וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעודדים אתכם להישאר בבית: הקמפיין החדש של פייסבוק ופיקוד העורף

ראש הממשלה בנימין נתניהו, מנכ"ל משרד הבריאות ושר הבריאות אמרו שוב ושוב: זה הזמן להישאר בבית ולהמנע ממפגשים חברתיים, על מנת לצמצם את ההדבקה. כעת פייסבוק ישראל ופיקוד העורף יצאו בקמפיין חדש שיעלה את המודעות והחשיבות להישאר בבית

חמש עובדות על פייסבוק/מערכת "אסור לפספס"

בסרטון: חמש עובדות על פייסבוק

פיקוד העורף ופייסבוק ישראל השיקו היום (רביעי) את קמפיין #נשאריםבבית. מדובר בקמפיין עולמי של פייסבוק, שהתחיל באיטליה בשיתוף משרד הבריאות המקומי, וכעת זמין גם בישראל. הקמפיין, שהופץ ברשת החברתית וצובר תאוצה, קורא לאזרחי ישראל לגלות אחריות אישית, להישמע להנחיות הרשויות, ולהישאר בבתים ככל הניתן, על מנת להקל על ארגוני החירום ולמנוע את המשך התפשטות המגפה. הקמפיין ילווה בהאשטג #נשאריםבבית והסלוגן "יחד ננצח".

"אנחנו רואים את מה שקורה במדינות רבות בעולם, ומבינים מה עשוי לקרות גם בישראל. אם כולנו נגלה אחריות אישית כלפי עצמנו וסולידריות חברתית כלפי הסובבים אותנו, נוכל לעצור את המגפה הזו", אמרה עדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל. עכשיו יותר מתמיד, הרשת החברתית זה מקום שמאחד את כולנו ויכול לסייע לנו כחברה לנצח את המגפה ביחד", הוסיפה.

עוד בוואלה!

"כל השיחות יתועדו ויוכלו לשמש נגדכם": ההודעה המפחידה שנשלחת בווטסאפ

לכתבה המלאה
קמפיין נשארים בבית של פייסבוק. יח״צ,
בשיתוף פיקוד העורף: קמפיין ״נשארים בבית״./יח״צ

סא"ל שירן שמחי, ראש ענף הסברה בפיקוד העורף הדגישה את החשיבות להישאר בבית: "דווקא עכשיו כשכוחה של הרשת החברתית באה לידי ביטוי גדול יותר, חשוב שכל אחד מאיתנו ינקוט עמדה ויצטרף לקמפיין המשותף שלנו עם פייסבוק ויעשה את הפעולה הפשוטה ויוסיף את המסגרת - "נשארים בבית", לתמונת הפרופיל שלו. מה שברור וחשוב זה שצריך להישאר בבית - כי אין כמו הבית וזה ממש מציל חיים. אם כולנו יחד נעשה זאת, נוכל לצמצם את התפשטות נגיף הקורונה ויחדיו נעבור את המשבר".

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully