וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים חינם בשירות NEXT ועוד: ההטבות של הוט למבודדי הקורונה

10.3.2020 / 11:00

רק כמה ימים לאחר ההודעה של סלקום TV, גם הוט יוצאת בהטבות לכבוד הלקוחות ששוהים בבידוד בגלל התפרצות הנגיף בישראל. בין ההטבות תוכלו למצוא ערוץ "מבודדים" עם מידע ממשרד הבריאות ואפילו חודשיים בחינם לשירות הטלוויזיה NEXT

הוט נקסט. יח"צ,
הוט/יח"צ

יומיים אחרי ההצעה של סלקום TV: בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל ולנוכח התרחבות מספר השוהים בבידוד, חברת HOT הכריזה כי תאפשר ללקוחות להתחבר לשירות הטלוויזיה שלה, NEXT, למשך חודשיים - בחינם. עוד החברה הודיעה הבוקר (ג') כי פתחה עבור קהל לקוחותיה השוהה בבידוד מוקד ייעודי שיתן מענה עם הדרכה מפורטת על טיפול בתקלות ובקשות שירות. עוד החברה מציעה גם ללקוחות ה-VOD קטגוריות חינמיות בהן רוכזו סדרות שכיף לראות בצפיית בינג' בזמן הבידוד הביתי: קיבוצניקים, מלכות, שבאבניקים, חברים, החברה הגאונה, איש חשוב מאוד, משחקי הכס, הזר, להרוג את איב ועוד.

כמו כן, החברה תעלה ערוץ ייעודי לשוהים בבידוד בשיתוף תכנים של משרד הבריאות, שיקרא "ערוץ הבידוד הישראלי". במסגרת הערוץ ישודרו הודעות ממשרד הבריאות ותכנים רשמיים מטעמו, לצד מידע מאומת שיתעדכן בזמן אמת. המטרה היא בין היתר למנוע הפצת ידיעות שגויות ומטעות וכן חיזוק המודעות בקרב הציבור. הערוץ ישודר באפיק 29 ויעלה החל מיום חמישי הקרוב (12.3). הערוץ מותאם לצפייה משפחתית וישדר מגוון תכנים בניהם סדרות, סרטים ותוכניות לייפסטייל.

  • עוד באותו נושא:
  • הוט
  • הוט NEXT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully