מהירה או בעלי כוח עיבוד חלש - פשוט הפסיקו לסגור את האפליקציות הפתוחות ברקע. אז נכון, כמעט כל כתבה על חיי הסוללה תמליץ לכם אחרת, אבל במחקר לעומק, מדובר בטיפ שיכול לחסוך לא מעט.

עוד בוואלה! TECH

מי אחראי על הפרסום כי "האדם הראשון בתל אביב מת מנגיף הקורונה"?

לכתבה המלאה
סוללה חלשה. ShutterStock
השארת האפליקציות פתוחות באמת עושה שינוי./ShutterStock

הדבר יהיה נכון עבור אפליקציות שמנצלות באופן אינטנסיבי את משאבי המערכת ברקע וכן אפליקציות שלא מופעלות מחדש על ידי המערכת כמו רשתות חברתיות. אם תסגרו אפליקציה כמו ווטסאפ למשל, הסמארטפון שלכם ינצל את כוח העיבוד שלו על מנת להפעיל את התהליך שלה מחדש ולעדכן את השיחות שלכם שוב ברקע. במידה ותרצו לחסוך בחיי הסוללה אפילו יותר, היכנסו לרשימת האפליקציות המותקנות בסמארטפון שלכם דרך ההגדרות ובטלו את ההפעלה האוטומטית עבור אפליקציות שאינכם משתמשים בהן לעיתים תכופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully