וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס, סלקום ועוד: השירותים שיעזרו להעביר את הזמן בבידוד

9.3.2020 / 6:20

על פי הנחיות משרד הבריאות, מי שהיה במגע עם חולה בקורונה, או חזר מאחד מהיעדים המוגדרים מחו"ל, נאלץ להיכנס לבידוד של 14 ימים. על פי הערכות, עשרות אלפי ישראלים נמצאים כיום בבידוד ביתי. כדי להעביר את הזמן, אספנו את השירותים הדיגיטליים הטובים ביותר לאתגר

צילום: רוני כנפו, עריכה: שאול אדם

בסרטון: ראש הממשלה מודיע כי יחליט ביממה הקרובה אם לחייב בידוד לכל השבים מחו"ל.

עשרות אלפי ישראלים נמצאים בבידוד, וככל שנמצאים עוד חולים בנגיף הקורונה, נראה כי אנשים נוספים שהיו עמם במגע או שהו באותו המקום, יאלצו להיכנס גם הם לבידוד של 14 ימים. כך לדוגמה, כל מי שישב בשער 8 בדרבי שבבלומפילד, נאלץ להיכנס לבידוד ומדובר במאות אם לא אלפי אנשים. הבידוד הינו בבית, וחל איסור לצאת ממנו. משרד הבריאות הודיע כי יעמיד לדין את אלו שלא יצייתו להוראות המחמירות, שנועדו למנוע התפשטות הנגיף קורונה. עם זאת, מדובר ב-14 ימים שעשויים להיות מעט מאתגרים. אספנו את כל השירותים שאתם חייבים להכיר, לרבות שירותים שמציעים הטבות לאלו שנמצאים בבית בבידוד.

נטפליקס - עשרות אלפי תכנים וחודש חינם מתנה

שירות הסטרימינג הפופולרי נטפליקס נחת בישראל לפני כמעט שלוש שנים וזכה כבר להתאמה לשפה העברית, כך שרוב ספריית התוכן העצומה הזמינה לקהל הישראלי, כוללת שמות בעברית וכן כתוביות מלאות. נטפליקס ממשיכה לשתף כי היא שוקדת המון בחודשים האחרונים להביא את חוויית הצפייה הטובה ביותר למשתמשים. ניתן למצוא תכנים פופולריים כמו בית הנייר, בית הקלפים, העונות הראשונות של פאודה ועוד. אם אתם טרם נרשמתם לשירות, תוכלו ליהנות מחודש ראשון בחינם. כמובן שהשירות הינו ללא התחייבות, כך שתוכלו לבטל מיד בתום החודש הראשון.

עוד בוואלה!

באמצעות מסכי מגע, כספומטים ושעוני נוכחות: סכנת ההידבקות בנגיף הקורונה

לכתבה המלאה
לוגו נטפליקס. נטפליקס,
עשרות אלפי תכנים וחודש חינם מתנה./נטפליקס

סלקום TV - חודש חינם למבודדים שנמצאים בבית

החל מהיום (שני), סלקום תעניק לכל מי שבבידוד, חודש חינם בשירות הטלוויזיה סלקום TV. ההטבה תקפה לכלל ציבור המבודדים, גם אלו שאינם לקוחות סלקום. על השוהים בבידוד, לספק לסלקום מספר אסמכתא של משרד הבריאות על הדיווח, וכן אישור משרד הבריאות. ההטבה אינה כוללת תכנים בתשלום, וההרשמה מתבצעת באתר החברה. מדובר במינוי המעניק גישה לאפליקצית סלקום TV, לרבות האפשרות להתחבר מ-5 מכשירים שונים, כמו סמארטפונים, טאבלטים, טלוויזיות חכמות וסטרימרים. שירות סלקום tv כולל גישה לקטלוג התכנים העשיר הכולל כ- 70 ערוצים, שירות 24/7 של הקלטה אוטומטית של הערוצים שבוע אחורה ועוד.

נטפליקס בסלקום TV. יח"צ,
חודש חינם למבודדים שנמצאים בבית./יח"צ

ספוטיפיי - גישה לספריית מוזיקה בעלת מיליוני אלבומים

ספוטיפיי השיקה את שירות הזרמת המוזיקה בישראל לפני יותר משנתיים. מאז הממשק עבר המון שינויים ובחברה אף הוסיפו פלייליסטים בעברית ופודקאסטים. השירות זכה להצלחה לא מעטה ובעולם השירות נחשב לפופולרי והפעיל ביותר מבין המתחרים. לספוטיפיי מעל ל-200 מיליון משתמשים, מתוכם מעל ל-100 מיליון משלמים על מנוי פרימיום וכן ספריית המוזיקה שלה מורכבת ממעל ל-50 מיליון שירים. השירות זמין בכל הפלטפורמות לרבות מערכת ההפעלה iOS, אנדרואיד, במחשבים של אפל וווינדוס. החברה מעניקה חודש ראשון מתנה, וללא התחייבות. אחר כך, כל חודש יעלה 19.90 שקלים.

ספוטיפיי. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
גישה לספריית מוזיקה בעלת מיליוני אלבומים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

עברית - חנות ספרים דיגיטלית

שהייה בבידוד מחייבת אתכם להיות בנתק עם האוכלוסיה שבחוץ, וכך גם הגישה לחנויות ובין היתר חנויות ספרים. השירות "עברית", מאפשר גישה לאלפי ספרים דיגיטלים, לרבות אפשרות לרכישת ספרים מודפסים בהנחה. באתר יצאו במבצע, וכל המשתמשים, בדגש על אלו שבבידוד, יכולים ליהנות מ-2 ספרים במתנה. עוד ניתן לרכוש ספרים דיגיטליים לקריאה דרך האפליקציה בסמארטפון, או דרך המחשב.

יש לכם אייפון? הצטרפו לשירות הגיימינג "Apple Arcade"

אפל השיקה לפני מספר חודשים את שירות ה-Aracade. מדובר בשירות חודשי, בתשלום של 17.90 שקלים לחודש, שמעניק גישה לספריית משחקים עשירה במיוחד, הכוללת מעל ל-100 משחקים. אפל מבהירה כי המשחקים מגיעים ללא פרסומות. ברשימה ניתן למצוא משחקים קלאסיים כמו סוניק, ריימאן, ועוד. כאמור, השירות הינו בתשלום, אך אפל מאפשרת חודש חינם ראשון להתנסות.

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully