וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרונות המלאים: כך תמשיכו את העסק גם מהבית

מאות מיליוני אנשים נמצאים בהסגר ביתי בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, והסיטואציה החדשה מאלצת את בעלי העסקים והעובדים, להתרגל לשגרה שטרם חווינו. העבודה מהבית פוגעת באבטחת הצרכנים, אך ישנם כמה פתרונות שיאפשרו המשך עבודה נוחה, ובעיקר - בטוחה

צילום: לע"מ, עריכה: שאול אדם

התפשטות נגיף הקורונה דורשת מארגונים בארץ ובעולם להיערך בימים אלו למצבים שלא הכירו בעבר, החל מצורך בבידוד עובדים ועבודה מן הבית, עצירת טיסות ופגישות בחו"ל, ביטול כנסים ועד שינוי מערכי שירות הלקוחות. כדי להמשיך את העבודה מהבית, ולשמור על עבודה רציפה ללא מגבלות טכנולוגיות, ריכזנו כמה מהאופציות המובילות שקיימות בשוק, המאפשרות לכל סוגי הארגונים להמשיך לעבוד גם בימי ההסגר.

מטריקס: סל פתרונות ייעודי להתמודדות עם השלכות המשבר

חברת הטכנולוגיה מטריקס מציעה לארגונים בישראל סל פתרונות ייעודי להתמודדות עם השלכות משבר הקורונה, הכולל מגוון מוצרים טכנולוגיים אשר מאפשרים עבודה מרחוק תוך שמירה על המשכיות עסקית תקינה. אחד הדגשים החשובים בפתרונות מהסוג הזה הוא שמירה על המידע הקריטי של הארגון בעת חיבור מרחוק לרשת הארגונית, ולשם כך מציעה מטריקס פתרונות אבטחת מידע בסטנדרטים גבוהים אשר מספקים ביטחון עסקי בשגרת העבודה. בנוסף, בסל הכלים של החברה נכללים פתרונות לקיום כנסים וירטואליים ושיחות ועידה; שירותי ענן ציבורי ופרטי להתמודדות עם עומסי עבודה הנובעים מצריכת משאבים בחיבור מרחוק; שירותי יעוץ בתחום המשכיות עסקית; פתרונות מחשוב וחומרה; ופתרונות טכנולוגים המסייעים לטכנאים לספק תמיכה ושירות טכני מרחוק.

כמו כן, מספקת החברה פתרון להפעלה ותגבור של מוקדי תמיכה ושירות לקוחות מרחוק, הכוללים הפעלת מוקד שירות מבית העובדים, תגבור מוקדנים בתקופות של פניות מרובות למוקד והקמת מוקד שירות במיקום גיאוגרפי מרוחק המספק גיבוי בשעת הצורך. במסגרת שירותי ההדרכה וההכשרה שלה מציעה מטריקס גם מגוון שירותי למידה מקצועיים באופן מקוון, הכוללים בין היתר כיתות לימוד בשידור חי (live class) שמופעלות על ידי זרוע ההדרכה של החברה, מכללת ג'ון ברייס. עוד בסל השירותים של החברה - פתרונות להנגשת מידע וניהול תקשורת פנים ארגונית באמצעות אפליקציה ייעודית ושירותים טכנולוגיים לתגבור וגיבוי כוח אדם.

לנובו: מחשב נייד עסקי ומסך מחשב נייד

יצרנית המחשוב לנובו ממליצה על מספר מוצרים שעשויים לסייע בעבודה מהבית, ובנוסף מספקים גם כמה ערכים נוספים כמו עיצוב, חסכון בחשמל והעובדה שמדובר במוצרים קטנים במיוחד שאינם תופסים מקום רב במרחב. אחד האביזרים המסקרנים הוא ThinkVision M-14, מסך 14 אינץ' אשר מתחבר למחשב הנייד, ומאפשר לעבוד על שני מסכים. היתרון במסך זה שאינו תופס שטח רב על שולחן העבודה.

ה-M-14 הוא מסך מחשב קטן וקל (קצת יותר מחצי ק"ג) אשר ניתן להעבירו בקלות בין מחשבים בבית, ואף ולחבר אותו לטלפונים ניידים. מוצר נוסף לעבודה מהבית הוא מחשב קטן ממדים וחזק בטכנולוגיה ThinkCentre M720 Tiny, המהווה חלופה לתחנת עבודה רגילה, וכשמה - טייני - היא תחנת עבודה זעירה שאינה תופסת מקום רב במרחב ומספקת גם חסכון ניכר בצריכת חשמל. בשל גודלה הזעיר, ניתן גם לתלות אותה מאחורי מסך המחשב.

עוד בוואלה!

רוכשים בגדים באינטרנט? עלייה חדה בהיקף ההונאות ברשת

לכתבה המלאה
מחשב לנובו M14. יח״צ,
מסך מחשב קטן וקל, שניתן להעבירו בקלות בין מחשבים בבית./יח״צ

אומניטלקום: פתרונות תקשורת

חברת אומניטלקום , המפתחת ומשווקת פתרונות תקשורת לעסקים, מציעה מספר פתרונות תקשורת המסייעים לעבודה מרחוק וניתנים ליישום בתוך פחות משעה. החברה מציעה בין היתר מרכזיה בענן - מדובר במרכזייה טלפונית, המאפשרת לעובדי הארגון לקחת את הטלפון מן המשרד עימם הביתה, לחבר בבית ובתוך דקות להוציא ולקבל שיחות כאילו האדם נמצא בתוך הארגון. המרכזיה כוללת נתב שיחות, שלוחות חכמות עם יכולות מתקדמות, ניהול תורים, הקלטת שיחות, ביצוע שיחות ועידה ומוזיקת המתנה. המרכזיה יכולה להחליף מרכזיה המותקנת בארגון בתוך זמן קצר מאוד.

ניתן להשתמש במערכת גם באמצעות מחשבים ניידים הכוללים חיבור לאינטרנט וטלפונים סלולריים. בנוסף, ישנה אפשרות להפוך את הטלפון הנייד של העובד או הבעלים כשלוחה מרוחקת במרכזייה של העסק. כך, הלקוחות יכולים ליצור קשר עם עובדי העסק, גם אם העובדים אינם נמצאים במשרד. פתרון נוסף של אומניטלקום הוא חדרי ועידה המאפשרים לנהל ישיבות רבות משתתפים בטלפון, גם עם אנשים שנמצאים מרחוק. כך, ניתן לקיים שיחות עם עובדים או עם קולגות הנמצאים בבידוד, יתר על כן, ניתן להקצות מספרי טלפון של חו"ל לצורך חיבור משתתפי ועידה ממדינות שונות.

נוטניקס: פתרונות של תחנות עבודה וירטואליות

חברת נוטניקס מציעה לארגונים פתרונות של תחנות עבודה וירטואליות -VDI. פתרון זה מתבסס על יצירת תחנות עבודה וירטואליות לכל אחד מן המשתמשים בארגון כאשר בשגרה או בשעת חירום ניתן לגשת מרחוק לתחנה הווירטואלית מכל מקום באמצעות דפדפן סטנדרטי באמצעות מחשב, טאבלט או סמארטפון. התחנה הווירטואלית אליה העובד מתחבר נמצאת בשליטה מלאה של הארגון ומספקת לעובד את אותה סביבת עבודה שהוא רגיל אליה במשרד, עם אותה גישה למשאבי הארגון, לקבצים, ולאפליקציות אותם הוא צריך לצורך עבודתו. כך ניתן כאשר נדרש לעבוד מן הבית או כאשר יש בעיה להגיע למשרדי החברה, להעביר מאות ואלפי עובדים של ארגון לעבודה מרחוק מן הבית או מאתר אחר מרוחק באופן מאוד מהיר ופשוט. מיקום המחשבים הוירטואלים בענן מאפשר להגדיל בעת הצורך את משאבי המיחשוב הדרושים כאשר כולם עובדים מרחוק בתחנות וירטואליות ולצמצם חזרה את היקף השימוש בענן כאשר חוזרים לשגרה.

Infinity Labs R&D: תוכנית הכשרה מקוונת ללא עלות

תקופת זמן של חוסר וודאות מהווה הזדמנות אידיאלית עבור רבים להשקיע בהכשרה מקצועית והעצמת הכישורים האישיים. חברת Infinity Labs R&D מציעה פתרון מהיר לעובדים שאיבדו את מקום עבודתם ולסטודנטים שלימודיהם הוקפאו בדרך להשגת מקצוע עתידי. החברה המירה את תוכנית ההכשרה הייחודית שלה לפורמט מקוון וכעת כשמיליוני ישראלים נמנעים מהמרחב הציבורי, מציעה Infinity הכשרה מרחוק ללא עלות במשך שבעה חודשים, שבסיומה יוכלו המשתתפים ליהנות מקריירה מובטחת ולהשתלב בתעשיית ההיי-טק. אמנם המשק סופג כעת מכה כואבת, אך נדמה שתעשיית ההייטק מצליחה להציג יציבות מסוימת למרות הכל. מבדיקה שערכה החברה בקרב עשרות חברות בינלאומיות המגייסות את בוגריה, עולה נתון מעניין הממצב את תחום ההייטק ככזה שנחשב לאחד המקצועות היציבים בתעשייה. לפיו, 89% מהחברות הללו מאפשרות לעובדים לבצע פיתוח תוכנה און ליין מהבית, דבר שעולה בקנה אחד עם היכולת להמשיך ולעבוד בתחום גם בעתות משבר, כאשר נכפה על עובדים רבים לעבוד מהבית. משנת 2014 ועד היום שילבה Infinity בתעשיית ההיי-טק 1,000 עובדי הייטק חדשים.

מלם תים: מגוון פתרונות המאפשרים לעובדיה וללקוחותיה להמשיך לעבוד מהבית

מלם תים מציגה מגוון פתרונות המאפשרים לעובדיה וללקוחותיה להמשיך בשגרת עבודה מהבית. פתרון VPN להתחברות מרחוק - המאפשר עבודה מהבית, תוך צמצום סיכוני הסייבר בעצם הגישה למשאבי הארגון. הפתרון כולל מערכת המותקנת בסביבה הפתוחה לאינטרנט של הארגון, המספק לעובדים מהבית פורטל הזדהות מבוסס SSL VPN, הכולל הפעלת אימות דו שלבי (2FA). בתחום פתרונות הדיגיטל, מעמידה מלם תים לרשות לקוחותיה צוותים מקצועיים ומנוסים במודל Near Shore, אשר זמינים ליצור עבור הארגון ממשקים טכנולוגיים מכל הסוגים: בניית אתרים, פיתוח אפליקציות, יישומי IOT, מערכות מידע אינטרנטיות ועוד. פתרון נוסף שמציעה מלם תים הינו בתחום השירות המנוהל - הבידוד הביתי עלול להביא למחסור בכוח אדם מקצועי לתפעול תשתיות המחשוב ולמחסור בטכנאי PC. מומחי מלם תים ערוכים לתת מענה מיידי לכל צורך עסקי, לרבות עזרה בסיום פרוייקטים ש'נתקעו' באמצע התהליך, ללא יכולת הארגון לסיימם בעצמם. למצטרפים לשירות עד פסח יינתן שימוש ורישוי ללא עלות למערכת ניהול קריאות השירות בענן.

החברה מציעה גם שירותי IT SIEM's Secure - שירות SOC (מרכז ניטור פעולות אבטחה), המספק הגנת סייבר 24/7 באמצעות שימוש בכלי ניטור מתקדמים, חסכון בעלויות ניהול, מענה הוליסטי שלם - הכולל מומחי סיסטם, סייבר ותקשורת מנוסים ומהירות תגובה - זיהוי מתקפות סייבר לפני התרחשותם. השירות מוצע כרגע עם חודש ניסיון חינם, ומהווה ההזדמנות להיערך ליום שאחרי. פתרון EasyTeach של החברה לניהול כל נושא הלמידה בארגון הוא פלטפורמה מבוססת תכנת Moodle המאפשרת לאגד ולארגן את כל נושא ניהול וביצוע הלמידה תחת פורטל אחד. הדבר המאפשר שליטה מלאה, עם מגוון אפשרויות לשימוש ללא הגבלת כמות המשתתפים, מיקומם או אופי התוכן הנלמד לסוגיו השונים.

זירת המסחר העולמית SAP Ariba Discovery בחינם

המשבר בשווקים והצפי לחוסרים במלאי המוצרים בכל התחומים בשל התפשטות וירוס הקורונה, הוביל את ענקית התוכנה SAP לפתוח לשימוש חינמי את זירת המסחר העולמית שלה, SAP Ariba Discovery למשך 90 יום. SAP Ariba נחשבת לזירת הסחר הגדולה בעולם עם מעל 4 מיליון ספקים, במעל 190 מדינות. מחזור העסקאות בה מסתכם ביותר מ-3 טריליון דולר. לפי החלטת החברה, מעתה יוכל כל מנהל רכש או קניין בכל ארגון להיכנס למערכת ולאתר ספקים ויצרנים מרחבי העולם כדי להרחיב את מערך המוצרים באופן מזורז.

בנוסף, באמצעות הרשמה לזירת הסחר, קניינים וספקים יוכלו להתחבר במהירות וביעילות, לצמצם שיבושים בעיכובי משלוח ולתת מענה למלאים ולדרישות הצרכנים במהלך המשבר. SAP Ariba פתוחה גם לספקים ויבואנים מישראל, שנהנים אף הם משרשרת אספקה מהירה ורציפה יותר, לאורך כל השנה. מערכות המידע של SAP אף מעניקות שימוש בכלים טכנולוגיים חכמים שמאפשרים ניהול ובקרה רציפים על העסקות, שליטה במערך הרכש, מציאת שווקים חדשים וקבלת עדכונים על פעולות מסחריות בזמן אמת.

חברת טיימקלוק 365 מציעה לחברות וארגונים גישה חינם לחודשיים הקרובים של מערכת דיווח השעות והמשימות Timeclock365, המתאימה במיוחד לניהול עובדים מרחוק. המערכת כוללת אפשרות לדיווח נוכחות מהשטח כולל מיקום העובד בעת הדיווח, תזכורות והתראות אונליין לעובד שלא דיווח, שעון נוכחות אינטרנטי, ניהול, דיווח ותזמון משימות בזמן אמת ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully