וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוסט המרגש שכתב דויד גרוסמן וקיבלתם לווטסאפ - בכלל לא נכתב על ידו

3.3.2020 / 13:40

מרגע פרסום תוצאות המדגמים שטוענים לניצחון מוחץ לליכוד, החלה להתפרסם הודעה ברשתות החברתיות מטעמו לכאורה של הסופר ופעיל השמאל דויד גרוסמן, בה טען על התוצאות כי "התחלה או המשך של אסון". אלא שבמהרה התברר כי ההודעה כלל לא קשורה אליו

גדעון צנטנר

בסרטון: פעילי ימין בקריאה להחרים את ספריו של דויד גרוסמן. (צילום: גדעון צנטנר)

"אז בעקבות יום הבחירות הזה, שנראה כמו התחלה או המשך של אסון, אני מבטיח לבדוק יום יום את עצמי, לראות ששום דבר מהלך הרוח הרע הזה לא יידבק אלי", כך נכתב בהודעת שרשרת שהועברה ביממה האחרונה בווטסאפ, מטעמו של לכאורה הסופר דויד גרוסמן, וחבר במועצה הציבורית של ארגון השמאל "בצלם". "אמשיך, אולי אפילו כמו ילד, להאמין שיכול להיות פה צדק, ושוויון, ושקט, ושלום בין אדם לאדם, ובין עם לעם. ואפילו אם הנבחרים שלי לא מאמינים בזה, והממשלה שלי לא עושה את זה, אני אנסה להגיע לזה, בדלת אמותיי הקטנות", עוד נכתב בהודעה.

אלא שבמהרה התברר כי ההודעה הינה שקרית, וכלל לא שייכת לגרוסמן, על אף ששותפה אלפי פעמים ברשתות החברתיות והווטסאפ. ברשת דיווחו כי את ההודעה כתב אביב מסינגר, לאחר הבחירות באפריל בשנה שעברה. "יש רגעים ומצבים בחיים של אומה, כמו בחיים של אדם, שאתה מוצא את עצמך עומד ומשתאה. ואתה לא מבין איך זה קרה, ומי חשב ככה, ואיך זה ייתכן. ואתה מנסה לגייס הסברים מתחומים שונים, הסברים של כלכלה, וחברה, ואנתרופולוגיה, ופילוסופיה, ופסיכולוגיה, ובסוף אתה שוב לא מאמין איך זה ייתכן", הוסיפו בהודעה שהועברה.

עוד בוואלה!

בהלת הקורונה: הפייק ניוז מתפשט ביחד עם הנגיף

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully