וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הרשת שידרה לייב מהבידוד - ולא שמה לב שחשפה אמת מביכה ונועזת מאחוריה

6.4.2020 / 0:02

ביום יום היא מנהלת עמוד יוטיוב עם עשרות אלפי עוקבים אותם היא משתפת בשגרת הטיפוח שלה ובחייה עם בן זוגה הטרנסקסואל, אבל בימי הסגר היא החליטה להעביר שידור לייב באינסטגרם - ולא שמה לב מה שכחה להסתיר

תמונות שמה שקורה ברקע יותר מעניין ממה שקורה בהן/Youtube

כאשר כוכבת הרשת הסקוטית לורן פוקנר העלתה בשבוע שעבר סטורי לאינסטגרם, היא חשבה שהיא נותנת ל- 38,000 העוקבים שלה קצת תובנות על שגרת טיפוח השיער והתספורת שלה בימים של סגר הקורונה. אבל במקום זאת, בסופו של דבר, לורן העניקה לצופים הצצה למשהו הרבה יותר אינטימי ונועז ממה שהם ציפו לו - כיוון שהיא השאירה בטעות צעצוע מין מיקון מאוד בולט ממש מאחוריה.

המשפיענית, שמפעילה גם ערוץ יוטיוב מצליח מאוד עם צ'רלי, בן זוגה הטרנסקסואל, דיברה בסטורי (שנמחק מאז) על מוצרי שיער בהם היא משתמשת כדי לטפל בשערותיה הבלונדיניות המלבינות. לאחר שדיברה על כל אחד מהם בפירוט, לורן צילמה את עצמה במראה כדי להדגים עד כמה הם השפיעו על שיערה. אבל רק כשראתה את ההשתקפות שלה, הבינה כוכבת האינסטגרם כי צעצוע המין שלה מוצג לראווה ממש מאחוריה.

רואים את זה?

כוכבת רשת חושפת משהו מביך מאחוריה. lauzyfaulks, צילום מסך
כוכבת רשת חושפת משהו מביך מאחוריה/צילום מסך, lauzyfaulks

למרות שהיא מחקה את הסרטון במהירות, לורן העלתה מיד סטורי נוסף בו לא הצליחה להפסיק את הצחקוקים שלה ואמרה: "חבר'ה, אני רק רוצה להתנצל אם אתם צופים בסיפורי האינסטוש שלי וחשבתם 'אוי הסרטון הזה פתאום נחתך, למה היא לא הסבירה לי את הדבר הזה?',"היא הסבירה שהייתה צריכה למחוק כמה מהסרטונים שלה, מכיוון שהיא לא ראתה את מה שקורה מאחוריה ואמרה: ואני צופה בסרטונים האלה ואני כאילו, 'חחח... זה נראה כאילו שיש ברקע ז*ן' - ובאמת היה. זה נותר שם לייבוש כיוון שניקיתי אותו לפני כמה ימים". מיותר לציין שגם מעריציה של לורן מצאו את כל העניין קורע מצחוק ונוספו לה עוד 4,000 עוקבים בזכות הטעות המביכה.

צפו בה מתנצלת על הפדיחה, מסבירה מה קרה - ולא מפסיקה לצחקק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully