וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו גרם לגל שמועות, אבל עכשיו הבחורה המסתורית חושפת: "אין לי רומן עם בני גנץ"

24.2.2020 / 14:36

דנה קסידי, פעילה למען בעלי חיים ב-8 שנים האחרונות, הופתעה לגלות שיאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, פרסם צילום מסך של עמוד הפייסבוק שלה עם הכיתוב "מי זאת?". זמן קצר אחר כך, עמוד נוסף פרסם תמונה שלה עם גנץ, מה שהציף גל שמועות על השניים

צילום: מתוך ה-FB של The World Values Network, עריכה: ניר חן

"מישהו יודע מי זאת?" צייץ אמש (ראשון) בטוויטר יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. אל הציוץ צירף תמונה מדף הפייסבוק של דנה קסידי, פעילה למען בעלי חיים ב-8 השנים האחרונות. כצפוי, הציוץ של נתניהו ג'וניור הצליח לעורר מיני-סערה בטוויטר.

שעות ספורות אחרי שצייץ את התמונה, עמוד "חדשות אמת", המפרסם סרטונים ותמונות פרו הליכוד ובנימין נתניהו, צייץ תמונה של קסידי ביחד עם יו"ר כחול לבן בני גנץ , עם הכיתוב "הוא הכין לי כוס תה וזה הדליק אותי". התגובות לציוץ של "חדשות אמת", רמזו על רומן בין השניים, אלא שאחרי שיחה עם קסידי, היא מכחישה את הטענות.

עוד בוואלה!

מי אחראי על הפרסום כי "האדם הראשון בתל אביב מת מנגיף הקורונה"?

לכתבה המלאה

התמונה שבה מופיעה קסידי ביחד עם גנץ והופצה ברשתות החברתיות, צולמה במסגרת סיור של גנץ וחברת הכנסת מיקי חיימוביץ' בחוות החופש שמצילה בעלי חיים. "אין באמת משמעות למה שאני אגיד. מי שזה משרת אותו להאמין שהיה - יאמין שהיה. מי שלא מאמין, לא מאמין. זה עידן כזה שאין בו שום משמעות לאמת", אמרה קסידי לוואלה! TECH. "לא באמת רואה שום סיבה להידרש ולהשיב לטענות האלה כלפיי, אבל מעבר לדרוש אגיד - אין לי ולא היה לי רומן עם בני גנץ".

עוד סיפרה כי את הציוץ קיבלה מחברים ששלחו לה צילום מסך. "החברים ואני בעיקר צוחקים ומבינים שחייבים להוציא מבית ראש הממשלה וממשרד ראש הממשלה את המשפחה המטורללת", אמרה. לטענתה, נתניהו ג'וניור חסם אותה בטוויטר לפני שפרסם את התמונה, כך שלא יכלה לראות את הציוץ בעצמה. "אין משמעות לאמת, אין משמעות לשמם הטוב של אנשים, אפשר לקחת כל אדם, שכל חטאו היה לבחור במחנה השני, ולהתיר את דמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully