וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האידיוט שצילם את עצמו מלקק אסלה ב"אתגר הקורונה" - נדבק בקורונה

29.3.2020 / 23:30

חמישה ימים עברו בין הסרטון של אושיית הרשת שצילם את עצמו מלקק אסלה בשירותים ציבוריים לבין הסרטון שלו בבית החולים לאחר שנדבק בנגיף הקטלני. הבחורה שהתחילה את האתגר המסוכן לא מתחרטת וניסתה להשתעל על המטפל הטלוויזיוני ד"ר פיל

realavalouiise

אושיית רשת מקליפורניה טוען שהוא מאושפז בבית החולים עם נגיף הקורונה -ימים ספורים לאחר שפרסם סרטון שלו מלקק אסלת שירותים במסגרת "אתגר הקורונה" ב-TikTok. הבחור בן ה-21 שקורא לעצמו לארץ, התפרסם לראשונה לאחר שהשתתף גם באתגר בו צעירים צילמו את עצמם מלקקים קופסאות גלידה בסופרמרקטים. כעת הוא חשף בציוץ שנמחק מאז: "נבדקתי ונמצאתי חיובי לווירוס הקורונה".

הציוץ כלל סרטון שלו שוכב במיטת בית חולים והוא מתפרסם חמישה ימים בלבד לאחר שהעלה סרטון מזעזע בו הוא מלקק מושב אסלה בשירותים ציבורים, עם הכיתוב:" צייצו מחדש כדי להפיץ את המודעות לוירוס הקורונה".

מלקק אסלה

ומאושפז

מלקקי אסלות. TWITTER, צילום מסך
מלקקי אסלות/צילום מסך, TWITTER

"הקורונה קיבלה יותר תשומת לב ממני"

את האתגר המבחיל, הטיפשי והמסוכן בו צעירים (בעיקר אמריקאים ובריטים) מפרסמים סרטונים שלהם מלקקים משטחים מזוהמים בציבור החלה אווה לואיז, בת 21 שחולמת להיות זמרת וקוראת לעצמה "אגדה רזה" ומאז היא כבר הספיקה להכנס לקרב מילולי עם המטפל הטלוויזיוני ד"ר פיל, בראיון ששודר ביום חמישי, כך על פי הדיווח של אינסיידר.

היא כל כך נפגעה מהביקורת של ד"ר פיל על הסרטון הויראלי המסוכן שהעלתה (שאגב, כבר אינו זמין בטיקטוק) עד שהיא אמרה שהיא מתפתה לבוא לאולפן ולהשתעל עליו. "אני אבוא אליך ואשתעל עליך," היא אמרה לד"ר פיל שמצידו קרא לה "מפונקת". על פי הדיווח ב-PEPOLE היא אמרה לו גם: "הייתי ממש עצבנית שהקורונה מקבלת יותר פרסום ממני. אני פשוט לא חושבת שזה הדבר הכי חשוב שיכול להיות, כי אין לי קורונה. אין לי שום תסמינים. לאף אחד שאני מכירה אין תסמינים, "היא המשיכה ואמרה כי מכיוון שיצאה לבלות בחופשת האביב ועדיין מרגישה בריאה, היא בטוחה שנגיף הקורונה לא יכול לגרום לשום דבר רציני.ד"ר פעל מצידו אמר לה שדבריה "מרתיחים את האנשים שמאבדים את יקיריהם".

צפו בראיון שלה אצל ד"ר פיל

"הם יהרגו אנשים חפים מפשע"

ד"ר פיל הוא כמובן לא המומחה הרפואי היחיד שמזהיר מהסכנה של האתגר הזה. ד"ר ג'ון קמפבל הבריטי, שצפה בסרטוני האתגר ביוטיוב, הבהיר את הדברים כשאמר ל- Metro.co.uk: "אם האנשים האלה נדבקו כבר בנגיף - הם ישאירו אותו על המשטחים שהם ליקקו, וייתכן שידביקו בהם אחרים. אם האדם שידבק מהם ימות לאחר מכן, פירוש הדבר שההתנהגות המוזרה הזו שלהם גרמה למוות של אדם חף מפשע. אם הם לא נגועים עדיין, זה אפשרי לחלוטים להדבק בנגיף ממשטחים מזוהמים. המשמעות היא שהאדם שעושה את האתגר הזה יכול בקלות להידבק במחלה הקטלנית. בנוסף הם יכולים אחר כך להפיץ את המחלה שהם חלו בה אפילו מבלי לדעת ולהדביק אנשים אחרים, שחלקם עשויים למות".

עוד מלקקי אסלות במסגרת האתגר המסוכן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully