וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתגר הקורונה הנועז: מפתיעות את הפרטנר בעירום - ומתעדות את התגובות

17.4.2020 / 0:01

הטרנד הסוחף ברשתות החברתיות ברחבי העולם בימי סגר הקורונה: מאות סרטונים של נשים שמתפשטות ללא הכנה מוקדמת מול בן הזוג שלהן בזמן שהוא עסוק בעבודה. ספוילר: ברוב המקרים תרגיל הפיתוי עובד, אבל יש גם תאונות מצערות, פדיחות והפתעות

אתגר הקורונה הנועז: מפתיעות את הפרטנר בעירום - ומתעדות את התגובות/TIKTOK

השיעמום וחוסר המעש בעקבות הבידוד שחל על מיליוני אנשים במאות מדינות ברחבי העולם מוליד אתגרים ויראליים שונים ומשונים, אבל ייתכן שזהו המשעשע מכולם. קבלו את אתגר העירום שכבש את טיק-טוק וטוויטר בזמן הקורונה: עשרות נשים מפתיעות את בני הזוג שלהן בעירום בזמן שהם עסוקים בעבודה או במשחקי וידאו, ומתעדות את התגובות הנדהמות.

הטרנד הסוחף החל עם סרטון ויראלי של אישה שתיעדה את עצמה יוצאת מהמקלחת כשלגופה מגבת בלבד, והסירה אותה מול עיניו המשתאות של בן זוגה שהיה בעיצומה של שיחת טלפון חשובה בעבודה.

עוד בוואלה!

האידיוט שצילם את עצמו מלקק אסלה ב"אתגר הקורונה" - נדבק בקורונה

לכתבה המלאה

הנה המיטב

@hxnkins

well this happened today... ##surprise ##fyp

♬ Ymca - Party City

אחרי שהטרנד צבר תאוצה, החלו לנסות אותו גם גברים. השחקן הבריטי ג'יימס ליאנג העלה לטיק-טוק גרסה משלו לאתגר, אבל נחל כישלון חרוץ כשבת זוגו הגיבה בחיוך מבויש.

יחד עם זאת, היו גם גרסאות מוצלחות בהרבה, כולל כמה תגובות קורעות של בני זוג - אחד מהם אפילו נפל מהכיסא מרוב התרגשות. במקרה אחר בן זוג הוכה בתדהמה כה קשה, שפלט את החטיף שהיה באמצע בליסה שלו.

View this post on Instagram

Do any other girls think the same.... ?

A post shared by Sophie Habboo (@habboosophie) on

אבל האתגר המשעשע טומן בחובו גם סכנה, מסתבר. משתמש טיק-טוק אחד גילה זאת על בשרו, כשניסה לבצע את האתגר לבת זוגו, פתח את דלת חדרה בסערה תוך כדי התפשטות, וגילה שם אותה יחד עם עוד חברה. את התאונה הזו כנראה שהחברה ההמומה לא תשכח לעולם.

@hxnkins

well this happened today... ##surprise ##fyp

♬ Ymca - Party City

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully