וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדיחה נוראית בשיחת ZOOM: העובדת שחשפה קצת יותר מדי

25.3.2020 / 0:05

7.5 מיליון איש כבר צפו ב"ג'ניפר המסכנה" שניהלה ישיבת עבודה בשיחת ועידה באפליקציית ZOOM עש כעשרה משתתפים - ואז כנראה שכחה שהכל מצולם ומועבר בשידור חי - והיתר היסטוריה

הפדיחה הנוראית בשיחת ה-ZOOM: העובדת שחשפה קצת יותר מדי/Facebook/Piers Mummery.

בימים אלה, כשרוב האנשים ברחבי העולם מתרגלים ריחוק חברתי, רובנו כבר התרגלנו לעבודה מרחוק מהבית (למי מאיתנו שנותרה עבודה). לעובדים שצריכים להישאר בקשר שוטף עם חבריהם למשרד, שיחות ועידה יומיות בוידיאו הפכו לחובה וכולנו הפכנו למומחים של ZOOM. אבל לא כולם מומחים - וזה נגמר בצורה מביכה מאוד.

אתם מסוגלים לתאר לעצמכם כמה נבוכים תהיו אם למשל תשאירו את המיקרופון שלכם דולק בזמן שאתם מרכלים קצת עם מישהו שאיתכם בבית? אז תחשבו כמה נבוכה הייתה עובדת אמריקאית בשם ג'ניפר, ששכחה את הרעיון שעומד מאחורי שיחת הוועידה ב-ZOOM ובאמצע שיחה עם עשרה מהקלוגות שלה היא התחילה לפתע להתרחק משולחן העבודה כשהיא נושאת איתה את המחשב הנייד.

וזה מה שקרה אז

בסרטון ניתן לראות שג'ניפר החליטה לצאת להפסקת פיפי מהירה ולכן מיקמה את הלפטופ בכניסה לשירותים שלה - הורידה את המכנסיים והתחתונים, התיישבה על האסלה והחלה לעשות את ענייניה - וכל זה מול עיניהם של עמיתיה לעבודה ההמומים, שחלקם היו נבוכים וחלקם פשוט נקרעו מצחוק.

מישהו מהחברים החליט שהפדיחה לא מספיק גדולה ודאג לפרסם אותה ברשת והסרטון צבר 7.5 מיליון צפיות בפייסבוק והכינוי "ג'ניפר המסכנה" החל לככב בטוויטר. למרות שלא ברור האם השיחה אכן צולמה בימים אלה של התפרצות וירוד הקורונה, הסרטון מהווה תזכורת לכולנו שגם כשעובדים מהבית צריך לשים לב לפרטים הקטנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully