וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את Vivo: החייזרית שתסביר לילדים על נגיף הקורונה באינסטגרם

nמתי כוכבי, מי שעומד מאחורי "הסטורי של אווה", נקרא למילואים בימים אלו. כוכבי ובנותיו, התגייסו ליצור דמות דיגיטלית שתעביר לילדים מידע חשוב על התפרצוף הנגיף בדרך אינטראקטיבית. בשלב זה, הדמות תפעל רק בעברית, אך בהמשך תפעל גם ברוסית וערבית

יח"צ

יוצר "הסטורי של אווה" נקרא למילואים: לבקשת משרד הבריאות, יצר מתי כוכבי, יחד עם בנותיו עדי ומאיה, דמות דיגיטלית שתתווך לילדים מידע חשוב על התפרצות הנגיף בדרך אינטראקטיבית. העמוד נקרא Tell.Vivo, והוא יציג דמות דיגיטלית של חייזרית בשם Vivo, אותה כוכבי יצר עם צוות מיוחד שהקים בשבועיים האחרונים. הדמות פותחה לבקשת משרד הבריאות, ופיתוח הדמות ארך במשך שבועיים. "התקופה הזאת מעוררת הרבה שאלות אצל ילדים", אמר כוכבי. "Vivo היא לא רק דמות מצוירת, היא ניזונה בזמן אמת ממידע שאומת ונבדק. כך היא עונה בצורה מדויקת על שאלות הילדים ומעבירה להם מידע חיוני בשפתם. הדמות תשוחח עם ילדים בישראל ובכל העולם, ותשמע איך הם מתמודדים עם המצב ותספק להם תוכן מעניין, מצחיק ומעשיר", הוסיף.

Vivo היא דמות מצוירת, חייזרית ש"מסתובבת" בעולם כבר 800 שנה ומביאה לילדים תשובות בגובה העיניים. Vivo תנהל שיחות עם ילדים אמיתיים על הבעיות שלהם ומה שמטריד אותם היום. בעמוד האינסטגרם הייעודי יעלו מספר תוכניות מדי שבוע, בהן היא תשוחח עם ילדים ובשאר השבוע יעלו בו המלצות, חוויות, מידע חיוני עדכני ותכנים מעניינים אודות הקורונה אותם אוספת הדמות מרחבי הרשת. "אנחנו חיים בתקופה מאתגרת והיה לנו חשוב ליצור קשר עם הציבור ובעיקר עם הילדים באופן אחר מהרגיל", אמר משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות. "אנחנו מבינים את הקושי להבין את הנושא ואת המציאות החדשה שנוצרה וטילטלה את החיים של כולנו".

עוד בוואלה!

ליל הסדר בהסגר: כל האלטרנטיבות ל-Zoom

לכתבה המלאה

בהמשך הדמות תתורגם לשפות נוספת: ערבית ורוסית, ואף תהיה מחובר למערכת בינה מלאכותית, שתסייע לה לתקשר עם ילדים מסביב לעולם טוב יותר. כזכור, לפני שנה בדיוק השיק את המיזם "הסטורי של אווה" שזכה לפופולריות רבה, ועשרות מיליוני עוקבים מרחבי העולם. "ההצלחה במלחמה בנגיף תלויה בשיתוף פעולה של הציבור ולכן אנחנו רואים זאת כשליחות להקים את הפרויקט הזה ולשתף פעולה עם משרד הבריאות", אמרה משפחת כוכבי. "אנחנו קוראים לכולם, במיוחד הורים לילדים, לעקוב אחרי העמוד כדי לקבל מידע עדכני ונגיש שיאפשר לכולנו ובמיוחד לילדים לעבור את התקופה המאתגרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully