וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי אייפון? מצב "חושך" בווטסאפ הגיע גם אליכם

4.3.2020 / 10:19

משתמשי אייפון? יש לנו בשורות טובות. אחרי העדכון שיצא לווטסאפ באנדרואיד וכלל את "מצב חושך", כעת האפליקציה באייפון מתעדכנת וכוללת את המצב החדש. מדובר במצב שמקטין את החשיפה לאור שמפיץ המסך של הסמארטפון, ואף חוסך בסוללה

צילום מסך

בסרטון: שיחת וידאו קבוצתית בווטסאפ

הפיצ'ר שמשתמשי ווטסאפ חיכו לו סוף סוף הגיע: בין אם אתם משתמשי אייפון או אנדרואיד, אפליקציית ווטסאפ התעדכנה הלילה (רביעי), וכעת משתמשי הווטסאפ באייפון יכולים ליהנות מ"מצב החושך". המצב נועד כדי להקטין את החשיפה לאור שמפיץ המסך של הסמארטפון, בעיקר בזמן עבודה בתנאי תאורה חשוכים, ובכך לגרום לעיניים שלנו להתאמץ פחות. עוד המצב מסוגל לחסוך בחיי סוללה בצורה משמעותית, במיוחד בסמארטפונים בעלי מסך OLED כמו אייפון X ומעלה וכן מכשירי אנדרואיד רבים כמו הגלקסי נוט 10.

חברת פייסבוק, הבעלים של ווטסאפ, הציגה את הפיצ'ר לפני מספר חודשים, אך לא מסרה תאריך או צפי מתי הפיצ'ר המיוחל ישוחרר. לפני כחודשיים, אתר WABetaInfo, הידוע בפרסום הדליפות לפיצ'רים חדשים באפליקציית המסרים הפופולרית, פרסם כי העדכון כבר מוכן למכשירי האנדרואיד, בעוד שהעדכון לאייפון דרש עבודה נוספת. לפני כשלושה שבועות העדכון המיוחל הגיע סוף סוף למכשירי האנדרואיד, בזמן שמכשירי האייפון, כצפוי, נותרו להמתין עד היום. כידוע, ווטסאפ נחשבת לאפליקציית המסרים הפופולרית בעולם עם מעל למיליארד וחצי משתמשים פעילים מדי חודש, ב-180 במדינות ברחבי העולם.

עוד בוואלה!

סכנה למשתמשי אנדרואיד: התגלו 10 אפליקציות זדוניות חדשות

לכתבה המלאה
ווטסאפ מצב חושך. צילום מסך, צילום מסך
מצב "חושך" הגיע לווטסאפ באייפון./צילום מסך, צילום מסך

כך תוכלו ליהנות מ"מצב החושך" החדש

וודאו שגרסת הווטסאפ העדכנית ביותר מותקנת על הסמארטפון שלכם. עשו זאת על ידי כניסה לחנות האפליקציות, חפשו את האפליקציה "whatsapp" ואם מופיע עדכון, לחצו עליו. אחר כך פתחו "מרכז השליטה" על ידי החלקה של האצבע מחלקו הימני (בממשק באנגלית) או השמאלי (בממשק בעברית), לחצו על שינוי הבהירות לחיצה ארוכה, ובמסך שיפתח לחצו על "Dark Mode" או "מצב חושך". כעת כל הממשק של האייפון יעבור למצב חושך, לרבות הווטסאפ.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully